هفته مد لندن بر سبک های آندروژنی تمرکز دارد

لندن با اندکی از آندروژنی، خیاطی شیک، وسایل مدرن الهام گرفته از هنر و جزئیات به سبک اوریگامی، بازگشت به سادگی شیک و کت و شلوارهای زنانه را اعلام می کند.

کارمن بورگونوو، مدیر مد در my-wardrobe.com گفت: «طراحان کمی بیشتر بر شکل‌ها و ساختارهای مد و بیشتر بر این بازگشت به ظرافت تمرکز کرده‌اند… و من فکر می‌کنم که این و همچنین کل سبک آندروژن ادامه خواهد داشت. ، یک بوتیک لوکس آنلاین

لندن نمایش را از نیویورک می دزدد، جایی که طرح های گلدار و الگوهای هندسی آمیخته با خلاقیت های الهام گرفته از گرانج و شکوه عجیب و غریب برجسته بودند. انبوهی از خریداران، تحریریه مد و افراد مشهور در پایتخت بریتانیا به دنبال طراحان جدید و الگوهای نوآورانه ای بودند که لندن در میان خودی های مد به آن شهرت دارد.

برای پاییز، یک انگیزه زنانه متمایز به مد مجلل آندروژنی برندهایی مانند ZENGGI، Erdem و S.S. Daley اضافه شده است. در حالی که از کمد لباس سنتی مردانه به عنوان نقطه شروع استفاده می شود، ترجمه کاملاً زنانه است

رنگ‌های ملایم از کمد لباس سنتی مردانه به‌عنوان پایه‌ی کارت رنگی عمل می‌کنند که شامل رنگ‌های پررنگ و پر جنب و جوش نیز می‌شود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish