کیم کارداشیان بازیگر هالیوودی

کیم کارداشیان هنرمند و بازیگر و مدل آمریکایی است او متولد ۲۱ اکتوبر ۱۹۸۰ در آمریکا می باشد کیم کارداشیان به واسطه فیزیک بدنی متفاوتش در کانون توجه مردم و رسانه ها قرار دارد. کیم کارداشیان همسر کانیه وست است. آنها صاحب ۴ فرزند دختر و پسر هستند.

چکیده ای از بیوگرافی کیم کارداشیان:

زادروز     ۲۱ اکتوبر ۱۹۸۰ (۲۹ میزان ۱۳۵۹)
محل تولدلس آنجلس، آمریکا
 محل زندگی    آمریکا
 ملیت    آمریکایی
تبار    مصیحی، آمریکایی
پیشه    مدل، کارآفرین، بازیگر
قد    ۱۵۹ سانتی‌متر
همسر    دیمون توماس (۲۰۰۴–۲۰۰۰)کریس هامفریز (۲۰۱۳–۲۰۱۱)کانیه وست (تاکنون-۲۰۱۴)
فرزندان۴ فرزند
والدینرابرت کارداشیانکریس جنر
بیوگرافی کیم کارداشیان

بیوگرافی کامل کیم کارداشیان:

کیمبرلی «کیم» کارداشیان وست (به انگلیسی: Kimberly Noel Kardashian West) زادهٔ ۲۱ اکتوبر ۱۹۸۰ در آمریکا، شخصیت تلویزیون واقع‌نما، بازیگر، مدل و بازرگان اهل آمریکا می‌باشد.

وی که متولد و بزرگ شدهٔ لس آنجلس، کالیفرنیا است، نخست به واسطه دوستی با پاریس هیلتون، و در سال ۲۰۰۷ پس از افشا شدن فیلم رابطه جنسی با دوست پسر سابقش ری جی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. بعدها در آن سال، وی و خانواده‌اش در مجموعهٔ واقع نمای پابه‌پای خانواده کارداشیان ظاهر شدند. موفقیت این مجموعه منجر به دنباله‌هایی از جمله کورتنی و کیم نیویورک را تسخیر می‌کنند و کورتنی و کیم میامی را تسخیر می‌کنند شد. در سال ۲۰۱۰ کیم با ۶ میلیون دالر درآمد، پر درآمدترین ستارهٔ سریال‌های واقع نما شد.

دوران اولیه زندگی کیم کارداشیان
کارداشیان زادهٔ لس آنجلس کالیفرنیا، دختر رابرت کارداشیان، وکیل مدافع و کریس جنر است.

پدر کیم از سومین نسل ارمنی‌های آمریکایی و مادرش از تبار هلندی و اسکاتلندی است. پدرش بیشتر شهرتش را بخاطر وکیل مدافع شدن اونتال جیمز در طی یک ماجرای قتل بدست آورد، او در ۳۰ سپتامبر ۲۰۰۳ در گذشت.

مادر او در تاریخ ۱۹۸۹ از رابرت طلاق گرفت و در سال ۱۹۹۱ با بروس جنر ازدواج کرد.

کارداشیان دو خواهر به نام‌های کورتنی کارداشیان و کلویی کارداشیان و یک برادر به نام رابرت کارداشیان دارد، همچنین او صاحب سه برادر ناتنی به نام‌های برت و برندون جنر و برودی جنر (که مجری تلویزیون نیز می‌باشد) می‌باشد، کیم کارداشیان سه خواهر نانتی به اسم‌های کیسی، کندال و کایلی جنر نیز دارد. همچنین اونتال جیمز پدرخوانده او می‌باشد. او در دبیرستان مریمونت تحصیل می‌کرده‌است.

انتشار فیلم خصوصی کیم کارداشیان
در سال ۲۰۰۷ یک ویدئوی خصوصی خانگی که کیم کارداشیان با دوست پسر آن زمانش، ری جی، خواننده آر اند بی، ساخته بود فاش شد. کارداشیان اقدامات قانونی علیه ویواید اینترتیمنت برای حق مالکیت نوار را دنبال کرد.

کارداشیان در ازای ۵ میلیون دلار آمریکا از پیگیری شکایت خود دست کشید و با ویواید اینترتیمنت تسویه حساب کرد.

دوران حرفه‌ای کیم کارداشیان 
نخستین ایفای نقش او به عنوان بازیگر مربوط به مجموعه‌های تلویزیونی دگر سوی شکست در اکتوبر ۲۰۰۷ (میزان ماه ۱۳۸۶) بود. در ادامه او در مجموعه تلویزیونی همراه با کارداشیان‌ها در شبکه ای به همراه دو خواهر، مادر، برادر، و خواهر و پدر ناتنی اش درخشید. این مجموعهٔ تلویزیونی تا اکتبر ۲۰۱۱ (میزان ماه ۱۳۹۰) دارای ۶۹ قسمت در ۶ فصل بوده و فصل هفتم آن برای مه ۲۰۱۲ (ثور ۱۳۹۱) برنامه‌ریزی شده‌است.

کیم کارداشیان در سال ۲۰۰۸ (۱۳۸۷) در فیلم فیلم فاجعه درخشید. او همچنین در فصل چهارم سریال چگونگی آشنایی من با مادرتان و با همراه خواهرانش، کولی و کورتنی در فصل سوم سریال ۹۰۲۱۰ هم بازی کرده‌است. کارداشیان مجری مهمان رقابت‌های رسلمانیا ۲۴ بود و به عنوان داور میهمان در دور سیزدهم نمایش تلویزیونی مدل برتر بعدی آمریکا حضور داشته‌است. او در ۱۶ دسامبر ۲۰۰۹ (۲۵ قوس ۱۳۸۸) به همراه ونسا مینیلو به عنوان بازیگر مهمان در مجموعه تلویزیونی تحقیقات صحنه جرم:نیویورک حضور یافت.

Mandatory Credit: Photo by Evan Vucci/AP/Shutterstock (10310122l) Donald Trump, Kim Kardashian West. President Donald Trump listens to Kim Kardashian West, who is among the celebrities who have advocated for criminal justice reform, speak during an event on second chance hiring in the East Room of the White House, in Washington Trump Criminal Justice, Washington, USA – 13 Jun 2019

کیم کارداشیان در سال ۲۰۰۹ (۱۳۸۸) در فیلم سبک و طنز عمیق در دره حضور یافت.

کارداشیان یکی از ۱۳ شرکت کنندهٔ فصل هفتم نمایش تلویزیونی رقص با ستارگان بود. که با مارک بالاس هم رقص بود. در نهایت در مکان یازدهم قرار گرفت.

تصاویر کیم کارداشیانتصویر کیم کارداشیانتصویر کیم کارداشیانتصویر کیم کارداشیانتصویر کیم کارداشیان همراه کانیه وست همسرشتصویر کیم کارداشیان

چیزهایی که در مورد کیم کاردشیان نمی دانید

اسم اصلی اون Kimberly Noel Kardashian هست و امروزه همه اونو به اسم Kim Kardashian میشناسن.

کیم در روز ۲۱ اکتبر سال ۱۹۸۰ در کالیفرنیا به دنیا آمده است.
اون دومین فرزند بین ۴ بچه ی دیگر خانواده است. Kourtney Kardashian که احتمالا همتون میشناسینش فرزند اول و Khloé و Robert بچه های سوم و چهارم این خانواده هستند.

پدر اون Robert kardashian یک بازیکن بین المللی فوتبال بود و‌ مادرش Kris مدیریت کارهای پدرش و به عهده داشت ، که بعد از طلاقشون سال ۱۹۸۹،کریس با Bruce Jenner برنده ی مدال المپیگ سال (۱۹۹۱-۲۰۱۴) ازدواج کرد.و صاحب دو فرزند به نامهای Kendall و Kylie شدند.

بچه ها یک نکته ای بگم اینجا،پدر کیم نبود که تغییر جنسیت داد،اونی که تغییر جنسیت داد بروس جنر بود.

سال ۱۹۹۸ وقتی کیم درسشو تو کالج تموم کرد رفت و شد یکی از نوچه های Paris Hilton.( مودبانش میشه شروع به کار کرد، به عنوان سوشال مدیا منجمنتش)
ازدواج اول کیم تو همون سالها یعنی سال ۲۰۰۰ با موسیقیدان معروف Damon Thomas اتفاق افتاد.این ازدواج زیاد دووم نیاورد و سال ۲۰۰۴ اونا از هم جدا شدن.

اما این طلاق ثروت و شهرت زیادی برای کیم داشت.اون ۲ سال بعد از طلاقش به همراه دو تا خواهراش Kourtney و Khloé یک بوتیک به نام Dash در شهر Calabasas در California باز کرد .
اما کیم که خیلی تشنه ی شهرت بود و خیلی خوب درک کرده بود که می تونه با استفاده از شهرت به ثروت برسه اروم نشت.

خوب قبل از اینکه ماجرای کیم و بگم میخوام یک چشم انداز در مورد دوستیش با Paris Hilton بگم.

داستان دوستی کیم و پریس هیلتون

خوب همونطوری که گفتم کیم از نوچه های پریس بوده،چون پریس هیلتون خیلی پولدارو خفن بوده و همه دوست داشتن باهاش دوست بشن.از طرفی پریسم با کیم خیلی حال میکرده.

توی سال۲۰۰۴ بعد از پخش سریال The Simple Life از پریس یک فیلم سکسی ازش پخش میشه که فیلم ماله سکسش تو سال ۲۰۰۱ با Rick Salomon بوده.که کلی هم معروف میشه و فروش میکنه.

بعد از پخش اون فیلم پریس از ریک شکایت میکنه و میگه پولی که دراوردی و بده به خودم و بالاخره فیلم من بوده و خلاصه کلی پول میگیره ازش،که بعدا اعلام میکنه من هیچ پولی نگرفتم .ولی به ریک گفتم باید همشو‌ بده به خیریه.(که راست و دروغش و خدا میدونه)

زندگی کیم بعد از طلاق اول

خوب،برگردیم به خود کیم

بعد از همه این جریانا،وقتی کیم دید پریس با سکس تیپ چه قدر معروف شد،گفت چرا من نه؟

(نه که بگه واقعا من برداشتم اینه)

سال ۲۰۰۷ فیلم سکس کیم با دوست پسرش Ray J که رپر معروف بود پخش شد و کیم معروفتر شد و بعدشم رفت از پسره شکایت کرد و کلی پول به جیب زد و پولدارتر شد.

سریال خانواده کارداشین

بعد از اون شکایت و ابروریزی و پول گرفتن از Ray J که خانواده کارداشین ها رو خیلی معروف کرد،اونا یک سریال تلویزیونی به اسم Keeping Up with the Kardashian’s ساختن،که اون سریال راجع به زندگی روزمرشون بود.

در اکتبر ۲۰۰۷ وقتی اون سریال تو شبکه E! ( که یک کانال معروف امریکایی هست که در مورد سلبریتیها اخبار و پخش میکنه) پخش شد،به کاردشیانها کمک کرد که معروفتر و پولدارتر بشن.مخصوصا کیم به خاطر زیباییش و بدن خاص و جذابی که داشت.

کارداشینها در چه زمینه ای فعالیت می کنند

بعد از اون کارداشیان ها به حصوص کیم که به نظرم از همشون باهوشتره شروع به سرمایه گذاری تو کارهای دیگه کرد. اون شغل های زیادی مثل:

  • استایلیست
  • مدل
  • بلاگر
  • مجموعه DVD های تناسب اندام : Fit In Your Jeans by Friday DVD’s
  • محصولات زیبایی : KKW Beauty
  • تولید لباس
  • کارتهای اعتباری : Kardashian Kard
  • و بعدش محبوبیتش انقدر زیاد شد که بهش بازی تو فیلمم پیشنهاد دادن
  • و بعدش محبوبیتش انقدر زیاد شد که بهش بازی تو فیلمم پیشنهاد دادن

مثل  اولین بازی اون در سال ۲۰۰۸ در Disaster Movie.

بازی در Deep in the Valley سال ۲۰۰۹و Temptation: Confessions of a Marriage Counselor در سال ۲۰۱۳.

کمک کیم به زندانیان

سال ۲۰۱۰ کیم یک کاره خوب و انسان دوستانه کرد که باعث شد محبوبیتش دوچندان بشه.

توی اون سال اون باعث ازادی صدها زندانی شد ،که به دلایل غیر منطقی زندانی شده بودن.و یا رفتارشون تو زندان بسیار خوب بوده و مستحق ازادی بودن.

کیم اومد با رئیس جمهور اون سال که باراک اوباما بود حرف زد و یکسری قوانین و عوض کرد،و باعث ازادی کلی زندونی الکی شد.

اون کمک به ازادی Alice Marie Johnson هم کرد که در اوایل ریاست جمهوریه ترامپ بود

و در سال ۲۰۲۰ یه مستند تلویزیونی راجع به همین کارا به نام  The Justice Project پخش شد.

ازدواج دوم کیم

همونطور که میدونین کیم خیلی توی چشم بود و وقتی که توی سال ۲۰۱۱ با بسکتبالیست معروف Kris Humphries ازدواج کرد،خبرش ترکید و فیلمش توی شبکه E! پخش شد و باعث هر چه بیشتر معروف شدنش شد.اما این ازدواج پر خرج ۷۲ روز بیشتر دووم نیاورد .اونا از هم جدا شدن و سال ۲۰۱۳ طلاق اونا رسمی شد.

ازدواج کیم کارداشیان با کانیه وست

سال ۲۰۱۲ همونطور که کیم درگیر جدایی از کریس بود،شروع به قرار گذاشتن با کانیه کرد.و در سال ۲۰۱۳ بلافاصله وقتی از کریس جدا شد حامله شد و بچه ی اولش با کانیه و به دنیا آورد، که اسمش North west بود. سال بعد،می ۲۰۱۴ کانیه و کیم ازدواج کردن و دومین فرزندشون Saint west و سال ۲۰۱۵ به دنیا آوردن. و در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ دو فرزند دیگرشون و به نامهای Chigaco و Psalm از طریق رحم اجاره ای به دنیا اورد. و اکنون درحال جدایی هستن.

نگاه دقیق تر به رابطه ی کیم و کانیه

  • اولین دیدار آنها در سال ۲۰۰۳

توی سال ۲۰۰۳ کیم برای کسی به نام Brandy کار می کرد که کارش پابلیش کردن یا همون جهانی کردن موزیکها و کمک به خواننده ها بود. (یه چیزیو اضافه کنم:ایشون داداش Ray j همون کسی که سکس تیپ کیم و پخش کرد بود).
این اقای برندی دوست کانیه بود،و کانیه، کیم و برای اولین بار اونجا دیده بود و به دوستش گفته این باید ماله من بشه و من میخوامش.
بعدش با هم دوست شدن و حتی زمانی که کیم ازدواج اولش و کرد ،انها با هم دوستهای خوبی بودن.

  • بازی کیم در نمایش کمدی Alligator Boots در سال ۲۰۰۸ با اصرار کانیه

کانیه سال ۲۰۰۸ به همکاری Crank Yankers یک نمایش عروسکی به نام Alligator Boots ساختن که با اصرار کانیه،و با اینکه بقیه مخالف بودن،کیم نقش پرنسس لیا این گلد بیکینی و اجرا کرد.

  • سال ۲۰۰۹ کانیه برای کیم شعر می گوید

كانیه  در قسمتی از آهنگ Keri Hilson با عنوان “Knock You Down” اجرای کوچکی داشت ، و به نظر می رسید برخی از تیکه های شعر در مورد کیم است که در آن زمان با Reggie Bush، ستاره NFL دیدار می کرد.

  • کانیه سال ۲۰۱۰ از بوتیک Dash که ماله کیم و کورتنی بود دیدن کرد

توی اون سال کانیه برای اولین بارتوی شوی (KUWTK) حضور پیدا کرد.
*مخفف (KUWTK) میشه Keeping Up With The Kardashian همون شویی که از زندگی روزمرشون بود.
اون امد به بوتیک اونا تو نیویورک سر زد.بر خلاف خجالتی بودن کانیه،کیم خیلی خوش سرزبون بود و کلی از لباسای کیم تعریف کرد.

  • سال ۲۰۱۱ کانیه سعی در خراب کردن ازدواج دوم کیم که با Humphries بود،کرد

او بعد از ازدواجش با کیم در یک قسمت از برنامه “Kocktails with Khloe” گفت که اون زمان قبل از ازدواج کیم،باهاش تماس گرفته تا اونو از ازدواج منصرف کنه.
اما کیم به هر حال به مدت ۷۲ روز با Humphries مزدوج بود.

  • در آوریل سال ۲۰۱۲ کانیه در یکی از اهنگاش گفت که عاشق کیم هست، و انها برای اولین بار با هم دیده شدن

سال ۲۰۱۲ زمانی که کیم در حال جدایی از Humphries همسر دومش بود ،کانیه اون و به عنوان یک سوی امید دید و در آهنگش به نام Cold اعلام کرد که عاشق کیم هست
And I’ll admit, I had fell in love with Kim / Around the same time she had fell in love with him
و انها برای اولین بار با هم در نیویورک دیده شدن.

  • در می ۲۰۱۲ کانیه در مراسم های زیادی در خانواده کارداشیانها شرکت کرد

اونها با هم راحتر شده بودن و خیلی جاها با هم دیده شدن.کانیه حتی در مراسم بیبی شاور کرتنی ،خواهر کیم هم شرکت کرد.

  • و در دسامبر سال ۲۰۱۲ اونها اعلام کردن که کیم اولین بچه شان را حامله است

اونها با هم راحتر شده بودن و خیلی جاها با هم دیده شدن.کانیه حتی در مراسم بیبی شاور کرتنی ،خواهر کیم هم شرکت کرد.

  • و در دسامبر سال ۲۰۱۲ اونها اعلام کردن که کیم اولین بچه شان را حامله است

کانیه در جشنی در شب سال نو در اتلانتیک اعلام کرد که کیم بچه اونو حامله هست.

کیم هم تائید کرد و گفت من و کانیه در انتظار بچه دار شدن هستیم.  ما احساس خوشبختی می کنیم و آرزو می کنیم که پدر و مادرهایمان هم کناره ما باشند،تا این زمان خاص را با ما جشن بگیرند.

  • سال ۲۰۱۳ کارهای طلاق کیم و Humphries به پایان رسید

کیم بعدها اعلام کرد که در مورد طلاقش استرس داشته و می ترسیده که کریس اونو طلاق نده و هنگام زایمانش هنوز زن اون باشه.اما در آوریل ۲۰۱۳ کریس کارهای طلاق و تموم کرد و بعد از ۵۳۶ طلاق اونها به پایان رسید.

  • در می ۲۰۱۳ اونها کانیه و کیم برای اولین بار به عنوان زوج در Met Gala شرکت کردند

این زوج برای اولین بار در Met Gala با هم حضور پیدا کردن. در آن زمان ، کیم ، که به عنوان مهمان کانیه آمده بود ، اون هشت ماهه باردار بود.
اون یک لباس مجلسی جیوانچی که روش طرح گل چاپ شده بود و
توسط ریكاردو تیسسی طراحی شده بود پوشیده بود،كه با طوفان انتقادات مواجه شد و همه کیم وبا یك مبل مقایسه کرده بودن.
کیم گفت: “من تمام راه خانه را گریه می کردم” . “من فکر می کنم رابین ویلیامز حتی یک توییت نوشته و گفته که من شبیه خانم Doubtfire هستم.”

  • در می ۲۰۱۳ که بیبی شاور کیم بود ،کانیه به خیانت کردن متهم شد

در ماه می، زمانی که کیم همراه خانواده و دوستانش منتظر بچه ی اولش بودن ،شایعه می شود یک زن کانادایی به نام لیلا قبادی ادعا کرده است که او دو بار با کانیه رابطه داشته است ، یک بار هم در زمان بارداری کیم.
کانیه به لافاصله این اتهام و رد میکنه.

  • در جون ۲۰۱۳ دختر اول انها North West به دنیا می اید
FILE – Kim Kardashian West speaks at the “Kim Kardashian West: The Justice Project” panel during the Oxygen TCA 2020 Winter Press Tour at the Langham Huntington, Saturday, Jan. 18, 2020, in Pasadena, Calif. Kardashian is asking a court to ignore Ye’s attempts to slow down their divorce and end their marriage as soon as possible. She filed documents in Los Angeles Superior Court late Thursday, Feb. 22, 2022, saying Ye, who legally changed his name from Kanye West, is causing emotional distress with his social media posts and will not accept that the marriage is over. (Photo by Willy Sanjuan/Invision/AP, File)

در ۱۵ ژوئن ۲۰۱۳ ، کیم دخترشان نورث وست را در بیمارستان Cedars-Sinai در لس آنجلس به دنیا آورد.

  • در اکتبر ۲۰۱۳ کانیه در ورزشگاه AT&T در سانفرانسیسکو از کیم خواستگاری کرد

کانیه تمام ورزشگاه و اجاره کرد و به طور سوپرایز از کیم خواستگاری کرد.در حالی که کیم فک میکرد اون یک مراسم تولد هست.

  • در مارس ۲۰۱۴ عکس انها روی مجله Vogue قرار گرفت که آنها اولین زوج دو نژادی بودند که در جلد این مجله حضور داشتند

این عکس توسط آنی لیبوویتس در خانه کریس جنر گرفته شد و کیم به یاد می آورد که مادرش در پایان عکسبرداری بسیار احساساتی می شود.

  • در می ۲۰۱۴ آنها در یک مراسم تشریفاتی در ایتالیا ازدواج کردند.

به گزارش ووگ ، کیم و کانیه برای عروسی خود آخر هفته ای پر سر و صدا را در سراسر اروپا برگزار کردند.
این جشن در پاریس آغاز شد ، جایی که کیم مهمانی مجردی( Bachelor) همراه با خواهران و دوستانش برگزار کرد. و بعد از ان ناهار خود را در والنتینو گاراوانی در Château de Wideville برگزار کردند.
سپس کیم و کانیه میهمانان خود را برای یک مراسم 200 نفره به فلورانس بردند. در این مراسم کیم یک لباس از مایسون مارگیلا را به تن داشت و کانیه نیز جیوانچی را به تن کرد.
عکسی از آنها در حال بوسیدن در پس زمینه ای از گل های زرق و برق دار ، محبوب ترین عکس اینستاگرام آن سال شد.

کانیه آهنگی را به نام “Only One” اجرا کرد که ان را با پل مک کارتنی ضبط کرده بود، برای مراسم اهدای جوایز گرمی.

  • در فوریه ۲۰۱۵ کانیه آهنگ “Only One” ، را برای ادای احترام به خانواده اش در مراسم جوایز گرمی اجرا کرد
  • در می ۲۰۱۵ آنها اعلام کردند که با هم در انتظار فرزند دوم هستند

درست بعد از جشن اولین سالگرد ازدواجشون، کیم در یک تیزر برای فصل جدید “KUWTK” اعلام کرد که فرزند دومشان را باردار است.
او به Glamour گفت ،نورث صبر را به من آموخته است. هیچ کاری وجود ندارد که من برای او و شوهرم انجام ندهم. او به ما قدرت داده است و ما می خواهیم بهترین والدین و بهترین همسران باشیم.

  • دسامبر ۲۰۱۵ کیم پسر اول خود ، Saint Westرا به دنیا آورد

این تولد در یک قسمت از “KUWTK” پخش شد و کیم یک عکس اینستاگرامی از نوزاد تازه متولد شده را به اشتراک گذاشت.

  • در آوریل ۲۰۱۶ برخی از گزارش ها حاکی از مشکلاتی بین این زن و شوهر بود

کیم در مصاحبه ای با مجله US Weekly اعلام کرد که همش دروغ هست و ما بسیار خوشحال هستیم.

  • در جولای ۲۰۱۶ کیم در طی درگیری با تیلور سوئیفت از کانیه حمایت کرد

هنگامی که کانیه آهنگ “Famous” خود را با این محتوا که “من احساس می کنم من و تیلور هنوز ممکن است رابطه جنسی برقرار کنیم / چرا؟ من آن را —- معروف کردم” در سال ۲۰۱۶ منتشر کرد ، سوئیفت خشمگین شد.
كانیه ادعا كرد كه تیلور به او اجازه داده است از این اشعار استفاده كند ، اما تیلور آن را انكار كرد.
اما در این جریان کیم کنار همسرش ایستاد و ادعا کرد که تیلور چیزی را مخفی میکند.

  • در اکتبر ۲۰۱۶ از کیم در پاریس سرقت شد و کانیه شوی خود را برای دیدن هر چه زودتر کیم ترک کرد

در تاریخ ۲ اکتبر ، کانیه در حال اجرای برنامه در جشنواره موسیقی و هنر میدوز در نیویورک بود که ناگهان نمایش را متوقف کرد و گفت که یک کار مهم خانوادگی دارد.
بعداً گزارش شد که کیم در هتلی در پاریس با اسلحه تهدید شده است.
بر اساس گزارش پلیس ، یک حلقه الماس به ارزش تقریبی 4.9 میلیون دلار و همچنین دو دستبند الماس کارتیه ، یک گردنبند طلا و الماس ژاکوب ، گوشواره های الماس لورین شوارتز ، یک رولکس طلا و چیزهایی دیگر از کیم سرقت شده بود.
بعد از این قضیه کیم تا مدتی از شبکه های اجتماعی دوری کرد.

  • در ژوئن ۲۰۱۷ رسانه ها گزارش دادند که این زوج برای به دنیا اوردن سومین فرزند خود از رحم اجاره ای استفاده کردند

به دلیل بیماری به نام جفت اضافه ( placenta accreta )که پزشکان برای کیم تشخیص داده بودند،او قادر به زایمان دوباره نبود و پزشکان به او در مورد خطرات بارداری دوباره هشدار دادند.

  • در ژانویه ۲۰۱۸ کیم و کانیه دختر دوم و فرزند سومشان ، به نام Chicago West را از طریق رحم اجاره ای به دنیا آوردند

در 15 ژانویه ، دختر دوم انها به دنیا امد.
کیم در”نمایش الن دی جنرس” تأیید کرد که نام فرزندش اشاره به شهری هست که کانیه در ان بزرگ شده است.

  • در ماه می ۲۰۱۹ کیم و کانیه فرزند چهارم خود ، Psalm West، از طریق رحم اجاره ای به دنیا آوردند.

کیم در توئینی نوشت که او اینجاست و عالی هست.او پسر دوم و فرزند چهارم انها بود.
کیم همچنان اعلام کرد که اوبسیار شبیه به شیکاگو هست،اما مطمئنم که تغییرات زیادی خواهد کرد.

  • در می ۲۰۱۹ این زوج در مراسمی کوچک عروسی خود را تمدید کردند.

آنها پنجمین سال ازدواجشان را در مراسمی کوچک و خانوادگی جشن گرفتند.

  • آنها پنجمین سال ازدواجشان را در مراسمی کوچک و خانوادگی جشن گرفتند.

کانیه از طریق توییتر میلیاردر شدن همسرش و تبریک گفت .
با این حال ، Forbes تخمین زده بود که ارزش دارایی های کیم 900 میلیون دلار بوده است نه یک میلیارد.

  • در جولای سال ۲۰۲۰ کانیه اعلام کرد که وارد رقابت ریاست جمهوری می شود و به نظر می رسید کیم از او حمایت می کند
FILE – Kim Kardashian West speaks at the “Kim Kardashian West: The Justice Project” panel during the Oxygen TCA 2020 Winter Press Tour at the Langham Huntington, Saturday, Jan. 18, 2020, in Pasadena, Calif. Kardashian is asking a court to ignore Ye’s attempts to slow down their divorce and end their marriage as soon as possible. She filed documents in Los Angeles Superior Court late Thursday, Feb. 22, 2022, saying Ye, who legally changed his name from Kanye West, is causing emotional distress with his social media posts and will not accept that the marriage is over. (Photo by Willy Sanjuan/Invision/AP, File)

کانیه در تاریخ ۴ جولای در توییتر خود اعلام کرد که برای ریاست جمهوری نامزد کرده است.
او نوشت : اکنون ما باید با توکل به خدا ، وحدت چشم انداز و ساختن آینده خود به وعده آمریکا پی ببریم. من برای ریاست جمهوری ایالات متحده کاندید می شوم. “
و کیم در واکنش به این توییت با به اشتراک گذاشتن یک شکلک پرچم آمریکا ، به نظر می رسید که از تصمیم او حمایت می کند.
بعد از اون کانیه اعلام کرد که ضد واکسن،اما کیم بلافاصله موافقت خود را برای واکسیناسیون اعلام کرد ،و این اولین بار بود که خانواده کانیه از اون حمایت نمی کردند.

  • در ژوئیه سال ۲۰۲۰ کانیه در یک سخنرانی سیاسی برای ریاست جمهوریش گفت که او و کیم به فکر سقط دخترشان نورث بودند

كاني این حرف را در اولين ميتينگ سياسي خود در كاروليناي جنوبي گفت .او گفت كه او و همسرش در مورد سقط جنين هنگامي كه كيم دخترشان نورث را باردار بود ، صحبت كردند.
و گفت که کیم به را نگاه داشته.
پس از ان ، یک منبع به مردم گفت که کیم از اینکه کانیه از فرزندشان نام برد ، عصبانی شده.كیم از اینكه كانیه درمورد نورث صحبت كرد ، شوكه شده است. “این منبع گفت:” او از اینكه او چیزهای خیلی خصوصی را به اشتراک گذاشته خشمگین است.

  • در ژوئیه ۲۰۲۰ کیم بیانیه ای منتشر کرد و در آن در مورد سلامت روان Kanye بعد از توییتی که کانیه گذاشته بود صحبت کرد

اگر یادتون باشه بعد از صحبتهای کانیه در مورد نورث،اون یک توییت در مورد خانواده کارداشیانها زد که گفت اونها،اونو زندانی کردن و خیلی حرفهای دیگه ،که زود پاکش کرد .بعد از اون کیم سکوتش و شکست و گفت که کانیه مشکل روانیه دو قطبی داره.
کیم نوشت : همانطور که بسیاری از شما می دانید ، کانیه دارای اختلال دو قطبی است .هر کسی که این بیماری را داشته باشد یا در زندگی خود یکی از عزیزانش این مشکل را داشته باشد ، می داند درک آن بسیار پیچیده و دردناک است.
وست بعداً از طریق توییتر عذرخواهی کرد.
او نوشت : “من می خواهم از همسرم کیم بخاطر صحبت در مکان عمومی در مورد مسئله خصوصی و خانوادگی عذرخواهی کنم.” “به کیم می خواهم بگویم می دانم تو را آزار داده ام. لطفاً مرا ببخش. از اینکه همیشه در کنار من هستی متشکرم.”

  • در دسامبر ۲۰۲۰ یک منبع به شبکه E! گفت که کانیه و کیم زمان زیادی را از هم جدا می گذرانن

این منبع افزود: کیم کارهای خود را انجام می دهد و کانیه کارهای خود را. انها یکدیگر را کنترل نمی کند و بیش از حد نگران نیستند. انها به دنبال علایق خودشان رفتند و صرفا به خاطر بچه ها کنار هم ماندند.

  • و سرنجام در ژانویه سال ۲۰۲۱ چندین رسانه گزارش دادند كه كیم در حال آماده شدن برای درخواست طلاق است

بنا بر گزارش های متعدد ، پس از شش سال ازدواج ، زوج تصمیم گرفتند که از یکدیگر جدا شوند.
رسانه همچنین گزارش داد که کیم وكیلای برجسته طلاق مثل ، لورا واسر را كه قبلاً با هیلاری داف ، كریستینا آگیلرا و آنجلینا جولی كار كرده ، استخدام كرده است.
و یک خودی توضیح داد که کانیه در حال حاضر در وایومینگ است تا این زوج بتوانند “زندگی جداگانه ای داشته باشند”.

  • در فوریه ۲۰۲۱ کیم درخواست طلاق را برای کانیه ارسال کرد

TMZ گزارش داد كیم در فوریه ۲۰۲۱ تقاضای طلاق كرد. به گزارش رسانه ، لورا واسر ، وکیل کیم ، اسناد را ارائه کرد.
کیم خواستار حضانت قانونی چهار فرزند آنها شده و گفته است که آنها “متعهد به همکاری مشترک هستند.”
منبع TMZ اضافه کرد که این زوج یک توافقنامه قبل از ازدواج را امضا کردند و همچنان در شرایط دوستانه باقی مانده اند.

کیم کارداشیان با انتشار یک استوری جنجالی اعتراض مخاطبان را برانگیخت.

کیم کارداشیان ساعاتی پیش در استوری اینستاگرامی سیاه‌وسفیدخود، خطاب به مخاطبانش نوشت: «شادترین مردم؛ بهترین چیزها را ندارند. آنها فقط از همه چیز بهترین استفاده را می‌کنند»

این اظهار نظر و نسخه‌پیچی جهت دستیابی به «شادی»، با واکنش تند مردم مواجه شده است زیرا این چهره، به خاطر نشان دادن منظم سبک زندگی ثروتمند و لوکس خود شناخته می‌شود و اخیراً جت شخصی ۱۵۰ میلیون دلاری خود را به هواداران معرفی کرده است

یک کاربر خطاب به کارداشیان نوشت: «پوچی یعنی این که همه چیز و بهترین چیزها را داشته باشی اما برای کسب توجه بیشتر، مدعی شوید که به کم قانع هستید تا از این طریق مثلاً به مردم عادی و آنهایی که وضع مالی خوبی ندارند، راه و رسم شاد بودن بیاموزید! اینها آروغ زدن‌هایی به ظاهر متمدن و از روی شکم‌سیری است!»

کایلی جنر و کیم کارداشیان در یک اقدام مشترک از اینستاگرام خواستند تا دست از تقلید از روی تیک تاک بردارد.

کیم کارداشیان و کایلی جنر، خواهران پر فالوئر اینستاگرام از شرکت متا خواستند تقلید و رقابت با تیک‌تاک را تمام کند و اینستاگرام باشد.
این دو خواهر با انتشار استوری مشابهی در اینستاگرام خود گفتند: «اینستاگرام را دوباره اینستاگرام کنید. از تلاش برای تیک‌تاک بودن دست بردارید، ما فقط می‌خواهیم عکس‌های بامزه دوستانمان را ببینم. با احترام به همه.»

کایلی جنر با بیش از ۳۶۰ میلیون فالوئر در اینستاگرام پس از کریستیانو رونالدو در رتبه دوم قرار دارد و کیم کارداشیان نیز بیش از ۳۲۶ میلیون دنبال کننده دارد.
آدام موسری، از نفرات اصلی اینستاگرام، با انتشار یک پست ویدیویی، در پاسخ به این دو خواهر گفت: «این سرویس به اولویت‌بندی ویدیو ادامه خواهد داد. نگرانی‌ کاربران در مورد عکس‌ها و نحوه روی آوردن ما به ویدیو بی‌مورد است. اکنون، من صراحتا اعلام می‌کنم که ما به حمایت از عکس‌ها ادامه خواهیم داد، چراکه این بخشی از میراث ماست، اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم که چه بخواهیم و چه نخواهیم، اینستاگرام به سوی ویدیو خواهد رفت.»

اقدام مشترک کیم کارداشیان و کایلی جنر علیه اینستاگرام

معرفی محصولات آرایشی برند کیم کارداشیان

کیم کارداشیان یکی از چهره های جنجالی و شناخته شده آمریکا است که به همراه خانواده خود، در شبکه های مجازی به شکل گسترده فعالیت می‌کند. کیم به عنوان یک تولید کننده محتوا، اینفلوئنسر، سرمایه گذار، مدل و سلبریتی در آمریکا شناخته می‌شود. مجموعه نمایشی خانواده کارداشیان با میلیون‌ها دنبال کننده یکی از شناخته شده‌ترین برنامه های تلویزیونی در آمریکا و کانادا محسوب می‌شود. بسیاری کیم کارداشیان را به عنوان اولین اینفلوئنسر دنیا می‌شناسند.

کیم با مدیریت صحیح شهرت و همچنین سرمایه ای به نام فالوور توانست در اندک زمانی، ارزش شرکت تولید کننده لباس‌های خود را به 3.2 میلیون دلار افزایش دهد. البته بدیهی است که تنها شهرت و چهره او این موفقیت را برایش در پی نداشت، بلکه ایده های اقتصادی او نیز در این راه توانستند به کمکش بیایند. علاوه بر شرکت تولید کننده لباس، کیم در زمینه های مختلف دیگری نیز فعال است

ماجرای بسته شدن برند KKW

برند KKW اولین برند آرایشی کیم کارداشیان بود که در سال 2017 راه اندازی شد. این نام برگرفته از نام کامل کیم (Kim Kardashian West) بود. برند KKW بر روی تولید محصولات متنوعی، از جمله رژلب‌ها، ریمل‌ها و فونداسیون‌های پوستی متمرکز بود. با این حال، در جولای 2021 کیم کارداشیان اعلام کرد خط تولید لوازم آرایشی KKW را برای همیشه تعطیل خواهد کرد.

برند آرایشی کیم کارداشیان

او هدف از انجام این کار را تمرکز بر روی فرمول های جدید تر، مدرن تر، نوآورانه تر و بسته بندی هایی با ماندگاری و کیفیت بالاتر اعلام کرد. البته در آن زمان این شایعه وجود داشت که طلاق و جدایی کیم از کانیا یکی دیگر از دلایل بسته شدن این برند آرایشی است. کیم کارداشیان هیچ گاه این موضوع را تایید و یا تکذیب نکرد.

راه اندازی مجدد محصولات زیبایی برند کیم کارداشیان

کمتر از دو هفته پیش، کیم کارداشیان از برند جدید محصولات آرایشی و بهداشتی خود تحت نام SKKN رونمایی کرد. این برند در حال حاضر فاز اولیه خود را سپری می کند. SKKN بر خلاف بسیاری از برند های نوپا، کار خود را با ارائه گستره متنوعی از محصولات سلامت پوستی آغاز کرده است. در دنیایی که اکثر برندهای نوپا بر روی نسل جدید متمرکز هستند، برند کیم کارداشیان تصمیم گرفته است خودش را به یک گروه سنی خاص و یا سلیقه ای مشخص محدود نکند. کیم در این خصوص توضیح می دهد:


من از جوان ترین عضو خانواده و حتی پیر ترین آن ها که مادربزرگ خودم است، خواستم محصولات آرایشی برند SKKN را تست کنند. میخواستم نظرشان را در خصوص محصولات بدانم. برایم مهم بود محصولات SKKN هیچ محدودیت سنی خاصی نداشته باشند.

SKKN یک برند آرایشی نیست، بلکه بیشتر بر روی تولید محصولات جوانسازی و مراقبت از پوست متمرکز است. این برند با محصولات محدود کار خود را آغاز نکرد. کیم در این خصوص می گوید:

 مشاوران تجاری از من می خواستند که خیلی مینیمال برند را آغاز کنم. دو الی سه محصول از SKKN را به بازار معرفی کنم و منتظر بازخورد بنشینم. این تصمیم من نبود، چرا که روتین‌های پوستی من در دو الی سه محصول خلاصه نمی شوند.

راه اندازی مجدد محصولات زیبایی برند کیم کارداشیان

بنابراین، این انتخاب، الهامی از کیم کارداشیان نبود. مجموعه SKKN در واقع شامل نه محصول مختلف است که من با همکاری بهترین متخصصان پوست آن ها را طراحی و گردآوری کرده ام. شما در این مجموعه، مواد اولیه آشنایی مانند ویتامین C، گلیسیرین و روغن فندق را می بینید. ما نمی خواستیم SKKN یک فرمول عجیب غریب از گیاهان نادر باشد، بلکه می خواستیم هر کسی بتواند با آن ارتباط برقرار کند.

بسته بندی محصولات SKKN

یکی از نقاط قوت برند SKKN، بسته بندی محصولاتش است. در خصوص بسته بندی تک تک نه محصول برند SKKN به خوبی فکر شده است. انتخاب المان های لوکس در ظاهر محصولات، شما را به حال و هوای کیم و حتی خانه های مدرن وی، نزدیک تر می کند. محصولات مایع SKKN در بطری های استوانه ای شفاف قرار گرفته اند و کرم ها نیز در کره های ظریف ریخته شده اند.

طرح سنگ این شیشه ها با رنگ های مینیمال و خنثی ابتکاری دیگر در طراحی محصولات هستند که مشابه آن کمتر در بازار دیده می شود. این شیشه ها از جنس پلاستیک های سبک هستند و در نتیجه حمل آن ها آسان تر و راحت تر می باشد.

بسته بندی محصولات SKKN

بسته بندی این محصولات قابل بازیافت نیستند اما شما امکان پر کردن مجدد آن ها را دارید. بنابراین، شما می توانید از یک ظرف پلاستیکی بارها و بارها استفاده کنید و بدین ترتیب، قدمی مثبت در راستای حفظ کره زمین بردارید. محصولات ارائه شده در مجموعه SKKN کاملا گیاهی هستند و با استاندارد های بالای خرده فروشان شناخته شده در صنعت زیبایی، از جمله Sephora و  Ulta Beauty کاملا مطابقت دارند. همچنین هشت ایتم از نه محصول این برند، فاقد عطر هستند و افراد دارای حساسیت نیز می توانند به راحتی از آن ها استفاده کنند. حال که با داستان تولد برند SKKN اشنا شدیم، وقت آن رسیده است که در ادامه محصولات اصلی برند SKKN را بررسی کنیم.

پاک کننده صورت SKKN

این پاک کننده صورت، با قابلیت آبرسانی، می تواند به نرم شدن و تمیز شدن کامل صورت کمک کند و در عین حال رطوبت لایه های فوقانی پوست را به خوبی حفظ کند. این محصول به گونه ای طراحی شده است تا به خوبی مواد آرایشی را در خود حل کند  و در عین حال المان های ضد آب ارایش، روغن های سطح پوست و ناخالصی ها را بدون ایجاد اختلال در عملکرد طبیعی پوست، کاملا پاک سازد. این پاک کننده بافتی کرمی دارد و می تواند 84 درصد از آلودگی های سطح پوست را به صورت موثر پاک کند.

تونر صورت SKKN

این تونر می تواند پوستی شفاف و نرم را برای شما به ارمغان بیاورد. استفاده از تونر یکی از مراحل کلیدی پس از پاک کردن صورت است. تونر ها می توانند با تنظیم میزان PH سطح پوست از بروز آکنه جلوگیری کرده و میزان چربی تولید شده در سطح پوست را تنظیم کنند. تونر SKKN با استفاده از فرمول خاص خود می تواند منافذ پوست را بسته و بافت پوست را بهبود ببخشد.

تونر صورت SKKN

در فرمول ساخت این تونر از آنتی اکسیدان های قوی، آنزیم های ضروری و AHA ها اصلی استفاده شده است و بدین ترتیب، استفاده از این محصول می تواند شفافیت و رطوبت پوست شما را افزایش دهد.

لایه بردار برند اس کی کی ان

این لایه بردار هم به صورت مکانیکی و هم با کمک آنزیم های تشکیل دهنده خود می تواند یک لایه از پوست های مرده را جدا کرده و پوستی نرم و شفاف را برایتان به ارمغان بیاورد. این لایه بردار دو مرحله ای می تواند پوست های خشک و بی روح را به پوست های شفاف و درخشان تبدیل کند. فرمول سازنده این محصول خیلی سریع وارد عمل می شود. این محصول رایحه ملایمی از رز های تازه دارد و می تواند انتخاب ایده الی برای یک روتین ارامش بخش پوست باشد.

سرم هیالورونیک اسید

این سرم به عنوان دوز اب رسان روزانه پوست در نظر گرفته شده است. فرمول ساخت این محصول به گونه ای است که می تواند به مدت 72 ساعت رطوبت کافی برای پوست شما به همراه داشته باشد و از مشکلاتی همچون خشکی پوست و یا پیدایش خطوط نازک در سطح پوست، جلوگیری کند. فرمول خاص این محصول به شکل یک آهنربای رطوبت در لایه های مختلف پوست عمل می کند و در نتیجه پوست می تواند برای مدت طولانی تری و به شکلی کاملا طبیعی، شفاف و سالم به نظر برسد.

سرم ویتامین C8

این سرم قدرتمند دوز بسیار بالای ویتامین C8 است که به کلاژن سازی سطح پوست و کاهش روند پیری آن، کمک می کند. این سرم یک نمونه جدید و منحصر به فرد در بازار است که در لایه های مختلف پوست عمل می کند و با مرطوب نگه داشت آنها و احتمال به وجود آمدن رنگدانه ها، چین و چروک ها و خطوط نازک در سطح پوست را به حداقل می رساند.

سرم ویتامین C8

کرم صورت SKKN

یک کرم مرطوب کننده صورت، بخش مهمی از هر روتین پوستی محسوب می شود. این کرم فرمول غنی دارد و می تواند مواد مغذی مورد نیاز پوست برای ظاهری شاداب و جوان را تامین کند. مهم ترین اثرات این کرم صورت آب رسانی به پوست، کاهش قابل توجه تعداد خطوط ظریف و چین و چروک ها و همچنین سفت تر شدن پوست صورت، افزایش خاصیت ارتجاعی و شادابی آن است.

کرم دور چشم SKKN

این کرم دور چشم فرمولی ملایم اما موثر دارد و می تواند به از بین بردن پف چشم ها و حفظ خاصیت ارتجاعی پوست اطراف دور چشم کمک کند. این محصول همچنین از پیدایش خطوط نازک چین و چروک در اطراف چشم ها و نواحی نازک پوست، جلوگیری می کند. علاوه بر محصولات نام برده شده در بالا، برند SKKN روغن های مغذی مختلفی را نیز برای پوست طراحی کرده است که می توانند مواد مغذی مورد نیاز پوست در طول روز و شب را به خوبی تامین کنند.

کیم کارداشیان به‌ خاطر مد و برای داشتن سبک پوشش سختی های مد را می پذیرد

کیم کارداشیان، ستاره آمریکایی دنیای سرگرمی، می‌گوید که تا وقتی خوب به‌ نظر برسد،برایش مهم نیست لباسش راحت باشد

کیم کارداشیان به‌ خاطر مد و برای داشتن سبک پوشش سختی های مد را می پذیرد

با توجه به سابقه طولانی او در پوشیدن لباس‌های عجیب‌وغریب از لباس‌های خیلی باز گرفته تا آن‌هایی که به‌ شدت حرکات بدن را محدود می‌کنند، حالا جای تعجب ندارد که بدانیم کیم کارداشیان برای داشتن ظاهر متفاوت و به‌روز، هر کاری لازم باشد، می‌کند.

ستاره ۴۱ ساله مجموعه تلوزیونی‌«پا به‌ پای کارداشیان‌ها»‌روز چهارشنبه با حضور در برنامه الن دی‌جنرس و پوشیدن لباس لاتکس مشکی بدون آستین و پشت‌باز به همراه کفش‌های پاشنه‌بلند مشکی، ادعا کرد برای گذراندن یک شب فوق‌العاده «به‌ معنای واقعی کلمه»‌هرچیزی می‌پوشد:‌اصلا برایم مهم نیست لباس راحتی نباشد. مهم نیست خیلی بلند باشد؛‌اگر لازم باشد لباسی بپوشم که نتوانم دستشویی بروم و مجبور باشم پوشک بپوشم،‌برایم مهم نیست و این‌ کار را می‌کنم.

کیم کارداشیان، بازیگر، مدل و شخصیت سرشناس دنیای کسب‌وکار که اولین‌بار به‌ عنوان دستیار پاریس هیلتون شناخته شد، اعتراف کرد که برای شرکت در آزمون وکالت کالیفرنیا و روز مبادا واقعا تعدادی پوشک بزرگسالان خریده است:‌مطمئن نبودم روند آزمون چگونه است،فکر کرده بودم مجبورم برای هشت ساعت یک جا بشینم.

آزمون وکالت کارداشیان به‌ دلیل همه‌گیری کرونا به‌ صورت اینترنتی برگزار شد و یکی از قوانین سفت‌وسخت آن ترک نکردن صندلی به هر دلیل بود. البته او بعد از سه بار رد شدن در این آزمون، در نهایت در چهارمین و آخرین امتحان، قبول شد.

از جمله لباس‌های عجیب و افراطی که کیم پوشیده است، می‌توان به لباس یکدست و سرتاپا مشکی او در مراسم مت‌گالا ۲۰۲۱ اشاره کرد که دنباله‌ای بلند داشت که از دو طرف روی زمین کشیده می‌شد و صورتش را هم با ماسکی پوشانده بود.

یکی دیگر از این لباس‌های ناراحت،‌پیراهن قهوه‌ای یکسره و بسیار تنگی بود که در مراسم مت‌گالا ۲۰۱۹ پوشید. لباسی که تمام شب مانع نشستن او شد:هرگز در زندگی‌ام چنین دردی حس نکرده بودم، از این مجموعه می‌توان به پیراهن پشت‌باز بالنسیگای آبی‌رنگی که در مراسم ونیتی‌فیر اسکار ۲۰۲۲ پوشید،‌هم اشاره کرد.

کیم کارداشیان که از آخرین همسرش،‌کانیه وست،‌رپر آمریکایی،‌چهار فرزند دارد،‌در مصاحبه با الن،‌درباره عکسی که برای مجله ووگ انداخته بود،‌گفت که طراح این سبک پوشش نورت،‌دختر هشت‌ساله‌اش، است:

نورت دور خودش می‌چرخید و می‌گفت: باورم نمی‌شود می‌خواهیم این لباس‌ها را بپوشیم. خیلی خسته‌ کننده‌اند. خودم برای همه لباس انتخاب می‌کنم.

این مدل ثروتمند که مجله تایم در سال ۲۰۱۵ او را یکی از ۱۰۰ چهره تاثیرگذار جهان معرفی کرد،‌بارها به‌ دلیل سبک پوشش و رفتارش هدف انتقادهای شدید افراد مختلف قرار گرفته است، اما همچنان به انتخاب‌های جسورانه خود در دنیای مد ادامه می‌دهد.

تصاویر کیم کارداشیان ستاره آمریکایی، باعث افزایش نارضایتی زنان جوان از بدن خود شده است

در فضای مجازی دنبال  مد و زیبایی نباشید

تلاش برای داشتن بدنی ناسالم مانند بدن کارداشیان، می‌تواند موجب بروز اختلال در خوردن، رفتارهای کنترل وزن ناسالم، عزت‌نفس پایین و اضطراب اجتماعی شود،محققان سلامت و تندرستی با استناد به نتایج یک پژوهش جدید به زنان توصیه کردند که برای حفظ سلامتی، کیم کارداشیان را در شبکه‌های اجتماعی تعقیب نکنند!

مطالعه‌ای که در دانشگاه یورک در تورنتوی کانادا انجام شد، نشان داد که تصاویر کیم کارداشیان، ستاره آمریکایی، باعث افزایش نارضایتی زنان جوان از بدن خود شده است.

بدن ایده‌ال لاغر که توسط محققان به‌عنوان بدن «انحنا‌دار» تعریف‌شده و دارای خصوصیات ظاهری از جمله کمر باریک، شکم صاف و باسن و سینه‌های بزرگ است، این روزها محبوبیت بسیار بیشتری در شبکه‌های اجتماعی پیداکرده است.

محققان درباره بحث‌های مطرح در شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی در سال ۲۰۲۱ گفتند:هشتگ‌هایی که به عبارت باریک  یا ضخیم اشاره می‌کنند  به ترتیب ۶٫۲ میلیون، ۳٫۴ میلیون و یک میلیون بار در اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌شده‌اند و هشتگ باریک حدود ۱۳۴ میلیون تگ در تیک‌تاک دارد،دنبال کردن یک عبارت در شبکه های اجتماعی به کاربران این امکان را می‌دهد که در جریان آخرین تحولات و اخبار درباره آن موضوع قرار بگیرند.

سارا مک‌کامب و جنیفر میلز، دو پژوهشگری که روی این موضوع کار کردند رابطه بین مدل بدن و رضایت از وضع جسمانی را مورد مطالعه قرار دادند و از ۴۰۲ زن بین ۱۸ تا ۲۵ ساله که از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرامفضای مجازی در  بودند، نظرسنجی کردند. این مطالعه نشان داد که دنبال کردن عبارت بدن‌های «باریک» در واقع باعث «نارضایتی بیشتر از وزن و ظاهر» می‌شود.

بر اساس این مطالعه داشتن ظاهری عالی، مانند تلاش برای داشتن بدنی ناسالم مانند بدن کارداشیان، می‌تواند موجب بروز اختلال در خوردن، رفتارهای کنترل وزن ناسالم، عزت‌نفس پایین و اضطراب اجتماعی شود.

طبق این مطالعه زمانی که فضای مجازی غرق در تمرکز بر روی بدن «لاغر باریک» می‌شوند، ممکن است بهتر باشد دکمه «توقف تعقیب» را بزنید. این مطالعه به زنان توصیه می‌کند که کسانی را دنبال کنند که برایشان الهام‌بخش هستند و به آن‌ها احساس اعتمادبه‌نفس بیشتری می‌دهند.

کیم کارداشیان، درحالی‌که از گردن تا نوک انگشتان پا را با چسب زردرنگ احتیاط پوشانده بود در نمایش مجموعه جدید بالنسیاگا حاضر شد

کیم کارداشیان در نمایش مد خود را چسب‌پیچ کرد

Video Player

00:00

00:43

کیم کارداشیان با پوشاندن سراپای خود با نوار زردرنگ «احتیاط» که روی آن نام بالنسیاگا حک‌شده بود، بار دیگر به همراه این خانه مد خبرساز شد.

این ستاره دنیای سرگرمی، یک لباس چسبان مشکی سراسری، چکمه‌های پاشنه‌بلند و کیف‌دستی به همراه داشت که همه آن‌ها با نوار زردرنگ بالنسیاگا پوشانده شده بودند.

در ویدئوهایی که در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌شده، کیم ۴۱ ساله در محاصره دستیارانی دیده می‌شود که بدن او را از گردن تا نوک پا در نوار زردرنگ می‌پیچند.

او در توضیح این ویدئو نوشت: «در حال آماده شدن برای نمایش بالنسیاگا».

ونسا فریدمن، سردبیر مد نیویورک تایمز، با به اشتراک گذاشتن تصویری از کارداشیان در توییتر خود نوشت: «او هنگام راه رفتن صدای نوار چسب می‌دهد.»

پس از پایان نمایش کارداشیان فاش کرد که این پوشش عجیب را نگه داشته است و گفت که دستیارانش آن را به‌گونه‌ای بریده‌اند که همچنان برای آرشیو دست‌نخورده و قابل‌استفاده باقی بماند.

البته ایده اصلی متعلق به دمنا واسلیا طراح مجموعه پاییز و زمستان این خانه مد لوکس اسپانیایی-فرانسوی بود که در هفته مد پاریس روی صحنه نیز ظاهر شد.

واکنش‌ها به این لباس ابداعی در شبکه‌های اجتماعی چندان یکدست نبود.

درحالی‌که بسیاری در مورد نحوه استفاده کارداشیان از توالت با وجود این لباس کنجکاو بودند یکی از کاربران با کنایه کپی بودن طرح نوشت: ««حال و هوای لیدی گاگا» که اشاره‌ای به پوشش مشابه لیدی گاگا در سال ۲۰۱۰ بود.

دیگران در مورد صدای جیرجیر تولید شده توسط لباس کیم نظر دادند. کاربری نوشت: «انگار که در آرام‌ترین قسمت فیلم، سعی کنی یک مشت چیپس بخوری».

بااین‌حال، همه این طراحی غیرمعمول را مسخره نکردند. یکی از کاربران نوشت: «این جسورانه بود و جواب داد.»

«کمپین رسانه‌ای عالی برای معرفی بالنسیاگا با مدل جدید کیم کارداشیان

کیم کارداشیان در سال گذشته با دمنا واسلیا، مدیر خلاقیت این برند، از نزدیک همکاری کرده است و برخی از جسورانه‌ترین طراحی‌های این برند را بر تن کرده؛ مانند پوشیدن سرهمی سیاهی که تمام تن و تمام صورت او را می‌پوشاند در مت گالا ۲۰۲۲.

زمانی که این بالنسیاگا در ماه فوریه کمپین تابستانی ۲۰۲۲ خود را معرفی کرد، کیم در کنار ایزابل هوپر، بازیگر کهنه‌کار فرانسوی، به‌عنوان چهره رسمی این برند معرفی شد.

۳۰ درصد از زنانی که به مطب یکی از جراحان پلاستیک در بورلی هیلز مراجعه می‌کنند، خواسته‌اند شبیه کیم کارداشیان شوند

سلما هایک الگوی کیم کارداشیان در مد و لباس

کارداشیان می‌گوید در زمان بلوغ و نوجوانی افزایش محبوبیت سلما هایک به او آموخت که قیافه‌های دیگری وجود دارد که مردم آن را زیبا می‌دانند،ستاره میلیاردر خانواده کارداشیان گفت زمانی که در دهه ۹۰ به سن بلوغ رسیده بود، نماد و الگوی زیبایی که بتواند با آن همذات‌پنداری کند، نداشت.

به گفته کیم کارداشیان این موضوع با به صحنه آمدن ستارگانی مانند سلما هایک و جنیفر لوپز تغییر کرد و او در آن مرحله تشخیص داد که: خب، پس شکل‌های دیگری از بدن هم وجود دارد،ظاهرهای دیگری نیز هست که مردم آن را زیبا بدانند.

کیم کارداشیان می‌گوید: برای جشن دبیرستان الگوی من سلما هایک بود. من درحالی‌که عکسی از او در دست داشتم برای خرید رفتم،مثل این بود که بالاخره کسی را دارم که از او الگو بگیرم.

کیم کارداشیان

نشریه مد و زیبایی ووگ که این گفتگو را با کارداشیان انجام داد تصویر جدیدی از او را روی جلد خود برد تا درباره خودآگاهی تازه او و دنیای جدید کیم سخن بگوید؛ اما با انتشار تصاویر این ستاره مد و سبک زندگی برای شماره جدید (مارس ۲۰۲۲) مجله ووگ موجی از انتقادها به سمت این نشریه و کارداشیان روانه شد.

منتقدان این طرح جلد می‌گویند پوست کارداشیان به‌وضوح تیره‌تر از حد معمول است. تصاویر شباهت زیادی به تصاویر ستاره‌های سیاه‌پوست مانند بیانسه، نینا سیمون خواننده دارند. حتی یکی از تصاویر با جلد نوامبر این نشریه با حضور نائومی کمبل مو نمی‌زند.

این اولین باری نیست که کیم کارداشیان متهم به تصاحب فرهنگی شده است. او بااینکه قبلاً چندین بار با اظهار تأسف گفته قطعاً از اشتباهاتش «درس گرفته» اما بازهم آن را تکرار می‌کند. انتقادها به نشریه مد بیشتر از این منظر است که ما در ماه بزرگداشت فرهنگ سیاهان هستیم و ووگ به‌عنوان نشریه جریان ساز زیبایی «حتی به خودش زحمت نداده تصویری از هنرمندان سیاه‌پوست روی جلد داشته باشد.

این انتقادها شاید باعث به سایه برده شدن صحبت‌های کارداشیان درباره خودآگاهی زنان درباره معیارهای زیبایی شود.

درحالی‌که نفوذ و تاثیر کیم و خانواده‌اش بر استانداردهای زیبایی غیرقابل‌انکار است، ووگ به آماری اشاره می‌کند که ظاهراً نشان می‌دهد ۳۰ درصد از زنانی که به مطب یکی از جراحان پلاستیک در بورلی هیلز مراجعه می‌کنند، خواسته‌اند شبیه او شوند. کیم می‌گوید این مهم است که هر دو طرف ماجرا در نظر گرفته شود؛ هم طرف مثبت و هم طرف منفی.

کیم کارداشیان با اذعان به اینکه او و خواهرانش به خاطر تبلیغ «هر چیزی» سرزنش شده‌اند، گفت: «مطمئناً به خاطر شبکه‌های اجتماعی تاثیری در رابطه با اینکه گروهی کلی از مردم خودشان را می‌بینند وجود دارد، هم مثبت و هم منفی. من متوجه این موضوع هستم.

کیم کارداشیان توضیح داد: من فقط سعی می‌کنم زندگی‌ام را بگذرانم و برای مردم خوشحال باشم؛ و من فکر می‌کنم زمانی که این‌طور زندگی می‌کنید، جلوی آن چیزها را می‌گیرید،‌این مثل وقتی است که اسب مسابقه‌ چشم‌بند می‌گذارد تا فقط بتواند جلو را ببیند. شما باید آن اسب مسابقه باشید، آن چشم‌بندها را بپوشید و بروید؛ و اگر شروع به تلاش برای دیدن سمت راست یا چپ خود کردید، کله‌پا می‌شوید.

کارداشیان‌ها از موبایل استفاده نمی‌کنند؛ قوانین عجیب خانواده کارداشیان

خانواده کارداشیان از جمله کیم، کلوئی، کورتنی و کندال، در حال حاضر از مشهورترین خانواده های جهان اند. آنها تنها به دلیل پولی که در بانک دارند، به شهرت جهانی رسیدند. شهرت و فعالیت آنها از زمانی آغاز شد که در یک مجموعه تلویزیونی واقع نما با نام «Keeping Up With The Kardashians» بازی کردند.

خانواده کارداشیان

شاید فکر کنید که آنها آنقدر آزادی عمل دارند تا هر کاری که دوست داشته باشند را انجام دهند اما واقعیت چیز دیگری است. در واقع آنها در خانه خود قوانینی دارند که تک تک اعضای خانواده باید آنها را رعایت کنند.
کیم می گوید: «من نمی توانم در خانه ام آنطور که دوست دارم لباس بپوشم اما زمانی که بیرون از خانه هستم، خود واقعی ام را نشان می دهم و این موضوع به من احساس خوب و مثبتی می دهد.»

الکل ممنوع است

این سه خواهر، یعنی کیم، کندال و کایلی اجازه ندارند که در ملا عام لب به مشروبات الکی بزنند زیرا به خوبی می‌دانند که اگر در حال تلو تلو خوردن توسط دوربین پاپاراتزی ها شکار شوند، برای موقعیت اجتماعی‌شان بد خواهد شد.
کلویی در مصاحبه ای با مجله مشهور «Elle» اعتراف کرد: «کورتنی به این دلیل که درگیر کودکانش است، وقت این کارها را ندارد. ما هم سعی می کنیم که برای حفظ موقعیت خود دست به چنین کاری نزنیم.»

نوه ها اجازه ندارند کریس جنر را «مادربزرگ» صدا بزنند

این قانون ساده ای است که کریس جنر در خانه وضع کرده است. او می گوید: «نوه هایم من را مادربزرگ صدا می کردند اما ناگهان این اسم حس بدی را به من منتقل کرد و تصمیم گرفتم که به آنها بگویم مرا با نام «لاوی» بخوانند. مادرم دوستی به نام لاوی داشت و به نظر من این قشنگ ترین اسم دنیاست.»
این را هم اضافه کنیم که کریس جنر به تازگی اعلام کرده که دوست دارد برنامه تلویزیونی واقع نمای دیگری را با نام « Keeping Up With The Kids» آغاز کند که در آن به جای دخترانش، نوه هایش هنرنمایی می کنند. او می گوید: «کانیه وست با این کار مخالف است. او دوست ندارد که زندگی شخصی اش را در معرض نمایش بگذارد و مدام می خواهد این مورد را به من یادآور شود، من هم سعی می کنم که به او یاد دهم آنقدر گوشه گیر نباشد.»

ترک خانه بدون آرایش ممنوع

از آنجا که بیشترین تمرکز دوربین خبرنگاران روی این خانواده است، طبیعی است که نخواهند بدون آرایش بیرون از خانه حاضر شوند. به همین دلیل است که شما هیچوقت چهره طبیعی آنها را نخواهید دید.
کورتنی کارداشیان در این باره می گوید: «من هر روز حداقل ۱۰ دقیقه از وقتم را صرف آرایش صورتم می کنم. کرم مرطوب کننده، کانسیلر و کرم پودر برنزه جزو جدا نشدنی زندگی من هستند. در مرحله بعدی هم فرمژه و ریمل استفاده می کنم. من خیلی در آرایش تنبل بودم اما آرایشگرم به من یاد داد که چگونه در کمترین زمان، زیباتر از همیشه به نظر برسم.»

استفاده از موبایل هنگام غذا امکان ندارد

کیم کارداشیان معتاد تلفن همراهش بود و نمی توانست لحظه ای از آن دل بکند تا وقتی که با کانیه وست آشنا شد. کانیه این قانون را وضع کرد که هیچکس هنگام صرف غذا حق ندارد از گوشی موبایلش استفاده کند. در این صورت آنها می توانند از همنشینی با یکدیگر لذت ببرند. کیم می گوید: «کانیه دوست ندارد که من تمام زمانی که سر میز غذا هستم را صرف عکس گرفتن کنم. در واقع او به من یاد داد که برای خودم وقت بگذارم. حتی در روز جشن عروسی مان هم به دیگران گفتیم که موبایل هایشان را به کناری بگذارند و تنها لذت ببرند. این کار باعث شد که تمام میهمان ها در انتهای شب از ما تشکر کنند.»

بی تفاوتی نسبت به پاپاراتزی ها

یکی از افرادی که در زندگی کیم کارداشیان تاثیر زیادی دارد، جاناتان چبان است. او مسئولیت های زیادی به گردن دارد، به عنوان مثال همیشه اوست که جواب سوالات خبرنگاران را می دهد. کیم می گوید: «فکر می کنید که همیشه خود دیوید بکهام است که با پاپاراتزی ها مصاحبه می کند؟ خیر! از یک جایی به بعد فقط باید سکوت کرد و حتی لبخند هم نزد.»

امنیت فوق العاده بالا در تلفن همراه

در سال ۲۰۱۴ تلفن همراه چندین ستاره، از جمله کیم، توسط هکرها هک شد و تعداد زیادی از عکس های خصوصی شان لو رفت. از آن زمان بود که آنها تصمیم گرفتند امنیت گوشی های خود را بالا ببرند، به خصوص نام و شماره تلفن های ذخیره شده در گوشی که تقریبا نام اکثر افراد مشهور جهان را می توان در آن مشاهده کرد.

حمایت از نام خانوادگی

کارداشیان ها در چند سال اخیر تمام تلاش شان را کردند تا نام خانوادگی خود را حفظ کنند. آنها برندهای مختلفی از برند لوازم آرایش گرفته تا توالت عمومی، راه اندازی کردند و برای نام شان ارزش زیادی قائلند. بنابراین طبیعی است که نخواهند هر کسی را به آسانی به جمع شان راه دهند. بلک چاینا، همسر راب کارداشیان، از جمله افرادی بود که تلاش کرد نام خود را به کارداشیان تغییر دهد اما با مخالفت شدید آنها مواجه شد.

تبلیغ ممنوع است

با میلیون ها فالووری که خواهران کارداشیان در اینستاگرام خود دارند، طبیعی است که برندها حاضرند پول زیادی را بابت تنها یک تبلیغ در صفحه شخصی شان بپردازند. اگر چه آنها این کار را به مراتب انجام دادند اما به آنها اخطار داده شد که این کار قانونی نیست. آنها هم تمام پست هایی را که به هدف تبلیغات منتشر شده بود، پاک کردند.

پنج حقیقت در مورد کارداشیان ها

با اینکه زندگی پر حاشیه کارداشیان-جنر ها از زمان پخش اولین اپیزود رئالیتی شوی -همگام با کاراداشیان ها (Keeping Up With The Kardashians-KUWTK) از ۱۴ اکتبر ۲۰۰۷ کتاب باز بوده است، اما همچنان سورپرایز های جالبی درمورد آن ها وجود دارد. کریس جنر مادر خانواده و البته مغز متفکر خانواده است. دختر ها به ترتیب سن کورتنی ، کیم و کلویی و برادراشان راب که پدر آن ها رابرت کارداشیان است. خواهران کوچکترشان کندال ۲۵ ساله و کایلی ۲۳ ساله که پدرشان ویلیام بورس جنر بود اما بعد از عمل تغییر جنسیت نام خود را به کیتلن جنر تغییر داد و جنر ها در حال حاضر ۲ مادر دارند. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا از حواشی جالب این خانواده پرده برداریم. 

۱-ایده رئالیتی شوی ـ همگام با کارداشیان –

در مورد اینکه ایده ی این شو اولین بار به ذهن چه کسی رسیده است، بحث وجود دارد. گفتیم که کریس جنر مغز متفکر خانواده است که به او Momager هم گفته میشود ترکیب Manager  و Mom. بسیاری از منابع بیان کرده اند اوست که تصمیم میگیرد در چه زمانی چه حواشی برای شهرت و معروفیت بیشتر خانواده ایجاد شود. حتی گفته میشود ویدیویی که از رابطه جنسی کیم و دوست پسرش منتشر شد هم با برنامه ریزی کریس جنر پیش رفته است که اتفاقا همان ویدیو کیم را بر سر زبان ها انداخت و شهرت خانواده را چندید برابر کرد. اما در مورد رئالیتی شو، کیتلن جنر در کتاب خاطراتش با نام “اسرار زندگی من” بیان می دارد که در ابتدا او مفهوم ایجاد یک این شو را نشان داده است نه همسر سابقش کریس جنر. در قسمتی از این کتاب نوشته شده است که کیتلن به کریس میگوید: “این خانه سرشار از حس نوجوانی، بلوغ و جوانی، (به فرزندان متعدد با سنین متفاوت اشاره دارد) و دو پدر و مادر با سبک های بسیار متفاوت است. به نظر من برای تلویزیون نمایش جالبی از این خانه به وجود میاید.” بعدها، او نوشت: “کریس می گوید او کسی است که این ایده را مطرح کرده است و تصمیم گرفت آن را فعالانه به رایان سیکرست برساند.” رایان سیکرت تهیه کننده و مجری برنامه های رادیویی و میزبان برنامه های تلویزیونی از جمله American Idol است. در پاسخ، کریس هم در مصاحبه با هالیوود ریپورتر گفت که ادعای جنر، یک ادعای “بسیار پوچ” است. کریس گفت: “من مطمئن نیستم انگیزه وی برای گفتن چنین حرفی چه بوده است. شاید کسی باید به او یادآوری کند که نام این برنامه ” همگام با کارداشیان ها ” می باشد و به او ارتباطی پیدا نمیکند. بعد از به وجود آمدن این حواشی، شبکه ی  E! پخش شو را متوقف کرد و آن را به شبکه Bravo داد. اما رایان سیکرست، دوست خانوادگی و تهیه کننده باسابقه، مدیران شبکه را متقاعد کرد تا به این شو یک فرصت دوباره بدهند که به نظر موفق هم بود. جالب است بدانید که کریس جنر در حال حاضر ۱۰ تا نوه دارد اما دوست ندارد که مادربزرگ صدایش کنند به همین دلیل برای جلوگیری از به وجود آمدن کلیشه ها، لقب جالب “lovey” را انتخاب کرد تا نوه هایش او را با این نام صدا کنند. اگر این شو را دیده باشید نوه ها، کریس را با همین نام صدا میکنند. یک واقعیت تعجب آور دیگر در مورد این خانواده مشهور امریکایی این است که در اصل آمریکایی نیستند. رابرت کارداشیان ارمنی بوده است و اصلیت خود کریس به هلندی، انگلیسی، ایرلندی، آلمانی و اسکاتلندی میرسد. به نظر می رسد ملیت کارداشیان ها ترکیبی از ارمنی و اروپای غربی است!

۲- رفتار های وسواسگونه 

خانم ها در این خانواده یک سری خصوصیات جالب توجهی دارند که با مرور زمان به وسواس ها فکری و رفتاری تبدیل شده است. کریس در طول اپیزود ۱۴ شوی همگام با کارداشیان ها اعلام کرد که از گوگل آلارت برای مکان یابی فرزندانش استفاده میکند. او در یکی از مصاحبه هایش گفت: “من همیشه میخواهم بدانم بچه ها کجا هستند” و بعد هم با طنز ظریفی گوشی خود را نگاه کرد و گفت: “صبر کنید من یک ناتیفیکیشن دارم از گوگل، اوه اوکی بچه ها الان در ایتالیا هستند” کیم و کلویی اشتراکات زیادی دارند، یکی از آن ها وسواس شدید در نظم و نظافت است و منابع معتبر زیادی اعلام کردند که آن ها به OCD حاد مبتلا هستند. خانه کیم هفته ای ۳ بار توسط نظافتچی تمیز میشود اما خودش میگوید باید هر روز نظافت کند و تا مطمئن نشود همه چیز مرتب و منظم است نمیتواند دوش صبحگاهی را بگیرد. در مورد کیم اعلام شده است که غذاهایی که برایش فرستاده میشوند هم به طور جداگانه درون کیسه های فریزر به او تحویل داده میشوند تا مطمئن باشد غذای او از بقیه جدا بوده است. کلویی هر ۲ روز یکبار تمام ملحفه های تخت خود را عوض میکند و از وسواس های فکری او چیدمان یخچال و قفسه های خوراکی در آشپزخانه با نظم و قوانین و مقررات خود اوست به طوری که وقتی درب یخچال باز میشود باید تمام آیتم ها در صف های منظمی کنارهم قرار گرفته باشند. در یک اپیزود از -همگام با کارداشیان ها- این مسئله مورد بحث قرار میگیرد و بینندگان شاهد آن هستند که کریس، کلویی را مجبور میکند با یک روان-درمانگر ملاقات کند تا به کمک او به جنگ رفتارهای وسواس گونه ی خود یا به تعبیر خودش KloOCD برود. از دیگر اشتراکات این دو خواهر این است که کلویی هم به تازگی فاش کرد راه کیم را دنبال کرده است و یک فیلم ضبط شده از رابطه اش با همسر سابقش لامار آدام دارد که آن را در یک صندوق آهنی نگه داری میکند. به نظر می رسد دختران کارداشیان هرگز یاد نمی گیرند که زندگی خصوصی خود را حفظ کنند.

۳- آراستگی اجباری و اعتیاد آور

کایلی و کندال تقریبا تمام دوران نوجوانی شان در این شوی تلویزیونی سپری شد. کندال در یکی از مصاحبه هایش اظهار کرده است که مادرشان هر هفته آرایشگر ناخن را به خانه میآورد تا کایلی و کندال ناخن هایشان را مرتب کنند و لاک بزنند. کریس به آن ها میگفت که نباید دست هایشان به غیر از این حالت به نظر برسد. در سال ۲۰۱۷ هم در یک مصاحبه با Cosmopolitan آرایشگر آن ها این گفته را تایید کرد و گفت عادت آراستگی و آرایش ناخن ها از کودکی در کایلی و کندال نهادینه شده است. البته کندال در حال حاضر گفته است که فقط وقتی عکاسی داشته باشد این کار را انجام میدهد اما کایلی که به داشتن ناخن های رنگارنگ و متفاوتش مشهور است، رویه ی مادر را همچنان در پیش گرفته است و مشاوره های او سرلوحه سبک زندگیش شده اند. کیم هم در یک مصاحبه ویدیویی با Elle گفته است که برای خودش این شرط  را قرار داده است که همیشه با شکوه و تجملاتی به نظر برسد. بنابراین وقتی صبح ها از خواب بیدار میشود، از تخت خارج نمیشود مگر اینکه مطمئن شود کارهای مربوط به آرایش مو، ناخن ها و صورت او کاملا روی برنامه ریزی از پیش تعیین شده است. نکته ی جالب توجه دیگر در مورد کیم آنکه طلا و زیورآلات خود را قبل از استفاده با سشوار گرم میکند چون نمیتواند فلزات را بدون گرم کردن روی پوست خود قرار دهد. 

۴- زندگی خصوصی برای نمایش عمومی

کورتنی تنها فرد این خانواده است که هرگز تمایلی نداشته است جلوی دوربین برای نمایش همگانی زندگی خصوصی اش برود. او به شدت خجالتی است و اصلا از ابتدا هم با اجرای ایده رئالیتی شو در نبرد بوده است. به گفته کریس بزرگترین فرزندش که زمان شروع این شو، ۲۷ سال داشت باید به هر قیمتی بود قانع میشد. او به هالیوود ریپورتر گفت تنها کسی که برای شرکت در شو مقاومت میکرد کورتنی بود که به نوعی تردید داشت. کورتنی در نهایت به این برنامه پیوست اما اعتراف کرده است در فصل اول یک قسمتی به اینگونه بود که باید به حمام میرفت و در آنجا با خیال راحت و دور از چشم گروه فیلم برداری و سایرین به آرامی گریه کرده است تا فیلم برداری آن قسمت تمام شود. او گفته است هرگز جلوی دوربین گریه نخواهد کرد. از طرفی کورتنی به دلیل پایبندی به این برنامه مجبور شد یکی از سخترین اپیزودها را با وجود شرم و خجالت و احساس بدی که داشت اجرا کند. او در مصاحبه اش با هالیوود ریپورتر در سال ۲۰۱۷ گفت سخت ترین قسمت فیلم برداری برای او، اپیزود جدایی اش از اسکات دیسک در سال ۲۰۱۵ بوده است. این زوج حدود یک دهه با هم بوده اند و در حال حاضر هم به ظاهر برای کنترل فرزندانشان نزدیک به هم مانده اند. آن ها ۳ فرزند مشترک دارند و فرزند پروری مشترک برای کورتنی بسیار مهم است. جالب است بدانید وقتی کریس و رابرت از هم جدا شدند، کورتنی تا ۵ سال لباس سیاه میپوشید و عزادار جدایی پدر و مادرش بود. کورتنی در همین مصاحبه گفت: “من بابت فیلم برداری این قسمت اضطراب زیادی داشتم و در آخر گفتم بیایید لطفا این بخش را کنار بگذاریم. متاسفانه نپذیرفتند و من نشستم و شروع کردم به گریه کردن. شما وقتی از یک رابطه عبور میکنید، یادآوری مجدد خاطرات آن از جمله مصاحبه در مورد آن و یا صحبت کردن از آن دوباره برخی از ماجراها را در ذهن شما به جریان می اندازد و باعث ناراحتی مجدد شما می شود. همه نظر میدهند و شما دوباره شروع به دیدن و شنیدن نظرات سایرین در مورد این جدایی هستید” اگرچه کورتنی به شو و برنامه های تلویزیونی پایبند مانده است، اما اخیراً تصمیم گرفت که از جلوی دوربین بودن عقب نشینی کند و بیشتر وقت خود را برای فرزندانش و برند تجاری خود Poosh صرف کند.

۵- روزگار پیش از شهرت

 افراد این خانواده پیش از این شهرتی که در حال حاضر دنیای اخبار را قبضه کرده است، هرکدام دوران جالب توجهی داشتند. مثلا کیم به عنوان دستیار پاریس هیلتون سرشناس مشغول به کار بوده است. با او به مراسم های مهم میرفته است و به واسطه ی او در ایونت های مهم دنیای مد و فشن، جلوی دوربین عکاسان قرار میگرفته است. او به عنوان فردی که کمد لباس ها و وسایل پاریس را مرتب و استایل های روزانه او را آماده میکرد مشغول به کار بوده است و یکی از نزدیکترین و بهترین دوست های پاریس شناخته میشد. اولین کیف هرمس او زمانی در دستانش دیده شد که در کنار پاریس بود. البته همچنان پاریس هیلتون از او به عنوان دوست نزدیکش یاد میکند و تولد او را هم در صفحه ی اینستاگرام خود تبریک میگوید اما اینطور به نظر میرسد که کیم دیگر او را نمیشناسد. گفتیم کورتنی از مقابل دوربین قرار گرفتن خجالت میکشیده است، قبل از اینکه او وادار شود در رئالیتی شو همگام با کارداشیان ها مقابل دوربین رود، به عنوان دستیار تهیه کننده برنامه های تلویزیونی مشغول به کار بوده است و او کسی بود که فریاد میزد: صدا، دوربین، حرکت! از اولین شغل های کندال راه بردن سگ ها یا dog-walking در سن ۱۴ سالگی بوده است که به عنوان یک حامی حیوانات خیلی دور از تعجب نیست. کایلی هم اگرچه در حال حاضر، صاحب و موسس برند تجاری لوازم آرایشی Kylie Cosmetics است و نامی برای خود به دست آورده است، اما آغاز کار او زمانی بود که تنها 12 سال داشت که وارد حرفه مادلینگ شد زمانی که برای Sears کار میکرد. برند آرایشی او موفقیت چشمگیری را کسب کرد که منجر شد کایلی به “جوانترین میلیاردر خود ساخته جهان” تبدیل شود. کلویی هم در روزگار پیش از شهرتش در سال ۲۰۰۱یک تصادف بسیار بد داشته است و از پنجره جلوی ماشین به بیرون پرتاب شده است. این تصادف باعث شده است از ناحیه سر آسیب ببیند و بخشی از حافظه بلند مدت او دچار اختلال شود. در یک قسمت از همگام با کارداشیان ها در سال ۲۰۱۳ کلویی اعتراف کرد که قادر به یادآوری چیزی نیست و وضعیت او روز به روز بدتر می شود. متأسفانه این موضوع گاهی او را ناامید و عصبانی می کند زیرا او نمی تواند بسیاری از خاطرات کودکی اش را به یاد بیاورد. 

بررسی استایل کیم کارداشیان به عنوان نماد مد در 7 سال اخیر

بررسی استایل کیم کارداشیان

کارداشیان ها از سال 2007 در مرکز توجه در بین برنامه‌های رئالیتی شو در تلویزیون بودند. در طول سال‌ها، کیم کارداشیان به عنوان یک کارآفرین و غول مد برای خود نامی دست و پا کرده است. و بعد از آن چندین برند مانند SKIMS و SKKN توسط کیم راه اندازی شد. استایل کیم کارداشیان همیشه مورد توجه دنیای مد بوده است. به همین دلیل به مناسبت تولد این چهره‌ی مشهور و خبرساز به بررسی استایل و لباس های جنجالی کیم کارداشیان می‌پردازیم.

درباره کیم کارداشیان

کیم کارداشیان (kim kardashian)، به طور کامل: کیمبرلی نوئل کارداشیان وست، در 21 اکتبر 1980، لس آنجلس، کالیفرنیا متولد شد. شخصیت تلویزیونی و کارآفرین آمریکایی که به خاطر زندگی شخصی‌اش شهرت بین‌المللی به دست آورد. البته می‌توان گفت او با رئالیتی شوی KEPPEING UP WITH KARDASHIANS به شهرت بسیاری رسید. این مجموعه‌ی تلویزیونی از سال 2007 تا کنون ادامه دارد.

در حالی که کارداشیان در روزهای ابتدایی شهرت خود به زیبایی‌شناسی ساده‌تر علاقه داشت، به مرور زمان کیم کارداشیان به یک نماد مد روز تبدیل شد و لباس‌های تنگ لاتکس را محبوب کرد. او در سال 2019 شرکت تولیدکننده لباس Skims را راه اندازی کرد. بنیانگذار SKIMS علاقه‌ی زیادی به برخی از مارک‌های لوکس دارد، و با برند هایی مثل Balenciaga ،Balmain و Mugler همکاری زیادی دارد. کیم در پنجاه و یکمین مجموعه مد بالنسیاگا، در کنار سلبریتی و مدل‌های مشهور دیگر کت واک کرد.

کیم کارداشیان در skims

در بخش زندگی عاشقانه‌ی کیم می‌توان به ازدواج او با کانیه وست رپر معروف در سال 2014 اشاره کرد. این زوج صاحب چهار فرزند شدند و در نهایت در سال 2021 به رابطۀ خودشان پایان دادند.

خانواده کیم کارداشیان و کانی وست

استایل کیم کارداشیان در فرش قرمز

حس جسورانه در استایل کارداشیان همچنان او را به یک ورود خاص و غیر منتظره در هر رویداد پرمخاطب تبدیل می‌کند. به‌عنوان مثال استایل های جنجالی او در مت گالا و یا حضور او به‌عنوان مهمان در فشن شو ها. در این قسمت به بررسی 7 استایل جنجالی کیم کارداشیان در سال‌های اخیر در فرش قرمز و مت گالا می‌پردازیم.

کیم کارداشیان در شام انجمن خبرنگاران کاخ سفید 2022

کارداشیان اولین حضور خود را روی فرش قرمز با دوست پسر سابق خود بعد از جدایی با کانیه وست، پیت دیویدسون انجام داد. او در شام انجمن خبرنگاران کاخ سفید در سال 2022 با لباس نقره‌ای درخشان از برند بالنسیاگا (Balenciaga) شرکت کرد. او با چنین لباس مجلسی چشم نوازی، بقیه ظاهر خود را با گوشواره‌های میخی الماس و آرایش طبیعی ساده نگه داشت.  

کیم کارداشیان در شام انجمن خبرنگاران کاخ سفید 2022

اولین نمایش کارداشیان ها 2022

کارداشیان با تعویض عینک آفتابی نقره‌ای با لباس نقره‌ای، برای اولین نمایش رئالیتی شو کارداشیان‌ها در آوریل 2022، یک لباس تنگ موگلر با رنگ متالیک به تن کرد. او ظاهر خود را با جواهرات درشتی مانند یک گردنبند چوکر و دو دستبند سرآستین تکمیل کرد.

اولین نمایش کارداشیان ها 2022

مهمانی اسکار Vanity Fair 2022

کیم یک لباس آبی نئون از بالنسیاگا را برای مهمانی اسکار Vanity Fair 2022 انتخاب کرد. لباس مجلسی آستین‌های بلند با دستکش‌های یک دست به یکی دیگر از امضاهای مد این ستاره تبدیل شد. او همچنین این ظاهر روشن خود را با چکمه‌های پاشنه بلند مشکی، گوشواره‌های اشکی و عینک آفتابی نقره‌ای تکمیل کرد.

کیم در مهمانی اسکار Vanity Fair 2022

استایل کیم کارداشیان در مراسم جوایز انتخاب مردم 2021

کارداشیان برای دریافت جایزه نماد مد در مراسم جوایز انتخاب مردم در سال 2021، با یک ست کاملا مشکی بالنسیاگا ظاهر شد. کت و شلوار آستین بلند، یقه بلند، چکمه‌های جرسی، همه در یک الگوی گلدار ظریف، استایل او را به مد روز تبدیل کرد. او در سخنرانی خود از همسر سابقش، وست، تشکر کرد و گفت:

به کانیه، برای اینکه واقعاً مرا با دنیای مد آشنا کرد. من عاشق مد شدم و از افراد زیادی الهام گرفتم، اما باز هم این مثل یک رویاست که بیدار شوم و این لباس‌های شگفت انگیز را بپوشم و چیزهای جدید را امتحان کنم و ریسک کنم. من خیلی متواضع هستم.

استایل کیم کارداشیان در مراسم جوایز انتخاب مردم 2021

استایل کیم کارداشیان در جوایز مبتکر مجله WSJ 2021

کارداشیان جایزه مبتکر برند WSJ را در سال 2021 پذیرفت. او با یک لباس چرمی قهوه‌ای با یقه بلند جذاب از مجموعه‌ی SKIMS x Fendi خود ظاهر شد. کیم در بخش accessory دستکش‌های همسان، چکمه‌های پوست مار و جواهرات الماس را برای استایل خود انتخاب کرد.

استایل کیم کارداشیان در جوایز مبتکر مجله WSJ2021

افتر پارتی شنبه شب 2021

پس از میزبانی برنامه زنده شنبه شب (Saturday Night) در اکتبر 2021، کارداشیان با یک اورال بالنسیاگا صورتی تند در جشن بعد از نمایش در شهر نیویورک، شور و نشاط را افزایش داد. این پیراهن یک تکه شامل چکمه‌های توکار بود که او آن‌ها را با یک کت بافت دار و گوشواره‌های بزرگ ست کرد تا ظاهرش را سرزنده‌تر و جذاب کند.

کیم کاراداشیان در افتر پارتی شنبه شب 2021

استایل کیم کارداشیان در مهمانی اسکار Vanity Fair 2020

کارداشیان در مراسم اسکار 2020 لباس مجلسی الکساندر مک کویین بافت دار به تن داشت. این لباس دارای یک دامن ژولیده، نیم‌تنه، یک بند شانه ژولیده و یک بند شانه نازک بود. او استایل خود را با چشم دودی و موهای مجعد تکمیل کرد.

استایل کیم کارداشیان در مهمانی اسکار Vanity Fair 2020

جوایز مبتکر مجله WSJ 2019

استایل کیم در این مراسم غیررسمی اما جذاب بود. تاپ بدون شانه، شلوار جین و چکمه‌های آبی الهام‌گرفته از استایل‌های غیررسمی، شیک به نظر می‌رسیدند.

استایل کیم کارداشیان جوایز مبتکر مجله WSJ 2019

هفتاد و یکمین دوره جوایز Primetime Emmy 2019

کارداشیان در فرش قرمز امی در سال 2019 با یک لباس مجلسی مشکی مخملی Vivienne Westwood با یک پاپیون بزرگ در پشت آن در این مراسم شرکت کرد. گردنبندهای زنجیره‌ای چندلایه او به همراه یک گردنبند ضربدری به او ظاهری زیبا و مدرن می‌بخشید. کیم اعلام جایزه را به همراه خواهر سوپر مدلش انجام داد.

استایل کندال جنر در این مراسم هم جزو استایل‌های جذاب بود.

استایل کیم کارداشیان درهفتاد و یکمین دوره جوایز Primetime Emmy 2019

استایل کیم کارداشیان در مت گالا

در حالی که کیم کارداشیان به یکی از مورد انتظارترین ورودهای فرش قرمز مت گالا تبدیل شده است، برای ستاره واقعیت همیشه اینطور نبود. کیم کارداشیان 42 ساله برای اولین بار در سال 2013 قدم به پله‌های عظیم موزه متروپولیتن گذاشت و او به‌عنوان همسر کانیه وست در زمان بارداری اولین فرزندشان، نورث وست، شرکت کرد.

او بعداً در توییتی نوشت:

من کسی را نمی‌شناختم و مطمئن هستم که هیچ‌کس من را در آنجا نمی‌خواست.  

ستاره رئالیتی شوی کارداشیان‌ها از آن زمان از میم به ملکه اولین دوشنبه ماه می تبدیل شد.

کیم کارداشیان در لباس مرلین مونرو پر زرق و برق 2022

مت گالا  2022 با تم “در آمریکا: گلچین مد” تاریخی ترین لباس کارداشیان را تا به امروز برای ما به ارمغان آورد، زمانی که کیم یکی از به‌یادماندنی‌ترین لباس‌های مرلین مونرو را از آرشیو بیرون کشید. با پوشیدن همان لباس ژان لویی که مونرو در سال 1962 برای آواز “تولدت مبارک، آقای رئیس جمهور” برای جان اف کندی به تن کرد.

این استایل او روی فرش قرمز را می‌توان یکی از جنجالی ترین لباس کیم کارداشیان در نظر گرفت. کیم حتی موهایش را برای این مناسبت بلوند کرد. او با این کار اسم خود را تا ابد در کنار ستاره هالییود مرلین مونرو گره زد.

البته که سایز این لباس برای او مناسب نبود و او با یک رژیم غذایی افراطی توانست در عرض سه هفته 16 پوند وزن کم کند، تا بتواند در لباس جا شود. کیم در مورد برنامه کاهش وزن خود این چنین گفت:

من روزی دو بار لباس سونا می‌پوشیدم، روی تردمیل می‌دویدم، شکر و کربوهیدرات را کاملاً حذف کردم و فقط تمیزترین سبزیجات و پروتئین را می‌خوردم.

در پایان روز، او لباس مجلسی را تنها برای چند دقیقه پوشید و به یک ماکت برای مراسم گالا تبدیل شد.

کیم کارداشیان در لباس مرلین مونرو پر زرق و برق 2022

بالنسیاگا نقابدار، جنجالی ترین استایل کیم کارداشیان 2021

غیرمنتظره ‌ترین ظاهر کیم کارداشیان در مت گالا تا به امروز در سال 2021 رخ داد، زمانی که او لباسی را پوشید که جرقه هزاران میم و حتی یک لباس هالووین را برانگیخت. او دمنا گواسالیا از بالنسیاگا را برای مت گالا با تم “در آمریکا: واژه‌نامه مد” انتخاب کرد. او با یک لباس کاملاً ماسک‌دار و تماماً مشکی و اکستنشن موی 10000 دلاری و 75 اینچی روی فرش قرمز قدم گذاشت. چشمگیرترین اکسسوری ماسکی بود که صورت و سر او را پوشانده بود. در حالی که گواسالیا کارداشیان را روی فرش همراهی می‌کرد، این وست بود که به الهام بخشیدن به این طرح کمک کرد.

کیم اعلام کرد که:

کانیه به او شجاعت داد تا خلاقیت و تخیل مردم را از طریق هنر پیش ببرد. این اعتماد به نفس نهایی است.

کیم همچنین در مورد انتخاب این استایل این چنین گفت:

من علیه آن جنگیدم. فکر می‌کردم نمی‌دانم چگونه می‌توانم ماسک بزنم. چرا می‌خواهم صورتم را بپوشانم؟ اما دمنا و تیم این‌طور گفتند: “این یک جشن لباس است. این یک مهمانی Vanity Fair نیست که در آن همه زیبا به نظر برسند. یک تم وجود دارد و تو باید ماسک را بپوشی.”

مردم به خاطر شکل ظاهری او، فوراً متوجه شدند که این کیم است. آن ها حتی نیازی به دیدن چهره او نداشتند. من فکر می‌کنم این تمام قدرت سلبریتی اوست، اینکه مردم نیازی به دیدن چهره او ندارند تا او را تشخیص بدهند.

بالنسیاگا نقابدار، جنجالی ترین استایل کیم کارداشیان 2021

استایل خیس کیم کارداشیان 2019

این غول مد و زیبایی در مراسم گالا با تم “کمپ: یادداشت‌های مد” در سال 2019 سروصدا کرد و به نظر می‌رسید که با یک مینی تیری موگلر با رنگ پوست با تزئینات کریستالی آویزان از آب بیرون آمده است. این استایل کیم را Mugler، طراح مد و فشن طراحی کرد. تزیینات و مهره‌های آویزان لباس کیم شبیه آب چکیدنی بودند.

کارداشیان روی فرش قرمز گفت:

این اولین بار در 20 سال است که آقای موگلر برای خانه موگلر طراحی می‌کند. بنابراین آمدن به اینجا و طراحی این لباس و پوشیدن آن برای من افتخاری است. این لباس حدود هشت ماه در حال ساخت است.

او ظاهر خود را با صندل‌های تزئین شده شفاف، ناخن‌های اکریلیک با طرح قطره‌ای، آرایش برنزی و البته موهای خیس تکمیل کرد.

استایل خیس کیم کارداشیان 2019

مت گالا 2018

شاید یکی از به‌یادماندنی‌ترین تم‌های مت گالا با تم “جسم‌های بهشتی: مد و تخیل کاتولیک” بود و کارداشیان با لباس مشبک طلایی با روکش متقاطع ورساچه به سراغ آن رفت. او از دو آویز صلیب درخشان و آرایش چشم دودی برای زیباتر کردن ظاهرش، استفاده کرد. او حتی از سوی بزرگترین منتقدش، نورث تحسین شد.

کیم کارداشیان مت گلا 2018

مت گالا 2017

مراسم با تم Comme des Garcons: Art Of The In-Between به احترام طراح ژاپنی ری کاواکوبو در سال 2017 جزو یکی از خبرسازترین مراسم‌ها بود. بنیانگذار Skims با پوشیدن یک لباس ساحلی و بدون شانه ویوین وست وود و با مدل موی باب ساده و صاف، زیاد مورد توجه واقع نشد. او در آن سال برای اولین بار بدون وست در این رویداد شرکت کرد.

کیم در مصاحبه‌ی خود گفت:

تصور کردم همه قرار است واقعاً بالاتر از حد باشند و من فقط می‌خواستم واقعاً ساده باشم.

کیم کارداشیان مت گلا 2017

استایل خیابانی کیم کارداشیان

این نماد مد علاوه بر فرش قرمز در خیابان هم شیک و جذاب قدم می‌گذارد و نمی‌توان از بررسی استایل او صرف نظر کرد.

ظاهر بالنسیاگایی

کیم به عنوان نماد مد، در کالیفرنیا با موهای آبی یخی با ظاهر بالنسیاگایی در خیابان قدم گذاشت. او با لباس یکدست مشکی و شلوار ورزشی، استایل خود را تکمیل کرد.

استایل خیابانی کیم کارداشیان

استایل خیابانی کیم کارداشیان در پاریس

کارداشیان در طول هفته مد لباس‌های برجسته پاریس، با دختر بزرگش نورث برای خرید به Balenciaga رفت. او با ظاهری نئونی توجه همه را به خود جلب کرد. که شامل یک تاپ استتار و شلوار تنگ از همان خانه مد پاریس بود. این ستاره درام در قسمت اکسسوری از عینک آفتابی رنگی بزرگ و یک کیف شانه‌ای متالیک استفاده کرد.

استایل خیابانی کیم کارداشیان در پاریس

پیاده‌روی در لس آنجلس 

کارداشیان می‌داند که چگونه حتی در هنگام پیاده‌روی در خیابان‌های لس آنجلس، یک بیانیه مد جسورانه ایجاد کند. او با این مجموعه کاملا مشکی سرتاپا بالنسیاگا (Balenciaga) در خیابان قدم گذاشت. این استایل خیابانی کیم شامل یک ژاکت موتوری با روکش چرمی، ساق چرمی، دستکش، چکمه‌های نوک تیز و عینک آفتابی نقره‌ای می‌شد.

استایل خیابانی کیم کارداشیان

لباس اسپرت کیم کارداشیان

کیم در حالی که در کالاباسس، کالیفرنیا بود، موهای آبی یخی خود را با هودی و شورت ورزشی کوتاه هماهنگ کرد. جوراب های بلند و کفش‌های کتانی Yeezy ظاهر ورزشی او را تکمیل کردند.

لباس اسپرت کیم کارداشیان

استایل اورسایز

خانم وست برای صرف شام در لس آنجلس در حالی که یک کت و شلوار سایز بزرگ که با شلوار توری شفاف به تن داشت، بیرون رفت. کیم استایل چشم‌نواز خودش را با صندل‌های پاشنه‌دار و یک کیف کوچک همسان تکمیل کرد.

استایل خیابانی کیم کارداشیان

استایل مونوکروم سفید

کیم کارداشیان یکی از طرفداران استایل مونوکروم، این بار در رنگ سفید استایل جذابی برای خود ایجاد کرد. او در یک لباس ماکسی آجدار بدون شانه همراه با چکمه‌های پوست مار چرمی می‌درخشید. او موهایش را به حالت صاف در یک موی کم پشت بسته و با یک گردنبند آویز طلا تزئین کرده بود.

استایل مونوکروم سفید کیم کارداشیان

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish