جاکارتا – طراحان صنعت پوشاک متوسط در کشور فکر می کنند که برای سال 2023، نسل Z که از نوجوانان تا بزرگسالان جوان تشکیل شده است، ظاهری تمیز را ترجیح می دهد و تمایل زیادی به جزئیات ندارد.

علاوه بر این، نسل Z نیز ترجیح می‌دهد خود را با رنگ‌هایی بیان کند که متمایل به پررنگ و روشن هستند.

مالک naPocut Zada Amanda گفت: “طبق معمول، لباس های معمولی در رنگ های خاموش مانند پاستل ارائه می شود. اکنون برای نسل Z، آنها رنگ های تند را ترجیح می دهند. بنابراین ما تمایل داریم رنگ های تند را ارائه دهیم که مربوط به سال آینده باشد.” از آنتارا، یکشنبه 30 اکتبر.

صفحه نمایش تمیز مورد نظر نمایشگری است که جزئیات زیادی را پخش نمی کند و ساده تر است.

سپس زادا این روند را نه تنها به مجموعه حجاب خود، بلکه از طریق نمایش سر تا پا در اولین استیج خود در JFW 2023 ترجمه کرد.

طراح دیگری که به روند مشابهی اشاره کرد، بنیانگذار HijabChic، نیسا پراتیوی بود که این روند را در مجموعه خود “Opera Pink” قرار داد و آن را در رویداد هفته مد جاکارتا 2023 به نمایش گذاشت.

نیسا می‌گوید: «Gen Z مجموعه‌های تمیز را دوست دارد، زیرا اساساً چیزهای ساده را دوست دارند. مانند پیراهن‌هایی با جزئیاتی از این قبیل».

در مجموعه “Opera Pink”، نیسا 16 ظاهر ایجاد کرد که انواع رنگ های صورتی از صورتی روشن تا سرخابی را بازی می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.



واحد پول


fa_IRPersian