مد و رسانه های اجتماعی دست به دست هم می دهند. محتوایی از برندهای برتر پوشاک، لوازم جانبی و کفش را میتوان در همه جا در پلتفرمهای اصلی رسانههای اجتماعی یافت. در جدیدترین گزارش وضعیت نفوذ Traackr در صنعت مد، نگاهی درونی به برخی از بینشها و معیارهای کلیدی از برخی از بزرگترین برندهای جهان داریم. به خواندن ادامه دهید تا در مورد نکات اصلی و معنای آنها برای اینفلوئنسر مارکتینگ بیشتر بدانید.
دنیای مد به خوبی در برترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی امروزی نشان داده شده است. روندهای مد مانند باربیکور، فروش مجدد و ارتقاء چرخه مد ، و لباس های مستقل مربوط به دوران Y2K، همگی موضوعات اصلی در سال 2022 بودند. با افزایش محبوبیت TikTok در سراسر جهان، محتوای ویدیویی کوتاه به عملکرد بهتر از تصاویر ثابت و ویدیوهای بلند مدت ادامه می دهد.
در گزارش وضعیت نفوذ Traackr: گرایشهای مد 2023، این شرکت بینشهای کلیدی در مورد استراتژیها و روندهای مورد استفاده برندها و تأثیرگذاران برتر در سال 2022 ارائه میکند. در اینجا، NetInfluencer سه نکته اصلی را مورد بحث قرار میدهد.
چه کسی نظرسنجی را انجام داد؟
گزارش وضعیت نفوذ: گزارش روندهای مد 2023 توسط Traackr، یک پلت فرم بازاریابی تأثیرگذار مبتنی بر داده، انجام شد. هدف اصلی این شرکت درک تأثیر محتوای اجتماعی آنلاین و ارائه بینش های کلیدی برای مشتریان خود است. Traackr بیش از ده سال پیش تأسیس شد و امروزه، آنها در مدیریت کمپین، همکاری تأثیرگذار و راه حل های گزارش سفارشی تخصص دارند.
روش بررسی
Traackr اینفلوئنسرها را در ایالات متحده، بریتانیا و فرانسه که محتوایی را با ذکر حداقل یکی از 815 برند از معیار برند مدشان تولید میکردند، تجزیه و تحلیل کرد. برای تجزیه و تحلیل روند، آنها محتوای 45115 تأثیرگذار را که عمدتاً در ایالات متحده و اروپا قرار داشتند، تجزیه و تحلیل کردند. این اینفلوئنسرها مخاطبین مشترکی نیز دارند
دسته بندی سبک زندگی برای شناسایی روندهای خاص، Traackr محتوای تولید شده و به اشتراک گذاشته شده توسط مجموعه اندازه گیری شده از اینفلوئنسرها را بین ژانویه 2021 و دسامبر 2022 تجزیه و تحلیل کرد.
معیارهای برند با تجزیه و تحلیل تأثیرگذارانی در ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه و آلمان اندازهگیری شد که محتوایی را با ذکر حداقل یکی از 815 مارک از معیار برند مد ما تولید کردند. این معیارها به سه دسته تقسیم می شوند: