تغییر فصل‌ها باعث می‌شود که همیشه تغییراتی در استایل ما هم ایجاد شود، مثلا در زمستان از لباس‌های گرم و حجیم استفاده می‌کنیم و در تابستان از لباس‌های نخی و خنک. اما کت و انواع آن یکی از آیتم‌هایی است که در هر فصل می‌تواند استفاده شود و استایل ما را متحول کند. با ما همراه باشد تا پرکاربردترین انواع آن را در این پست معرفی کنیم.

1.انواع کت‌های پشمی

کت‌های پشمی که بیشتر با نام پالتو آن‌ها را می‌شناسیم، برای فصول زمستان و پاییز یک انتخاب گرم و مطمئن هستند. می‌توانید از این کت‌ها در لایه بیرونی استایل لایه لایه استفاده کنید.

2.کاپشن

کاپشن‌ها را شاید فقط در فصول سرد بتوان استفاده کرد، اما به دلیل جذابیت همیشگی‌شان، در لیست پرکاربردترین کت‌ها جا می‌گیرند. می‌توانید از انواع کوتاه و بلند آن در لایه بیرونی استایلتان استفاده کنید.

3.ترنچ کت

ترنچ کت‌ها انواع و جنس‌های مختلفی دارند. بعضی از آن ضد آب هستند و کاملا مناسب روزهای بارانی طراحی شده‌اند و برخی دیگر سبک‌تر و نازک ترند. مشخصه اصلی این کت‌ها چهار یا شش دکمه بودن آن‌ها و داشتن کمربند است. این کت‌ها تقریبا چهارفصل محسوب می‌شوند و یار کلاسیک و همیشگی شما خواهند بود.

4.موتو کت ها

موتو کت‌‌ها چون لباس مورد استفاده موتور سواران بوده است به این اسم نامیده شده، اما در کمد هر فرد اهل مدی پیدا می‌شود. این کت‌ها یونی سکس و اسپرت محسوب می‌شوند اما برای استایل‌های کژوال نیز انتخاب مناسبی هستند و می‌توانید از انواع چرم و جیر آن استفاده کنید.

5.کت‌های جین

کت‌های جین را برای تمام روزهای سال می‌توانید استفاده کنید. این کت‌ها هم در تابستان شما را خنک نگه می‌دارند و هم در پاییز و زمستان، در استایل‌های لایه لایه گرمتان می‌کنند.

6.کت بلیزر

مهم‌ترین و پرکاربردترین کت در لیست ما بلیزرها هستند، کت‌های بلیزر را در تمام فصول و برای داشتن تمام استایل‌ها می‌توانید استفاده کنید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish