آدیداس روز پنجشنبه از راه اندازی اولین هنرمند دیجیتال تحت رهبری وب 3 این برند در برنامه اقامت خبر داد.

دنیای NFT  و برندهای پیشرو

این برنامه که «Residency by Adidas» نام دارد، به هنرمندان دیجیتال از سراسر جهان این فرصت را می‌دهد تا آثار خود را به نمایش بگذارند و با این برند در مورد کالاهای دیجیتال و فیزیکی همکاری کنند.

این برنامه توسط استودیوی Three Stripes این برند (همچنین با نام /// Studio) معرفی شد، که در ژانویه برای نظارت بر تلاش‌های Web3 آدیداس راه‌اندازی شد.

در 7 سپتامبر در هفته بلاک چین در سئول با آثار هنری خلق شده توسط اولین هنرمندان شرکت کننده اقامتگاه به صورت جهانی راه اندازی خواهد شد. آنها عبارتند از MonkeeMoto مستقر در توکیو و هنرمند لبنانی Adra Kandi، همچنین به نام Dear Nostalgia.

هر هنرمند به طور مساوی یک نسخه محدود NFT را معرفی می کند که فقط به 100 اثر برای هر هنرمند محدود می شود و قیمت آن 0.15 ETH است. هر یک فقط برای شرکت کنندگان در رویداد سئول در دسترس خواهد بود.

“این پروژه گام بزرگ دیگری برای استودیوی ما است زیرا ما به کاوش، آزمایش و تنوع بخشیدن به تاثیر و ارزش خود در انجمن Web3 ادامه می دهیم. وقتی به آنچه که برند و جامعه ما در این فضا نشان داده است، و همچنین واکنش به نسخه‌های باز ما در برلین و نیویورک نگاه کردیم، احساس می‌کنیم که یک قدم طبیعی برای ورود به همه چیز و ایجاد یک مسیر و پلت فرم قوی‌تر است. برای برخی از جذاب ترین و جذاب ترین هنرمندان در انجمن ما، “استیسی کینگ، رئیس جهانی ارتباطات و فعال سازی برای استودیو آدیداس /// گفت.

اقامت نشان دهنده همه اینها و موارد دیگر است. ما برای افت‌های دیجیتال، فیزیکی و پیوندی که در پی خواهد آمد هیجان‌زده هستیم – همه اینها به موازات برنامه‌های مستمر ما برای ساخت ALTS توسط آدیداس به یکی از بهترین پروژه‌های Web3 است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish