در هفته مد پاریس یکی از کت واک ها و کالکشن های خاص و متفاوت در بین دیگر برندها که به گونه ای اختصاصی برگزار شد کالکشن و کت واک برند دیزل است که برند دیزل  یکی از برترین برندهای جین و با سابقه ترین آنها است که از ابتدای تاسیس خود طرفداران بسیاری را به خود جذب کرد . 

این کت واک با برنامه ها و المان ها و طراحی دکور بسیار بی نظیر و خاصی برگزار گردید که در نوع خود یک رکورد برای ین برند و هفته های مد پاریس بود . 

این برند کالکشن خود را که از جین هایی که از متریال هایی با نوآوری در طراحی جین و استفاده از مواد بازیافتی و حافظ محیط زیست بود طراحی کرده بود و تنوع بسیار بالایی در طراحی مدل ها داشتن و ایده هایی را با جین پیاده سازی کرده بود که کمتر از جین برای این مدل های لباس ها در ذهن می آید . بسیار منعطف و نرم و حالت پذیر. 

در مورد طراحی و فضا سازی و دکور محل برگزاری و محیط کت واک این برند با یکی از بزرگترین برندهای ساخت بالون های بادی در دنیا همکاری را انجام داد و این شرکت برای این کالکشن یکی از  بزرگترین بادکنک های جهان را که اختصاصا برای این برند طراحی کرد را ساخت که فقط یک عدد از این بادکنک در دنیاست .

در این کت واک و کاکشن تعداد مهمان ها و افراد دعوت شده به این کت واک و کالکشن هم بیشترین در نوع خود بود 

برند دیزل با شلوار های خود به بیشترین طرفدار و شهرت در جهان رسیده است و تا مدت ها بیشترین تولید آن در خصوص شلوار های این برند بود و بعد از استقبال از این برند به دیگر طراحی های لباس هم اقدام نمود . 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish