آیا حوله فشن خودتان را انتخاب کرده اید

حوله یکی از لوازم ضروری در خانه است که هم برای خشک کردن بدن پس از حمام و هم برای تزئین فضای حمام و اتاق تختخواب استفاده می‌شود. اما آیا می‌دانید که حوله‌های شما می‌توانند نشان دهنده سبک و سلیقه شخصی شما هم باشند؟

حوله فشن یک اصطلاح جدید است که به حوله‌هایی اطلاق می‌شود که با رنگ، طرح، بافت، وزن و سایزمتفاوت، چشم‌انداز خانه شما را زیباتر و جذاب‌تر می‌کنند. حوله فشن نه تنها برای خود شما بلکه برای اطرافیان شما هم یک تجربه بصری لذت‌بخش است.

اما چگونه می‌توانید حوله‌های خود را با سبک و سلیقه خود هماهنگ کنید

در این مقاله به شما چند نکته ساده ولی مؤثر را معرفی می‌کنیم:

  • رنگ حوله: رنگ حوله باید با رنگ دیوار، کف، پرده و لوازم دیگر در فضای حمام و اتقا خواب همخوانی داشته باشد. اگر فضای شما روشن است، می‌توانید از رنگ‌های تیره و جذاب برای حوله استفاده کنید تا تباین زیبایی ایجاد کنید. اگر فضای شما تیره است، بهتر است از رنگ‌های روشن و شاد برای حوله استفاده کنید تا فضای شما را روشن‌تر و شاداب‌تر نشان دهید.
  • طرح حوله: طرح حوله نیز باید با سبک دکوراسیون شما سازگار باشد. اگر سبک شما مدرن است، می‌توانید از طرح‌های هندسی، خطوط، نقطه‌چین و … برای حوله استفاده کنید. اگر سبک شما کلاسیک است، می‌توانید از طرح‌ های گل ، بوته جقه ، لوتوس ، سرو ، باروک ، داماسک و … برای حوله استفاده کنید.
  • بافت حوله: بافت حوله نیز باید با نوع پوست و نیاز شما منطبق باشد. اگر پوست شما حساس است، بهتر است از حوله‌های بسیار نرم و لطیف استفاده کنید تا پوست شما را تحریک نکنند که البته معمولا این نوع از حوله ها قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. اگر پوست شما خیل حساس نیست، می‌توانید از حوله‌های با کیفیت متوسط و کمی ارزانتر استفاده کنید .
  • وزن حوله: وزن حوله نیز باید با فصل و آب و هوا شما همخوانی داشته باشد. اگر فصل گرم است، بهتر است از حوله‌های سبک استفاده کنید تا ضمن خشک کردن بدنتان حوله تان خیلی خلق شما را تنگ نکند. ضمن اینکه در فصل گرم معمولا راهی مسافرت میشویم و به حوله اینیاز داریم که جای زیادی را در وسایل ما نگیرد . اگر فصل سرد است، بهتر است از حوله‌های سنگین و گرم استفاده کنید تا بدن شما را گرم کنند.
  • سایز حوله: سایز حوله نیز باید با قامت و اندام شما مناسب باشد. اگر قامت شما بلند است، می‌توانید از حوله‌های سایز بزرگ مثل XL , XXL استفاده کنید تا بدن شما را کاملاً بپوشانند. اگر خیلی درشت اندام نیستید ، می‌توانید از حوله‌های سایز کوچکتر مثل XS , S , M , L استفاده کنید تا حوله خودش را روی بدن شما به خوبی نشان دهد .

با توجه به نکات بالا، می‌توانید حوله‌های خود را با سبک و سلیقه خود هماهنگ کنید و از آن‌ها به عنوان یک عامل فشن در خانه خود استفاده کنید. حوله فشن نه تنها زیبایی خانه شما را افزایش می‌دهد بلکه خودتان را هم در فضای خصوصی خود پسندیده‌تر می‌کند و به عنوان مثال به تصاویر زیر دقت کنید:

آیا حوله فشن خودتان را انتخاب کرده اید

البته این روزها پیدا کردن برندهایی که بر اساس ترند روز حوله فشن تولید کنند کمی سخت است ولی یکی از این برند ها پودایران است. آنها با بهره گیری از علم روز، تجربه بالا و توجه به ترند روز دنیا محصولات با کیفیت و خاص تولید میکنند.

آیا حوله فشن خودتان را انتخاب کرده اید

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish