OPEN FASHION به عنوان جدیدترین پلتفرم مد هوش مصنوعی که از هوش مصنوعی مولد استفاده می کند راه اندازی می شود

ritzherald.com/openfashion-launches-as-the-newest-ai-fashion-platform-that-uses-generative-ai/

Omnis Inc. با خوشحالی اعلام می کند که پلتفرم مد هوش مصنوعی خود را به نام “OpenFashion” راه اندازی کرده است، جایی که بیشتر ویدیوها، صداها، تصاویر و متون در چهار وب سایت آن توسط هوش مصنوعی مولد مانند Stable Diffusion، Midjourney، ChatGPT طراحی شده اند.

صنعت مد منظره ای است که دائماً در حال تحول است و همیشه به دنبال آخرین روندها و فناوری ها است تا جلوتر از منحنی ها بماند. با رشد چشمگیر فناوری‌های هوش مصنوعی مولد، فرصت قابل توجهی برای برندهای مد وجود دارد تا هوش مصنوعی و فناوری‌های دیجیتال را در فرآیندهای طراحی و تولید خود ادغام کنند و در نتیجه تجربه مشتری را افزایش دهند.

با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی، طراحان مد می توانند طرح های سفارشی و شخصی سازی شده ایجاد کنند، روندهای آینده را پیش بینی کنند و مدیریت زنجیره تامین را برای تولید مقرون به صرفه بهینه کنند. علاوه بر این، ادغام فن‌آوری‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده می‌تواند تجربه خریدی فراگیر را به مشتریان بدهد و آنها را قادر می‌سازد تا محصولات را به‌طور واقعی و جذاب تجسم کنند.

با پتانسیل افزایش کارایی، طراحی های بهبود یافته، و افزایش تجارب مشتری، ادغام هوش مصنوعی و فناوری های دیجیتال در صنعت مد آماده است تا صنعت را به شکلی که می شناسیم متحول کند.

اینجاست که OpenFashion وارد می‌شود. OpenFashion بستری برای ایجاد خدمات و برندهای مختلف مرتبط با مد است. از جدیدترین فناوری‌ها مانند مد مجازی، هوش مصنوعی مولد و web3 استفاده می‌کند. در ترکیب با یک جامعه آنلاین، OpenFashion جریان خلاقانه مد را تغییر خواهد داد.

همانطور که فناوری هوش مصنوعی مولد پیشرفت می کند، عصر جدیدی را برای سازندگان در سراسر جهان آغاز می کند. مشخصه این دوره از بین بردن مرزهای سنتی بین سازندگان و مصرف‌کنندگان است که به افراد از هر طبقه‌ای امکان می‌دهد تا خودشان خالق باشند.

OpenFashion SHIN JIDAI، یک سرویس اجتماعی جهانی که در زمینه مد تخصص دارد، در خط مقدم این دوره جدید قرار دارد و به سازندگان مشتاق و نیازهای حرفه ای های شناخته شده پاسخ می دهد. OpenFashion SHIN JIDAI با استفاده از قدرت هوش مصنوعی مولد، سازندگان را قادر می‌سازد تا دیدگاه‌های خود را زنده کنند و در عین حال جامعه و همکاری بین اعضای خود را تقویت کنند.

OpenFashion SHIN JIDAI با تمرکز بر آینده مد و دموکراتیک کردن خلاقیت، آماده است نقشی محوری در شکل دادن به چشم انداز خلاق فردا ایفا کند.

امروزه، همه می‌توانند به صورت رایگان به OpenFashion SHIN JIDAI بپیوندند و به طیف گسترده‌ای از خدمات و برندهایی که در حال حاضر توسط OpenFashion ارائه می‌شوند، مقالات اختصاصی و پیشنهادات ویژه برای جامعه دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این، سایت OpenFashion به طور کامل با استفاده از هوش مصنوعی طراحی شده است و روند ساخت پدر در مقاله قابل دسترسی است. آنها همچنین در حال انتشار مقاله ای مختص جامعه در مورد نحوه استفاده از جدیدترین هوش مصنوعی مولد هستند.

OpenAI قصد دارد خدماتی را با ترکیب آخرین مد و فناوری و رویدادهای متعدد به سبک مسابقه با جوایز شگفت انگیز ارائه دهد. همه شرکت کنندگان OpenFashion SHIN JIDAI از دسترسی انحصاری و مزایای دیگر برخوردار خواهند شد.

یکی از برندهای مد هوش مصنوعی در این پلتفرم accelerando است که از طریق تعامل مفاهیم مختلف برند، همکاری های جدیدی را ایجاد می کند. آنها یک برند مد هوش مصنوعی، یک برند منبع باز و یک برند مد مجازی هستند.

همچنین MaisonAI، یک ابزار پشتیبانی هوش مصنوعی که برای کمک به برنامه ریزی محصول، تولید، تبلیغ، فروش و بازاریابی کسب و کار مد ایجاد شده است، وجود دارد. علاوه بر این، هوش مصنوعی مولد به طور سیستماتیک تصاویر و متن را برای ارائه پشتیبانی قدرتمند تجاری تولید می کند. همچنین به عنوان نرم افزار منبع باز و ابری در دسترس خواهد بود.

از سوی دیگر، چالش مد هوش مصنوعی با کشف امکانات طراحی مد از طریق هوش مصنوعی مولد با سازندگان از سراسر جهان، تلاش می‌کند تا دنیای جدیدی از مد را باز کند.

راه اندازی OpenFashion نقطه عطف مهمی در تحول مداوم صنعت مد با قدرت هوش مصنوعی مولد است. این پلتفرم به نسل جدیدی از نوآوران قدرت می‌دهد تا با ارائه یک پلتفرم پیشرفته برای سازندگان، طراحان و علاقه‌مندان به مد، دیدگاه‌های خلاقانه خود را زنده کنند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish