بانک Aurora Lite، سافت باکس موضوعی مهم در عکاسی که به وسیله آن می توان کیفیت عالی تری از عکس بگیریم .  سافت باکس از توری. موجود برای مربع، مستطیل، هشت

و سافت باکس های TERA، نرم افزار Aurora Lite Bank

توری (که به آن “جعبه تخم مرغ” یا “لوور” نیز می گویند) تشکیل شده است .

این تقسیم بندی ها با رایج ترین اندازه های سافت باکس مناسب است.

عکاسان سافت باکس ها را به خاطر نورهای جذاب و توانایی آنها در جهت دهی به نور دوست دارند

و این که  نور را به نرمی دور سوژه بپیچید ، سافت باکس امکان داشتن انتقال سایه صاف را به شما میدهد ، اما اگر شما نوری با کمی خشونت بیشتر و متضاد تر را می خواهید با تغییرات در مکان نور دهی به آن می توانید دست پیدا کنید .

آیا سایه های مشخص تر؟ جهت نور بیشتر؟ را در موقعیت های مختلف برای عکاسی نیاز دارید

در مدلهایی از سافت باکس شبکه های نرم 50 درجه از Aurora Lite Bank متصل می شود و

به راحتی با Velcro™ سنگین. شبکه

نور بیشتری را با “پوشش” کمتر به جلو هدایت می کند.

در مدلهای متنوع از سافت باکس می توانید به سرعت یک شبکه نرم را نصب یا حذف کنید

.

یکی دیگر از مزایای سافت باکس های  بزرگ استفاده از شبکه

با سافت باکس است که برجسته هستند است .

نور های نرم – با این روش و تکنیک می توانید به کنتراست فقط برای ow های سایه اعمال می شود. یک ظرف زیبایی بزرگتر و بیشتر ایجاد می کند دست پیدا کنید .

هایلایت های خاص و تغییر ویژگی های مو.

یکی دیگر از دلایل عالی برای اضافه کردن شبکه های نرم به آن است .

سافت‌باکس‌های این ویژگی ها را دارد که نور را روی زمین پس‌زمینه بدون ریختن روی سوژه شما هدایت می‌کنند.

شما همچنین می توانید یک شبکه به نور نوار خود اضافه کنید در سافت باکس های نواری

از شعله ور شدن نور در لنز خود جلوگیری کنید

به تعداد زیادی از عکاسان یک سافت باکس بدهید و آنها چیزی در مورد استفاده از آن نمی دانند. اما به این موضع اعتقاد دارند که  نورپردازی را بسیار آسان می کند

در طول سال‌ها، با تجربه کردن سبک های مختلف عکاسی در موقعیت های مختلف ،  یکی از پایه‌های اصلی در عکاسی  همیشه تنوع سافت باکس عکاسی سنتی بوده است. در کنار چتر، مسلماً محبوب ترین گزینه در بازار است. عکاسان از همه نوع از آن ها استفاده می کنند، اما شاید بیشتر با پرتره های استودیویی و عکس های که از سر گرفته می شود به کار می روند. سافت باکس ها ارزش های اساسی نور را می گیرند و راهی برای شکل دادن و قالب گیری آن ایجاد می کند

برای درک بهتر این موضوع، به این فکر کنید که چگونه ، یک چراغ رومیزی، و چراغ‌های سقفی بر روی یک اتاق تأثیر متفاوتی می‌گذارند. همه آنها اشکال و اندازه های متفاوتی دارند و به روش های مختلفی قرار می گیرند. این ایده به شما کمک می کند تا از این مقاله عبور کرده و در نهایت نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید . . اما در نهایت، باید بفهمید که آیا واقعاً به آن نیاز دارید یا خیر.

قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم، در مورد نحوه عملکرد نورپردازی  صحبت خواهیم کرد. بهترین و قابل درک ترین راه برای در نظر گرفتن این موضوع، نگاه کردن به خورشید است – البته نه به معنای واقعی کلمه! ، وقتی به آن (خورشید) نگاه می کنیم، چیزی کوچک تر ولی بی نهایت پر نور  را نسبت به کل آسمان در نظر بگیرید. در یک روز روشن، بدون ابر و آفتابی، خورشید با تمام شکوه خود می تابد . اما از زمین دور است (بنابراین به طور کلی در آسمان جسم کوچکی است) اما تمایل دارد روی زمین سایه بیاندازد. اما لحظه ای که ابری در مقابل آن قرار میگیرد  آن منبع نور کوچک در آسمان ناگهان به دلیل چیزی که نزدیکتر و بزرگتر است (نسبت به آنچه در آسمان می بینیم) از خورشیدی که در مقابل آن قرار میگیرد بزرگتر می شود. هنگامی که ابر در مقابل خورشید حرکت می کند، نرم شده و گاهی اوقات سایه ها را کاملا از بین می برد. فقدان سایه را روشنایی ملایم و سایه‌های عمیق‌تر را که خورشید در روز بدون ابر ایجاد می‌کند، روشنایی سخت می‌گویند.

TL; DR

نور ملایم زمانی است که منبع نور نسبت به موضوع نزدیکتر و بزرگتر باشد. به معنی سایه های روشن تر است.

نور سخت زمانی است که منبع نور نسبت به موضوع کوچکتر و دورتر از موضوع باشد. به معنای سایه های عمیق تر است.

همانطور که در مورد ابرها و خورشید صحبت کردیم، به ذهن می رسد که نورپردازی در یک روز ابری اغلب در اصطلاحات بازاریابی حرفه ای پرتره افکت سافت باکس نامیده می شود، همانطور که غروب و طلوع خورشید را ساعت جادویی و ساعت طلایی می نامند.

سافت باکس تقریباً جعبه ای است که در جلوی منبع نور یا اطراف آن قرار می گیرد. منبع نور، همانطور که در مثال قبلی (خورشید) توضیح داده شد، معمولا کوچک است. سافت باکس باعث می شود نسبت به سوژه بزرگتر و نرم تر به نظر برسد. سافت باکس ها از دو طرف مواد تشکیل شده اند: نمای بیرونی معمولاً مشکی است در حالی که قسمت داخلی آن به رنگ نقره ای یا سفید است. سپس دو تکه پارچه یا پلاستیک وجود دارد که به عنوان ابر به خورشید عمل می کنند. یکی از آن قطعات داخل سافت باکس قرار می گیرد و به آن بافل داخلی می گویند. دیگری بیرون است و گاهی اوقات به آن جوراب انتشاری می گویند.

اندازه سافت باکس خیلی چیزها را تعیین کننده است و برای این مثال ما به طور خاص روی پرتره تمرکز می کنیم. بیایید بگوییم که ما در حال عکاسی از سر هستیم و سوژه ما چیزی با نور بسیار ملایم می خواهد. حالا بیایید در مورد آن فکر کنیم:

هد شات نیاز به یک پرتره بسیار نزدیک است . اما همه  بدن نیست معمولاً یا فقط سر، سر و شانه‌های آن‌ها است، یا گاهی اوقات در مورد کسب و کار نیمه بالایی آن‌ها است.

هر یک از آن مناطقی که من به آنها اشاره کردیم از کوچکتر به بزرگتر تبدیل می شوند .

برای عکاسی از سر و شانه؟ شما به یک سافت باکس بزرگتر از سر و شانه آنها نیاز دارید (و بدیهی است که قدرت بیشتری از فلاش خود دریافت کنید).

سافت باکس ها معمولا دو رنگ داخلی دارند: سفید یا نقره ای. رنگ سفید عالی است زیرا نور را نرم می کند و اغلب پوست را واقعاً دلپذیر می کند. نقره ای ضربه بیشتری می دهد و نوری به شما می دهد که در چشمان سوژه شما برق می اندازد و به شما امکان می دهد تک تک منافذ پوست او را ببینید. این فضاهای داخلی تغییراتی از یکدیگر هستند. نقره ای که مقداری سفید در آن وجود دارد، گاهی اوقات نقره ای نرم نامیده می شود.

سافت باکس ها دارای اشکال بسیار متنوعی هستند. سنتی ترین شکل یک جعبه چهار طرفه است که به شکل مستطیل است. سافت‌باکس‌هایی که دو طرف آن‌ها بسیار کوتاه هستند، اغلب نوار نامیده می‌شوند. سافت باکس های هشت ضلعی را اکتاپانک می گویند. شکل تعیین می کند که نور روی یک سوژه چگونه شکل می گیرد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish