خوش استایلی به سبک مایلی سایرس

مایلی سایرس خواننده، ترانه سرا و بازیگر آمریکایی است که در سال 1992 میلادی چشم به جهان گشود. او در حرفه خوانندگی تجربه‌ی بالایی دارد اما در بازیگری پس از چندین نقش کوتاه در سال 2006 میلادی توانست به عنوان نقش اول یک سریال شناخته شود. از قدیم تا همین امروز، همیشه استایل‌های مایلی سایرس و میکاپ به سبک مایلی سایرس مورد توجه رسانه‌ها و عموم قرار می‌گیرد. در ادامه با ما همراه باشید تا به کمد استایل مایلی سایرس نگاهی بیاندازیم.

بیوگرافی مایلی سایرس

مایلی متولد سال 1992 میلادی، در ایالت تنسی است. پدر او در سبک کانتری خوانندگی می‌کرد. در مجله‌ی تایم، مایلی جزو 100 نفر پرنفوذ جهان و در مجله‌ی بیلبورد به عنوان بهترین خواننده زن در رتبه چهارم معرفی شد. در سال 2009 میلادی یک خواننده پرطرفدار نوجوان به حساب می‌آمد که دارای 4 آلبوم موفق با رتبه اول بود.

مایلی سایرس

کمد لباس مایلی سایرس

‎ ‎در ادامه سری می‌زنیم به کمد لباس او، تا با پراستفاده‌ترین آیتم‌های استایل مایلی سایرس آشنا شوید، شما می‌توانید از سبک پوشش مایلی سایرس در استایل‌های خود الهام بگیرید.

1-شلوار به جای دامن:

مایلی سایرس معمولا در استایل‌های خود از دامن خیلی استفاده‌ای ندارد و شلوار را همیشه به دامن ترجیح می‌دهد. در انتخاب رنگ شلوار خود را محدود نمی‌کند و سعی می‌کند از تمامی رنگ‌های شلوار به خوبی در استایل‌های خود استفاده کند.

استایل خیابانی مایلی سایرس

2-تاپ‌های رنگی و طرح‌دار:

استفاده از تاپ‌های رنگی و طرح‌دار به جای تاپ‌های زنانه انتخاب مایلی سایرس است. او به خوبی بلد است که تاپ‌های رنگی و طرح‌دار خود را با مابقی آیتم‌های استایل خود هماهنگ کند.

3-توجه به لباس‌های مجلسی:

مایلی سایرس بیشترین آیتمی که در استایل‌هایش مورد استفاده قرار می‌گیرد لباس‌های شب و کفش‌های پاشنه بلند است. او در مراسم‌های مهم که در جلوتر بررسی خواهیم کرد معمولا با یک استایل شیک و فوق‌العاده ظاهر می‌شود.

لباس مجلسی مایلی سایرس

4-اکسسوری‌های گران قیمت:

سلبریتی‌ها معمولا برای اینکه خود را از بقیه افراد متمایز کنند، از اکسسوری‌های گران قیمت استفاده می‌کنند. که این موضوع در استایل‌های مایلی سایرس به خوبی مشاهده می‌شود.

میکاپ به سبک مایلی سایرس

اکنون که آیتم‌های پراستفاده‌ی کمد مایلی سایرس را شناختید، بهتر است که با نحوه میکاپ او هم آشنا شوید. از آنجا که مایلی سایرس به سلامت پوست خود اهمیت بسیاری می‌دهد، در ادامه به شما چند تا از محصولاتی که مایلی در میکاپ‌های خود خیلی استفاده می‌کند را معرفی خواهیم کرد.

کانسیلر مناسب

او در میکاپ‌های خود همیشه کانسیلر مناسب رنگ پوست خود را انتخاب می‌کند که زیبایی او را چندین برابر می‌کند.

رژگونه مناسب

بیشترین رنگ رژگونه‌ای که مورد استفاده‌ی مایلی سایرس قرار می‌گیرد رنگ صورتی است که میکاپ او را خیلی طبیعی می‌کند.

آرایش به سبک مایلی سایرس

اهمیت آرایش چشم

آرایش چشم مانند خیلی از افراد دیگر برای مایلی سایرس بسیار مهم است، او معمولا خط چشم می‌کشد و از ریمل‌های با کیفیت و ضدآب استفاده می‌کند.

مدل مو به سبک مایلی سایرس

کافی است کمی جستجو کنید تا مایلی را با مدل موهای مختلف مشاهده کنید، خیلی از افراد از مدل موهای مایلی سایرس برای خود الهام گرفتند و می‌گیرند، در ادامه چند نمونه از مدل موهای متفاوت او را مشاهده خواهیم کرد.

مدل مو به سبک مایلی سایرس

جنجالی‌ترین استایل مایلی سایرس

در مراسم فشن شوی ورساچه که بعد از هفته مد پاریس، در لس‌آنجلس برگزار شد، مایلی سایرس به همراه نامزد خود حضور داشت. استایل این زوج به قدری خاص و متفاوت بود که تا مدت‌ها سر زبان رسانه‌ها قرار گرفته بود.

استایل مایلی سایرس در مراسم‌های مهم

در ادامه به همراه شما استایل‌های مایلی سایرس را در مراسم‌های مهم مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مهمانی تعطیلات بی پایان گوچی

مایلی سایرس در این مهمانی لباسی از برند گوچی را انتخاب کرد. درخشش لباس کوتاه او که با پولک سیاه تزئین شده بود بسیار دیدنی بود. او برای پوشش رو یک کت خز مصنوعی سبز رنگ که توسط طراحان خانه ایتالیایی طراحی شده بود را با پیراهن کوتاه خود به خوبی ست کرده بود. اکسسوری‌های پر زرق و برق و کیف نقره‌ای درخشش استایل او را تکمیل کرده بود.

فشن شوی پاییز زمستان 2020 تام فورد

مایلی سایرس با حضورش در این شو همه را حیرت زده کرد هم به خاطر لباسش و هم به خاطر حضورش، زیرا او خیلی در فشن شوها شرکت نمی‌کند. او برای این فشن‌شو یک سرهمی مشکی که از پشت کاملا باز بود را انتخاب کرد و به همراه لباس از اکسسوری‌های خیره کننده استفاده کرده بود تا سادگی لباس را پوشش دهد.

فشن شوی بهار تابستان 2019 میلادی

در این شو مایلی سایرس سعی کرده بود تا زیبایی استایل مونوکروم را نشان افراد بدهد، او یک استایل سرتاپا مشکی انتخاب کرده بود به همراه یک کلاه کابوی مشکی! او نشان داد که استایل‌های تک رنگ نه تنها کسل کننده نیستند بلکه می‌توانند خیلی سرگرم کننده و جذاب باشند.

استایل مایلی سایرس در مراسم مت‌ گالا 2019

بعد از بازگشت مایلی سایرس به مدل موی چتری، در مراسم مت گالا 2019 که او با لیام همسورث بود، با یک لباس مشکی و سبز براق که توسط ایو سن لوران طراحی شده بود، ظاهر شد. ظاهر او در این فشن شو نوستالژیک و در عین حال مدرن بود.

استایل مایلی سایرس در نمایش لس‌آنجلس

او در این مراسم لباسی از کالکشن والنتینو به تن کرد. این نمایش در واقع یک فرش صورتی بود که رمانتیک بودن و ارتباط استایلش با مراسم را می‌شد به خوبی در لباس انتخابی مایلی سایرس مشاهده کرد.

مراسم تماشای اسکار 2018

مایلی سایرس در این مراسم شبیه به یک عروسک باربی واقعی به نظر می‌رسید، طراحی لباس او به گونه‌ای بود که نیمی از آن صورتی و نیمه‌ی دیگر آن نقره‌ای بود، که این ترکیب ظاهر لباس او را به سبک آوانگار تبدیل کرده بود.

مراسم جایزه گرمی 2018

مایلی سایرس در این مراسم با یک لباس باشکوه به رنگ قرمز یاقوتی مانند یک شاهزاده خانم ظاهر شود، لباس او در این مراسم طرفداران او را شگفته زده کرد.

مراسم مت گالا 2013

او در این مراسم به سبک پانک ظاهر شد، مدل لباس او کاملا تور بود و او از زیر لباس یک بادی رنگ بدن پوشیده بود، استایل این هنرمند در این مراسم از همیشه متفاوت‌تر بود.

مهمانی اسکار وینتی‌فر 2012

لباس مایلی سایرس در این مراسم مانند یک پری دریایی بود، تزئینات دستی روی لباس او باعث شده بود در شب همه‌ی سرها به سمت لباس او برگردند.

سخن پایانی

ما در این مقاله فقط برخی از بهترین استایل‌های مایلی سایرس را مورد بررسی قرار دادیم و شما اکنون دیگر با سبک لباس پوشیدن این سلبریتی کاملا آشنا هستید. آیا سبک استایل مایلی سایرس مورد پسند شما هست؟ 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish