گوچی در کت واک  مد در انتظار طراح جدید است

یک مدل محصولی را در نمایشگاه لباس مردانه پاییز/زمستان 2023/2024 گوچی در میلان، ایتالیا در 13 ژانویه 2023 ارائه می‌کند.

گوچی هفته مد میلان را در روز جمعه با مجموعه ای از لباس های مردانه مفهومی و آندروژن آغاز کرد و در حالی که این صنعت منتظر مالک برند کرینگ است تا یک طراح جدید برای این برچسب معرفی کند، با جدیدترین مجموعه خود پیش رفت.

گروه لوکس فرانسوی کرینگ پس از جدایی ناگهانی الساندرو میکله، طراح پر زرق و برق که مورد علاقه هری استایلز و لیدی گاگا در ماه نوامبر بود، و افزایش فروش در بزرگترین برند خود که دو سوم از آن را به خود اختصاص داده بود، تحت فشار قرار گرفت تا سریعاً جایگزینی پیدا کند. سود در سال 2021

این سوال که چه کسی مسیر خلاقانه گوچی را هدایت خواهد کرد در اولین نمایش مردانه این برند بزرگ در پایتخت مد ایتالیا در سه سال گذشته مطرح شد. رویدادها تا 17 ژانویه ادامه دارند و مخاطبانی را جذب می‌کنند که شامل خریداران عمده خرده‌فروشی می‌شود و می‌دانند کدام سبک‌ها ممکن است پرفروش‌ترین‌های آینده باشند.

استایل‌های عجیب و غریب و جنسیتی میشل در مراسم نمایش گوچی در روز جمعه، تکرار شد.

مدل‌ها دور اتاقی تاریک با موسیقی راک گروه زنده Marc Ribot’s Ceramic Dog چرخیدند، کت‌های کت و شلوار بزرگ با یقه‌های گشاد و شلوارهای چین‌دار گسترده به رنگ‌های بژ کم‌رنگ و پاستل، با اجرای جدید کلاسیک‌های خانگی، همراه با یادآوری دوران تصدی میشل. از جمله دمپایی های خزدار و تزیین شده به لقمه اسب.

سایمون لانگلند، رئیس پوشاک مردانه و زنانه در فروشگاه بزرگ هارودز لندن، گفت: «پاک‌کننده‌ای از مجموعه‌هایی که در چند فصل گذشته دیده‌ایم».

او گفت که این نمایش “رویکرد جدیدی” به سبک های خانه ارائه می کند، با طیف وسیعی از پارچه ها و شکل های کت که احتمالاً برای طرفداران ظاهر امضا شده و همچنین مشتریان جدید جذاب خواهد بود.

نمایش یادداشت‌ها و انتخاب ، که خریداران برای نشانه‌هایی از مراحل بعدی برچسب به دقت بررسی می‌کنند، به بداهه‌گویی و همکاری اشاره دارد.

در یادداشت‌های این برند آمده است: «وقتی انگیزه‌های آزاد ذهن‌های فردی در هم می‌پیچد، عبارات جمعی تصور می‌شود.

شلوارهای نقره‌ای براق و چکمه‌های موتورسیکلتی لحافی رنگ‌های پر زرق و برقی را به ظاهری با رنگ خنثی اضافه کردند که توسط افراد مشهور حاضر در میان تماشاگران از جمله کای ستاره کی‌پاپ، بازیکن فوتبال آمریکایی جالن رمزی و گروه راک ایتالیایی Maneskin مورد توجه قرار گرفت.

بنا بر گزارشUSB  انتظار میرود که انتشار درآمد Kering در 15 فوریه اعلام شودو بازگو کننده این واقعیت باشد  که فروش سه ماهه چهارم این برند حدود 11 درصد کاهش یافته است، که احتمالاً یکی از کاهش‌های بارزتر در میان برترین برچسب‌های مد جهان است، زیرا محدودیت‌های سختگیرانه COVID-19 بر تجارت در چین فشار آورده است.

لوکا سولکا، تحلیلگر شرکت Bernstein، گفت: «هرچه بیشتر انتظار برای مدیر خلاق گوچی جدید باشد، چشم انداز کرینگ بدتر خواهد بود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish