Chriselle Lim، اینفلوئنسر، استایلیست و یک مادر ثروتمند
کریسل لیم ملیت کره ای دارد و ساکن آمریکا است. او یک نویسنده، مقاله نویس مد و فشن و همچنین استایلیست کمد لباس بوده است. او اکنون یک اینفلوئنسر حرفهای صنعت فشن است.
او همیشه به دیدن مجلات مد و فشن علاقه زیادی داشته است، همین موضوع باعث شده بود که در زمینهی مد نویسی و مقاله نویسی موفق باشد. او با پیشنهاد یکی از دوستانش یوتیوب شخصی خودش را راه اندازی کرد. با توجه به اطلاعات و دانشی که درمورد فشن داشت، انتشار ویدیئوها و عکسهایی با محتوای آموزش استایل را شروع کرد. برایش باور کردنی نبود که در مدت کم طرفداران زیادی او را دنبال کنند. کریسل کانال یوتیوب خودش را به نام chrselle factor در سال ۲۰۱۱ راه اندازی کرد و با توجه به تجربهای که در کار با مجلات و تبلیغات محصولات داشت، مصمم شد که این فعالیت را به یک بیزنس پر درآمد تبدیل کند.
تجارت یک اینفلوئنسر لوکس
کریسل لیم یک دفتر تجاری دارد، حدود دو سال است که با برندهای معروف صنعت مد همچون دیور، ورساچه، کاریتیر Cartier، والنتینو، الی صعب، استلا مککارتنی، mui mui، جورجیو آرمانی، همکاری دارد. همیشه تبلیغ کننده محصولات جدید این برندهای لوکس است و به دعوت آنها به عنوان مهمان در فشن شوها حضور پیدا میکند.
نقش مادری کریسل لیم با دخترانش:
کریسل مادر دو دختر است. او میگوید که همیشه کارهای خانه برایم مشکل است. در واقع به خاطر شغلم وقتی در خارج از خانه و یا در سفر هستم، همه مسئولیت بچهها و خانه به دوش همسرم است. اما زمانی که در خانه هستم حتما با آنها وقت میگذرانم هرچند که نمیتوانم تمام توجه و ساعات روزم را به آنها اختصاص دهم. بخشی از پستهای اینستاگرامم را به دخترانم اختصاص میدهم چون از همین سن آنها به دنیای فشن و استایل علاقه دارند.
نظر کریسل درمورد مادران شاغل این است که واقعا یک مادر شاغل هرگز نمیتواند یک مادر کامل در خانه باشد.
Kristen Noel Crawley اینفلوئنسر و دارای برند KNC Beauty
اگر در مورد کریستن نوئل چیزی نخواندهاید، شاید از برند لوازم آرایش نوئل به نام KNC Beauty شنیده باشید و یا از طرفداران اینستاگرام او باشید.
کریستن میگوید از دوران کودکی هر روز شاهد این بودم که مادرم وقتی از کار به خانه برمیگشت مقابل آینهی بزرگی مینشست. به پوست و موی خودش با مواد طبیعی رسیدگی میکرد، او همیشه ناخنهای مرتب و زیبایی داشت. طبق گفتهی خود کریستن، او در یک شهر کوچک در غرب آمریکا زندگی میکرد، اما در سنین نوجوانی برای تحقق رویای خود تصمیم به سفرهای متعددی گرفت. تا با الهام از مادرش هر چیز طبیعی را که برای سلامت پوست و مو مفید است را کشف کند.
او به عنوان یک اینفلوئنسر و استایلیست معروف، در سال ۲۰۱۵ با برند دیور به توکیو سفر کرد. در آنجا شاهد استفاده از ماسکهای غیر طبیعی برای مدلها بود. از آنجا تصمیم گرفت به محض برگشت به آمریکا ماسکهای طبیعی برند خودش را درست کند. کریستن نوئل معتقد است، طرفداران برند آرایشی من از سلامت هرآنچه که استفاده میکنند، آگاه هستند. طرفداران این برند آرایشی کیم کارداشین و آنا وینتور و سایر شخصیتهای هالیوود هستند.
نقش مادری صاحب برندKNC Beauty
کریستن مادر دو فرزند است. او مادر شاغلی است که بیشتر وقت خودش را صرف کار کردن میکند. او میگوید هیچ وقت نقش مادریم را فراموش نمیکنم، حتما سعی میکنم اوقاتی را با فرزندانم هرچند کوتاه خوش بگذرانیم.
Marysia Reeves ، طراح لباس ساحلی و صاحب برند مریسیا
مریسیا علاقه ی زیادی به مد و فشن، همچنین تمایل زیادی به لباسهای راحتی در سفر داشت. در همین راستا برند لباس ساحلی خودش را در سال ۲۰۰۹ تاسیس کرد. او تحصیلات مد و فشن را در لس آنجلس به اتمام رساند و کار برند لباسش از کارولینای جنوبی را بعد از سفرهای مختلف به سواحل زیبای دنیا آغاز کرد.
بیشتر لباسهایش از پارچههای ممتاز ایتالیایی تهیه میشود. این لباسها الهام گرفته از سواحل تفریحی، فرهنگ و استایل مردم است، طرفدارانی چون ستارگان هالیوود را به دنبال دارد.
نقش مادری مریسیا پر مشغله
مریسیا مادر دو دختر است که به همراه همسرش در کالیفرنیا زندگی میکنند. او میگوید که شغل من در نقش مادری من چندان تفاوتی نکرده است، چون همیشه سعی میکنم برای دخترانم وقتی را اختصاص دهم.
مریسیا میگوید ما آخر هفتهها را با تماشا کردن فیلم، جشن گرفتن در کلوپ ساحلی و رقص با دوستانمان سپری میکنیم. اخیرا تماشای فیلم زنان کوچک به همراه دو دخترم و دیدن عشق بین آنها برای ما واقعا زیبا و تاثیر گذار بود.
Carly Cushnie مدیر خلاق برند کاشنی
کارلی کاشنی یک طراح لباس زنان، در سال ۲۰۰۸ برند خودش را تاسیس کرد. کارلی اهل لندن است، دورهی لیسانس و ارشد خود را در دانشکده هنر پاریس و نیویورک در رشتهی طراحی و مد به اتمام رساند.
در برند کاشنی زیبایی خاصی سرشار از رنگهای جسورانه و خطوط بسیار ظریفی که برای زنان مدرن طراحی شده است، دیده میشود. مجموعه او به خاطر بی عیب و نقص بودنش مشهور است. طرفداران معروفی همانند میشل اوباما، لوپیتا نیونگو Lupita Nyongo بازیگر و کارگردان، جنیفر لوپز و اشلی گراهام معروفترین مدل پلاس سایز، را دارد.
کارلی موفقیت برند کاشنی را در سه کلمهی براق، مدرن و زنانه توصیف میکند. این برند موفق به دریافت جایزه ووگ درسال ۲۰۱۱ بوده است.
مادری کارلی کاشنی
کارلی میگوید بعد از مادر شدن، کار من محدودتر شد چون فرزندانم کوچک هستند و نیاز به مراقبت بیشتری دارند. سلامتی و فرم اندامم را با انجام یوگا و پیلاتس حفظ میکنم تا همچنین از افسردگی بعد از زایمان دور باشم.
Angela Fink، مادر شاغل، مدیر و برنامه ریز خلاق
آنجلا یک مدیر و سردبیر موفق و یک برنامه ریز خلاق که در چندین پروژه برنامهای فرش قرمز موفق شده است. او سردبیر مجله مد آنلاین whowhatwear.com و همچنین متخصص سبک و دکوراسیون خانه در سایت Justfab.com بوده است. او میگوید که من از کودکی عاشق لباس بودم و از زمان کودکی میدیدم که مادرم چطور برای هر مهمانی و مناسبتی لباس مخصوص، کیف و کفش ست میپوشید.
آنجلا فینک را همیشه به عنوان مادری که بین نقش مادری و شغلش تعادل خوبی برقرار کرده است، ستایش میکنند. از نظر او، شیک پوشی در لحظه جزئی از ملزومات است و میگوید اگر لباسی را دوست ندارید هرگز آن را امتحان نکنید. او حتی در دوران بارداریش در وبلاگ شخصیاش استایلهای زیبایی را به اشتراک میگذاشت. این اینفلوئنسر همیشه برای مادران شاغل راهکارهایی پیشنهاد میکند که چگونه هم در کار هم در خانه استایل شیک داشته باشند.
آنجلا پس از سالها فعالیت در ساخت برنامههای سرگرمی به علاقه اصلی خود، مد و فشن برگشت و سایت TheFashionSight.com را ایجاد کرد.
آنجلا مادری است که همیشه برای درست رفتار کردن با دختر ۳ سالهاش کتابهایی در مورد چگونه با کودکان خود رفتار کنید را مطالعه میکند.
Mara Haffman، طراح لباس و صاحب برند هافمن
مارا هافمن بعد از فارغ تحصیلی از دانشکده هنر پارسونز در شهر نیویورک برند خودش را در سال 2000 تاسیس کرد. او برای پایه ریزی برند لباسش در زمینهی مد پایدار همیشه مصم بود و پشتکار زیادی داشت. هافمن اعتقاد دارد که مد پایدار از نسل والدینش برای او الهام بخش بوده است. وقتی مادرش یک لباسی میخرید، آن را به تکرار به تن میکرد و از آن لذت میبرد.
لباسهای بهار و تابستان امسال هافمن الهام گرفته از جزایر یونان، بازی با رنگها و خیلی زنده بود. برشهای فوق العاده لباسها، چاپهای گرافیکی آنها و پارچههای پنبهای اورگانیک بیانگر برند خاص هافمن است. به همین خاطر کالکشن resort 2019 او موفق درخشید.
افراد زیادی هستند که طرفدار و عاشق برند هافمن هستند. فروشگاههای هافمن هر ساله فروشهای فوقالعادهای دارد و طرفدارانش از پوشیدن تکراری لباسهای او هرگز خسته نمیشوند. او به هدفش رسیده چون به مشتریانش یاد داد که کمتر خرید کنید و ازیکنواختی لباس نترسید.
مارا هافمن یک پسر دارد. این مادر شاغل دوستدار مد پایدار، پسرش را طوری تربیت کرده است که عاشق محیط زیست است. او قصد دارد به همراه پسرش مد پایدار را گسترش دهد.
Aube Jolicoeur از رقصندگی تا مدلینگ بودن
آب ژولیکر میگوید من دختری از کشوری جهان سوم هستم، به آمریکا آمدم تا برای رسیدن به هدف و علاقهام شرایط بهتری داشته باشم. هرگز فکر نمیکردم که وارد چنین کار زیبا و با چنین افراد خلاقی آشنا شوم و از این کار لذت ببرم. ژولیکر متولد هائیتی یک کشور جزیرهای است.
او میگوید در دوران نوجوانی به رقصندگی مشغول بودم. اگر چه خانواده من توانایی مالی زیادی نداشتند تا من را در کلاسهای پیشرفته رقص ثبت نام کنند؛ اما من همچنان در مسابقات رقص موفق و قهرمان بودم. همیشه به مکانهای مختلفی برای رقصیدن و آموزش دادن سفر میکردم.
ژولیکر، که قدم به عرصه مدلینگ گذاشته اگر چه با بلا حدید و کندال جنر قابل قیاس نیست؛ اما با حضور در کت واکها درخشیده است. حرفهی مدلینگ برای او از رقصندگی در هفتهی مد میلان در فشن شوی Mui Mui آغاز شد. نمایش کت واک او سبب شد، ران ویهای بهار و تابستان ۲۰۱۸ برندهایی چون موسکینو (Moschino) و Marc jacobs را به یادماندنی کند. در نهایت او هرگز در این حرفه بیکار نبوده است و از افتخارات او کار کردن با افسانه های عرصه مد همچون Steven Meisel(عکاس معروف)، Fabien Baron (طراح فرانسوی) است.
ژولیکر، یک مادر شاغل موفق همیشه از وقت گذراندن با پسر کوچکش در زمان بیکاری لذت میبرد. همیشه میگوید حضور او در زندگی من قشنگترین اتفاق برای من بود.
امیدوارم مطلب مادران شاغل موفق در صنعت مد و فشن برایتان جالب بوده باشد. اگر شاغل هستید نظرتان را در مورد نقش مادر شاغل برای ما به اشتراک بگذارید.