اگر سال ۲۰۲۰ یک نکته به ما یاد داده باشد، این است که ما همگی عاشق مدل موهای جذاب هستیم. ما در سال گذشته متوجه شدیم چه قدر برای سالن های آرایشی دل تنگ هستیم و وقتی حتی باز سالن ها باز شدند هم بسیاری از ما به دلیل رعایت موارد ایمنی نتوانستیم با خیال راحت به آرایشگاه برویم و موهای خود را به مدلی که دوست داریم کوتاه کنیم. کوتاه کردن موها و تغییر مدل آن ها نه تنها ظاهر ما را تغییر میدهد بلکه به شدت در تغییر روحیه ما هم موثر است. در سال گذشته انواع مدل موهای باب به شدت ترند بودند و تقریبا میتوان گفت باب ها هیچ وقت از دایره مد خارج نمیشوند. اگر شما هم دوست دارید ترند های مدل مو امسال را بشناسید و امتحان کنید حتما تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.  

۱.مدل موهای فر ریز و حجیم  

امسال این سبک از مدل موها حرف های زیادی برای گفتن دارند. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که از کف سرتان موی فر ریز دارید پس خوش به حالتان. افراد مشهور و محبوب بسیاری در همین روز ها با همین مدل موها دیده میشوند در اندازه های مختلف از کوتاه ترین حالت ممکن که حجیم تر به نظر برسد و حجم زیادی از موها روی هوا معلق هستند تا انواع اندازه های بلند از این مدل  و یا حتی با چتری ها فرفری جذاب. این مدل موها میتواند حتی به حالت لیر و نامنظم و یا باب و بلانت هم کات شوند. همچنین اگر این مدل موها را با یک رنگ بلوند، طلایی و کرم جذاب تزیین کنید واقعا حق مطلب ترند سال ۲۰۲۱ با موهای فرفری را ادا کرده اید. Luke Hersheson مدیر عامل شرکت Hershesons میگه که این کات میتواند هر اندازه ای از موها را نامریی کند و این فرفری های معلق در هوا در تمام گستره ترند های مو برای سال ۲۰۲۱ وجود دارد چون ما در حال حاضر در عصری هستیم که نمیخواهیم خیلی کاری روی موهایمان انجام دهیم.  

۲.انواع مدل موهای باب و بلانت 

مدل موهای باب که ممکن است در انواع مدل های مصری با چتری و بدون چتری آن ها را بشناسید، در هر دوره و زمانه ای بدون شک از جذاب ترین مدل های مو بوده است. این مدل یک سبک کلاسیک و شیک را القا میکند و ما به شما توصیه میکنیم که اگر تا به امروز جرات ظاهر شدن با این کات موها را نداشته اید حتما یکبار آن را امتحان کنید. باب ها میتوانند کوتاه باشند دقیقا تا زیر گوش و یا بلندتر با کات تیز تر در کناره های گوش. میتوانند با چتری کات شوند و یک ظاهر بسیار متفاوت و جدید برای ما بسازند. مدل مو باب میتواند یا در پایین گوش ها گرد شوند و یا با بلانت که کات کردن مو با تیغ و کاملا روی یک خط است، ترکیب شود و تیز باشند که در این صورت باید از آرایشگر موهامان بخواهیم تا با تیغ ریزر تا موزر پایین موهای ما را صاف و یکدست کند. بلانت ها هم میتوانند در اندازه باب باشند و هم در اندازه بلندتر تا روی شانه ها. مدل موی بلانت چه در شکل باب باشد چه در اندازه مدل لاب و روی شانه همگی باید یکدست و یک اندازه باشند. مطابق گفته های Sally Hershberger استایلیست مو مشهور امریکایی، میگوید که سال ۲۰۲۱ به وفور شاهد بلانت چاپ ها (blunt chops) خواهد بود.   

۳.مدل موهای آشفته و نامنظم لیربا چتری 

در سال ۲۰۲۰ عدم دسترسی کافی به ارایشگاه ها به ما نشان داد که موهای نامنظمی که در حال رشد هستند و مدل خاصی ندارند هم میتوانند جذاب باشند. بنابراین اگر مدل موهای لیر و نامنظم را دوست دارید خیلی برای آرایش آن ها تلاش نکنید چون زیبایی آن ها دقیقا در همین بی نظم بودن آن ها است. این مدل موها می‌توانند کوتاه یا بلند باشند و با چتری ها هماهنگ شوند تا ظاهری جذاب و متفاوت برای ما ایجاد کند. استایلیست های مو از نیویورک تا لس آنجلس پیش بینی میکنند که احتمالا افراد همان سبک دوران قرنطینه سال ۲۰۲۰ خود را حفظ میکنند و اجازه میدهند تا موها به آرامی همراه چتری ها رشد کنند و به حالت نامنظم آشفته خود زیبایی پیدا کنند. اگر به این مدل موها لایت های استخوانی و یا چند درجه روشنتر از موهای خودتان, تکسچرهای رنگی اضافه کنید، به شدت جذاب تر خواهد شد.  البته داشتن چتری ها به این معنی نیست که با بلانت آن ها را ترکیب نکنید میتوانید چتری ها را با مدل بلانت و صاف کات کنید و بقیه موها را به همان حالت آشفته و نامنظم لیر نگه دارید.  

۴.مدل موهای بلند و اکستنشن ها  

این مدل موها معروف به مدل موهای پری دریایی، که طرفداران بسیاری دارد. در سال ۲۰۲۱ در حالیکه برخی به دنبال کوتاه کردن و مدل دادن به موهای خود هستند، عده ای هم همچنان طرفدار موهای بلند و کمی حالت دار هستند که همیشه جذاب است اما احتیاج به مراقبت منظم دارد. Hersheson استایلیست مشهور موها در مورد این ترند، کیم کارداشیان را مثال میزند و او را الهام بخش مدل موهای پری دریایی میداند. بسیاری از افراد برای اینکه به رویای خود جامه عمل بپوشانند از اکستنشن های بسیار مرغوب و طبیعی استفاده میکنند از جمله خود کارداشیان. چون این موها باید سالم، قوی و براق به نظر برسد. بنابراین اگر میخواهید به صورت طبیعی این مدل مو را داشته باشید و آن را حفظ کنید لطفا در سلامت و نگه داری آن بسیار کوشا باشید تا از نازک شدن انتهای بلند آن ها و رشد موخوره ها جلوگیری کنید. این مدل موها هم مانند تمامی مدل های دیگر میتواند با چتری ها همراه شود.  

۵.مدل موهای پیکسی 

استایلیست های بسیاری معتقدند که در سال ۲۰۲۱ پیکسی های بسیاری از قرنطینه ها بیرون میایند بنابراین از سبک های ترند سال ۲۰۲۱ شناخته شده است. Sturdivant-Drew ،استایلیست مو، میگوید که این کات کوتاه و مخروطی شکل بی نهایت جذاب است و قطعا تعداد بسیار زیادی از این کات را در انتقال از زمستان به بهار سال ۲۰۲۱ خواهیم دید. پیکسی دقیقا مانند شلوار جین و تی شرت است و هر زمان شما توانستید دوره ای بیابید که شلوار جین و تی شرت حرفی برای گفتن در دنیای مد نداشته باشد میتوانید دور پیکسی را هم قلم بکشید. گفته میشود انواع دسته بندی های پیکسی به صورت نامتقارن به صورتی که یک طرف سر به حالت تراشیده باشد هم در امسال بسیار دیده خواهد شد. پیکسی ها در انواع مدل ها انواع رنگ ها و انواع حالات فر و صاف امسال ترند خواهد بود پس نترسید و خودتان را در کمال آرامش به دست قیچی استایلیست مو بسپارید.  

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish