J.C. Penney روز پنجشنبه برنامه سرمایه گذاری مجدد خود و پیشنهاد ارزش مشتری جدید خود را اعلام کرد.

این برند که یک برند زنجیره ای در سراسر آمریکا است و در زمینه لباس مد فعالیت دارد با 664 شعبه در سراسر آمریکا

با سرمایه گذاری مجدد بیش از 1 میلیارد دلار در کسب و کار تا سال مالی 2025، خرده فروش گفت که هدف آن تقویت رشد بلندمدت و افزایش وفاداری و فراوانی مشتریان است.

به ویژه، سرمایه گذاری های مجدد برنامه ریزی شده، تجربه مشتری را از طریق قابلیت های دیجیتالی پیشرفته تقویت می کند. این شرکت اعلام کرد که به ارتقای وب سایت و اپلیکیشن موبایل خود، از جمله ویژگی‌های دیگر، بهبود عملکرد جستجو و جزئیات محصول، بررسی‌های محصول مشتریان و سفارشی‌سازی‌شده محصول و توصیه‌های استایل ادامه خواهد داد.

در همین حال، بیش از 650 فروشگاه این شرکت در فروشگاه در حال به‌روزرسانی‌های مختلفی هستند، از جمله ظاهر و احساس بهبود یافته فروشگاه، فناوری بهبود یافته و ابزارهای مرتبط و ارتقاء فیزیکی، از جمله اقدامات دیگر. بیش از 100 فروشگاه قبلاً تجدید شده اند.

در نهایت، جی سی پنی در حال ارتقای ابزارهای تجاری و عملیات زنجیره تامین است. سیستم‌های جدید مدیریت موجودی، در میان ابزارهای دیگر، دقت بیشتری را در تصمیم‌گیری ممکن می‌سازد، در حالی که سایر ابزارهای پیشرفته نیز توانایی J.C. Penney را برای ارائه مجموعه‌های سفارشی و بومی‌سازی شده محصولات مقیاس‌پذیر خواهند کرد.

«جی.سی. مارک روزن، مدیر اجرایی J.C. Penney، گفت: Penney از یک پایه مالی قوی برخوردار است و به طور پیوسته در حال افزایش ارتباط و فراوانی با مشتریان اصلی ما است.

ما برای رشد مستمر آماده هستیم و می دانیم که مطمئن ترین مسیر موفقیت، تمرکز بر مشتریانمان است. به همین دلیل است که ما کاملا متعهد به خدمت به خانواده‌های سخت‌کوش در سراسر آمریکا با توجه، ارزش، کیفیت، انتخاب و تجربه‌ای که شایسته آن‌ها هستند، هستیم. مشتریان ما پرشور، انعطاف پذیر و خستگی ناپذیر در تلاش برای اهمیت دادن به هر لحظه هستند. ما اینجا هستیم تا به آنها کمک کنیم تا این کار را هر روز انجام دهند.”

به همین ترتیب، این شرکت در حال معرفی یک استراتژی مشتری جدید با نام “Make It Count” است تا به مشتریان یادآوری کند که “J.C. Penney در کنار آنها می ایستد”.

پیشنهاد برند این شرکت در چهار جنبه اصلی تجارت و تعهدات J.C. Penney به مشتریان است. آنها عبارتند از: ایجاد مد واقعاً در دسترس، واقعاً پاداش دهنده، ایستادن در کنار جوامع، و 120 سال انجام کاری برای دیگران که برای خود می خواهیم.

ما یک حقیقت مشترک برای مشتریان خود می بینیم. اغلب اوقات، ما مجبور می شویم بین زمان و پول، کیفیت و قیمت، مسئولیت ها و لذت بردن از لحظات زندگی سازش کنیم.»

ما می‌خواهیم به مشتریان نشان دهیم که با آنها همراه هستیم، همانطور که در طول تاریخ خود بوده‌ایم، و برای کمک به آنها سرمایه‌گذاری می‌کنیم تا از لحظات خود بهترین استفاده را ببرند. این تعهد ما به آنهاست که جی سی پنی به تلاش خود برای تطابق با آنها ادامه خواهد داد.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish