اتاق پُرو آنلاین نیاز به امتحان کردن لباس را از بین میبرد و برای خریداران یک تجربه لذتبخش ایجاد میکند.
اتاق پُرو آنلاین هم برای مشتریان، هم برای فروشندگان لباس پر از مزیت است و مشتریان میتوانند لباسهای خود را در هر مکان و هر زمان امتحان کنند و با گرفتن عکس لباسهای مختلف را مقایسه کنند.
میتوان گفت پُرو آنلاین ترکیبی از مد و فناوری برای تجربه کاربری بهتر مشتریان فروشگاههای لباس است.
اتاقهای پُرو آنلاین با پیشرفتهای اخیر فناوری از AR و VR گرفته تا هوش مصنوعی شکل گرفتهاند و در دوران کنونی، میتوانند به کاهش تأثیرات منفی کووید ۱۹ بر صنعت مد کمک کنند.
ترایآل اولین و تنها سامانه پُرو آنلاین لباس در ایران است که از تلفیق فناوری هوش مصنوعی و عکاسی رئال استفاده میکند.
دفتر مرکزی استارتاپ ترایآل واقع در استانبول امکان همکاری با اکثر برندهای بینالمللی را برای استفاده تمام مردم دنیا فراهم کرده است.
ترایآل سامانه پُرو آنلاین لباس در تاریخ ۲۱ اسفند (۴ مارچ) همزمان در ۱۲ کشور از جمله ایران رونمایی خواهد شد.
در این مراسم آنلاین که برای مخاطبان و مدعوین در ۱۲ کشور بهصورت زنده پخش خواهد شد فاز نخست ترایآل با حضور سفیر سوئیس، رؤسای اتاقهای بازرگانی ترکیه، امارات، سوئیس، فرانسه، برزیل و نایبرییس اتاق ایران رونمایی و دمو خواهد شد.
فعالان صنعت مد و پوشاک و علاقهمندان به این حوزه میتوانند پنجشنبه ۲۱ اسفند ساعت ۱۸ مراسم رونمایی را بهصورت زنده از بستر اینستاگرام و آپارات تماشا کنند.