ست کردن صندل مردانه

برای فصل تابستان هیچ‌چیز بهتر از یک جفت صندل نیست؛ البته زمانی که در تعطیلات به سر می‌برید. بیشتر روزهای سال پاهایتان در کفش است و مسلما تهویه هوای صندل برای پاهای شما حتی برای یکی‌، دو روز آخر هفته می‌تواند به سلامت پاهایتان کمک کند. این مطلب شما را با انواع صندل مردانه و نحوه انتخاب و ست‌کردن آن آشنا می‌کند.صندل مردانه کفشی است که رویه و اطراف آن تا حدودی باز است و انواع مختلفی دارد. صندل‌ها بیشتر مناسب بهار و تابستان هستند و به پاها فرصت تنفس و استراحت می‌دهند. صندل‌های مردانه برخلاف صندل‌های زنانه تنوع رنگ و شکل محدودی دارند و ظرافت و زیبایی آنها کمتر است.

انواع صندل مردانه

صندل مردانه مانند صندل‌های زنانه تنوع خاصی ندارد. در این بخش، ۱۷ مدل از انواع صندل مردانه را به شما معرفی می‌کنیم. در هر مورد، ویژگی‌ها و جنس و کاربرد آنها را بررسی کرده‌ایم و توضیح داده‌ایم که چطور می‌توانید آنها را ست کنید.

۱. صندل پیاده‌روی؛ برای پیاده‌روی غیرحرفه‌ای

صندل مردانه - صندل پیاده‌روی

صندل‌های پیاده‌روی بهترین انتخاب برای مسیرهای پیاده‌روی آسان تا متوسط در دمای گرم تا ملایم هستند. آن‌ها مانند بوت کوهنوردی می‌توانند از پاهای شما پشتیبانی کنند با این تفاوت که تهویه و راحتی بیشتری به پاهایتان می‌دهند.

اگر از اینکه در هوای گرم هنگام پیاده‌روی پاهایتان عرق می‌کند و تاول می‌زند خسته شده‌اید،  تنها چیزی که نیاز دارید یک جفت صندل خوب برای پیاده‌روی است. بسته به ترجیح خودتان، می‌توانید از مدل پنجه باز یا مدل پنجه بسته آن استفاده کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که صندل انتخابی‌تان از قوس پای شما پشتیبانی کند و در برابر ضربه مقاوم باشد. بهترین انتخاب صندل دارای کفی فوم یا اتیلن‌وینیل استات داخلی است.

کاربرد: محافظت از پاها دربرابر کبودی و ساییدگی ناشی از زمین‌های ناهموار بیابانی، ارائه راحتی اضافی و ایجاد چسبندگی با زمین‌های ناهموار، شیب‌دار، لغزنده، مرطوب و گلی برای جلوگیری از سرخوردن.

جنس: لاستیک، چرم، چوب، تاتامی و طناب

چطور آن را ست کنیم؟

با لباس‌های کژوال و راحتی آن را بپوشید. شلوار چینو، تی‌شرت و شاید یک کلاه هایکینگ کافی باشد.

۲. صندل دویدن؛ مخصوص دویدن راحت

صندل مردانه - صندل دویدن

صندل‌های دویدن برای دویدن راحت و مؤثر مناسب‌اند. این صندل‌ها قابلیت تنفس و خنک‌کنندگی بیشتری برایتان فراهم می‌کنند. کفی آنها معمولا نازک‌تر است و بسیار سبک‌وزن هستند. اگر فکر می‌کنید ممکن است هنگام دویدن انگشت‌های پاهایتان به جایی برخورد کنند، می‌توانید مدل‌های پنجه‌بسته این صندل‌ها را بخرید. صندل‌های دویدن درمقایسه‌با کفش‌های دویدن، تجربه حرکتی بسیار سبک‌تری برای شما به ارمغان می‌آورد. این صندل‌ها ثبات و استحکام خوبی دارند و دربرابر لغزش مقاوم‌اند. کفی آنها نازک است؛ ولی جنس آنها طوری است که دربرابر اجسام تیز به‌اندازه کافی از کف پاهایتان محافظت می‌کنند.

کاربرد: با پوشیدن منظم این صندل‌ها برای دویدن، اندام تحتانی شما ازجمله انگشت‌های پا، کف و مچ پا و زانو تقویت می‌شود.

جنس: لاستیک گیاهی

چطور آن را ست کنیم؟

این صندل‌ها برای پوشیدن با شلوارک مخصوص دویدن و تی‌شرت نخی با طرح گرافیکی عالی است.

۳. صندل گلادیاتوری؛ برای پیاده‌روی عادی

صندل مردانه - صندل گلادیاتوری

صندل گلادیاتوری در دوران روم باستان اختراع شد و گلادیاتورها هنگام مبارزات خود آنها را می‌پوشیدند. این صندل‌های باستانی با فیلم‌های هالیوودی که درباره رومی‌ها ساخته می‌شد به عرصه مد بازگشتند. کفی آنها اغلب صاف است و تسمه‌های متقاطعی دارند که دور پاها قرار می‌گیرد و آنها را نگه می‌دارد. برای آقایان معمولا بند پهن‌تری دارد که از مچ پا بالاتر قرار می‌گیرد. اغلب در رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای و برنزی ساخته می‌شوند و دارای تزئیناتی مانند سگک‌های فلزی هستند.

کاربرد: صندل تخت با چند بند عرضی پهن که کف آن را به پاها متصل می‌کند و یک بند پهن در اطراف مچ پا دارد. برای پیاده‌روی عادی و استفاده روزانه مناسب است.

جنس: چرم، چوب خیزران و پلاستیک

چطور آن را ست کنیم؟

فقط یک پیراهن جین یا نخی یا یک پیراهن کتان  به آن اضافه کنید کافی است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish