ملوان بندرانزلی نماینده فوتبال گیلان و یکی از دو تیم لیگ برتری شمال ایران تصویر تالاب بین‌المللی انزلی را بر روی پیراهن اول خود اضافه کرد

پرمعناترین طراحی لباس در لیگ برتر ایران

ملوان بندرانزلی نماینده فوتبال گیلان و تیم اول شمال ایران در یک اقدام قابل ستایش تصویر تالاب بین المللی انزلی را روی پیراهن اول خود اضافه کرد.

در طراحی لباس اول تیم ملوان، ضمن حفظ الگوی قسمت بالایی پیراهن با طرح سنتی ملوانان نیروی دریایی و لنگر، در قسمت زیرین آن به تالاب انزلی پرداخته شده است؛ تالابی که از مهم‌ترین و بزرگترین زیستگاه‌های طبیعی ایران که با آلودگی و مشکلات زیست‌محیطی روزافزونی دست و پنجه نرم می‌کند؛ تالابی در قلب بندر انزلی که نیازمند توجه و رسیدگی بیشتر است‌.

نمای هوایی زیبا از تالاب بین المللی انزلی که از تصویر آن برای طراحی به روی کیت اول فصل جدید ملوان استفاده شده ، توسط هنرمند گیلانی و اهل بندرانزلی «آیدین ایران نژاد» ثبت شده است. این تصویر زیبا از طرف هنرمند گیلانی به ریاست افتخاری باشگاه ملوان بهمن صالح نیا اهدا شد.

نمای هوایی زیبا از تالاب بین المللی انزلی که توسط هنرمند گیلانی آیدین ایران نژاد ثبت شده است.

باشگاه ملوان بندرانزلی نماینده فوتبال گیلان در سطح اول فوتبال ایران که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده در سال‌های اخیر همیشه فراتر از سطح باقی تیم‌های همتراز خود عمل کرده و اقدامات قابل تقدیری از خود نشان داده است.

شایان ذکر است که کیت اول ملوان از هفته آینده از طریق فروشگاه اینترنتی رسمی باشگاه ملوان برای فروش در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish