دوآ لیپا، خواننده ۲۷ ساله آمریکایی است که با صدای خوب و صد البته استایل‌های جذاب و بعضا جنجال برانگیزش به شهرت بسیاری رسیده است.

همکاری دوآ لیپا و ورساچه

دوآ که در بیشتر مراسم‌ها، مهمانی‌ها و فرش‌قرمزهای مختلف با لباس‌های جذابی از برند ورساچه دیده می‌شود، امسال با همکاری این برند کالکشن «la vacanza» را ارائه داد. اسم این کالکشن از کلمه‌ای ایتالیایی به معنی تعطیلات برگرفته شده است.

همکاری دوآ لیپا و ورساچه

دوآ و پروانه‌ها

دوآ لیپا پس از ارائه آلبوم فیوچر نوستالژیا (Future Nostalgia) در سال ۲۰۲۰ بسیار به آیتم پروانه علاقه نشان داده و آیتم‌های پروانه‌ای زیادی را در استایل‌هایش به کار برده و به نحوی پروانه را به نمادی از خودش تبدیل کرده است.

همکاری دوآ لیپا و ورساچه
همکاری دوآ لیپا و ورساچه

به همین دلیل در کالکشن la vacanza نیز شاهد ردپای پررنگی از پروانه‌ها در اصل و جزء لباس‌ها بودیم. دوناتلا ورساچه نیز پیش از ارائه این کالکشن گفته بود که در لباس‌های این مجموعه از آیتم پروانه و کفشدوزک الهام گرفته شده و دوآ آن‌ها را انتخاب کرده است.

همکاری دوآ لیپا و ورساچه

تیلور سوئیفت، خواننده مطرح آمریکایی نیز در تور اخیر کنسرت‌هایش گردنبند پروانه‌ای این کالکشن را در یکی از لوک‌هایش به کار برد و جلب توجه کرد.

همکاری دوآ لیپا و ورساچه

همکاری دوآ لیپا و برند ورساچه

همکاری دوآ لیپا و برند ورساچه به معنای این نیست که این خواننده تمامی لباس‌ها را طراحی کرده بلکه به این معناست که او به طراحی‌های برند سمت و سویی بخشیده و کالکشن بر طبق علایق او طراحی شده است. البته در مواردی که برخی از سلبریتی‌ها صرفا حامی مالی یک کالکشن هستند یا فقط به واسطه اسم و شهرتشان باعث شناخته‌ شدن یک کالکشن می‌شوند و سود شخصی‌شان از فروش کالکشن را دریافت می‌کنند هم، از واژه همکاری استفاده می‌شود.

همکاری دوآ لیپا و ورساچه

این خواننده محبوب که این اواخر در فیلم «باربی» نیز نقش آفرینی کرده است، با لباس و آیتم‌هایی از همین کالکشن در اکران این فیلم در لندن دیده شد.

همکاری دوآ لیپا و ورساچه

رنگ‌های ملایم کالکشن La Vacanza

قابل ذکر است که طراحی‌های این کالکشن از طرح‌های اصیل و سبک لوکس برند ورساچه دور بود و هیچ نشانی از زرق و برق‌های عجیب این برند در لباس‌های مجموعه جدیدش دیده نمی‌شد. بسیاری از مخاطبان می‌گویند که ورساچه به ورژنی ارزان قیمت از موسکینو تبدیل شده است.

همکاری دوآ لیپا و ورساچه

ورساچه در بیشتر طراحی‌های خود از رنگ‌های تند و جالب توجه استفاده می‌کرد ولی برای این کالکشن از رنگ‌های پاستلی و ملایم، علی‌الخصوص صورتی و آبی بهره برد. این انتخاب رنگ به دلیل این بود که اکران فیلم «باربی» نیاز به لباس‌های ملوس و صورتی را افزایش می‌داد و با این دیدگاه کالکشن la vacanza طراحی و اجرا شد.

همکاری دوآ لیپا و ورساچه

افزایش فروش پس از اکران «باربی»

پس از اکران فیلم «باربی» برند ورساچه به هدف خود یعنی فروش چند برابری کالکشن جدیدش دست یافت و لباس‌های صورتی کالکشنش که همگام با استایل‌های ترند باربی بودند، بسیار پرطرفدار شدند.

همکاری دوآ لیپا و ورساچه

مدل‌های مطرح رانوی کالکشن La Vacanza

در رانوی این کالکشن مدل‌های حرفه‌ای و بسیاری حضور داشتند. لی‌لا ماس، دختر کیت ماس که از بهترین مدل‌های دهه ۹۰ محسوب می‌شد، تنها نپو مدل این رانوی بود. ایرینا شایک، ملکه مدل‌های روسی نیز با رانوی جذابش صحنه معرفی کالکشن la vacanza را به آتش کشید.

همکاری دوآ لیپا و ورساچه

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish