مسابقه جوایز World of WearableArt 2023

۰۴ تیر ۱۴۰۲  طراحان لباس

مسابقه جوایز World of WearableArt 2023

اکنون ورود برای جوایز World of WearableArt 2023 – رقابت هنری پوشیدنی پیشرو در جهان باز است.

www.contestwatchers.com/2023-world-of-wearableart-awards-competition/

برای بیش از سی سال، مسابقه World of WearableArt جوایز از طراحان سراسر جهان و با هر زمینه‌ای دعوت می‌کند تا غیرقابل تصور را خلق کنند، تا با ساختن آثار هنری که در WOW جان می‌گیرند، انتظارات متعارف و خلاقانه را به چالش بکشند. نمایش جوایز. مسابقه یک پلت فرم منحصر به فرد برای به اشتراک گذاشتن و نمایش خلاقیت خود با جهان است.

لباس‌های فینالیست در یک نمایش صحنه‌ای تماشایی که در ولینگتون، نیوزیلند برگزار شد، به نمایش گذاشته می‌شود که حدود 60000 مخاطب را به خود جذب می‌کند.

در سال 2023، شش جهان یا موضوع بخش برای طراحان وجود دارد که باید هنگام ورود به مسابقه از آنها الهام بگیرند. این شامل سه بخش تکراری است. Aotearoa، Avant-garde و Open، و سه بخش، Gold، Mars & Beyond و Bizarre Bra که منحصر به فرد در سال 2023 هستند.

مسابقات World of WearableArt Awards برای همه افراد بالای 18 سال، از هر نقطه از جهان آزاد است.

علاوه بر مجموع جوایز بیش از 185000 دلار (NZD)، این مسابقه به شما این شانس را می دهد که اقامت و کارآموزی انحصاری را با شرکت های خلاق جهانی تجربه کنید، تکنیک ها و فن آوری های جدید را تجربه کنید و بر اساس نمونه کارهای حرفه ای از کار طراحان بسازید.

وقتی وارد مسابقه می‌شوید، بخشی از یک جامعه طراحی بین‌المللی می‌شوید و این فرصت را دارید که آثار خود را در کنار طراحان و هنرمندان از سراسر جهان به نمایش بگذارید!

World of WearableArt مفتخر است که جامعه طراحی ما و آثار هنری پوشیدنی خیره کننده آنها را از طریق کانال های اجتماعی ما، از طریق رسانه های ملی و بین المللی، و با سازماندهی نمایشگاه ها و عکس های اختصاصی، معرفی و تبلیغ کند.

در مراسم اهدای جوایز World of WearableArt، 33 جایزه، از جمله جایزه عالی عالی WOW، هر ساله به طراحان فینالیست اعطا می شود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish