در سال 2023 و در مورد استفاده و انتخاب لباس بیشتر از سال ها و قصول قبل باید دقت نمود و از موضوعات پیرامون خودمان برای هماهنگی و ست کردن لباس ایده برداری کرد . رنگ ها و موضوعات که در طبیعت بیشتر به چشم می خورد و در متریال هایی که برای لباس قابل الگو برداری هستند. 

تنوع در رنگ ها و شکل ها و نوع استفاده و کاربرد رنگ ها در طبیعت اطراف و ترکیب کردن این طیف های رنگی بیشترین اهمیت و توجه را در سال 2023 به خود جلب کرده است 

طبیعت گرایی و موضوعاتی که به طبیعت سالم ارتباط دارد و رنگ هایی که در این طیف ها هستند در مد امسال کاربرد بیشتری پیدا کرده است . 

استفاده از ایده گل ها و رنگ هایی که بیشتر بر پایه روشن و مناسب برای در امان ماندن از گرماست و طرح هایی که در آنها از ترکیب الگوهای رنگی استفاده شده بیشتر می توان لذت برد و در لباس ها به آنها پرداخت . 

تنوع در چیدمان آکسسوری ها و متریال هایی که برای کیف و کفش ها و تنوع مدل های که در برند ها برای طراحی عینک های آفتابی ایجاد شده بیشتر به کار می آید. 

رنگ شکلاتی و قهوه ای تیره در استایل ها و لباس و مدلهای امسال از طراحی ها و مدلهای اختصاصی برای سال 2023 است که ترکیب این رنگ در برخی از ست ها با رنگ سفید و رنگ های روشن همسو با قهوه ای به وقار و جذابیت استیل شما می افزاید . 

در طراحی استایل برای سال 2023 و فصول پیش رو جین ها و لباس هایی که با جین طراحی می شود مانند : شلوار ها و دامن و ژاکت های جین و استایل های تمام جین از پر طرفدار ترین ترکیب ها و ست های 2023 می باشد 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish