‌نمایشگاه تجاری ایتالیا White Milano متعهد شده است که مرجع شرکت های کوچک و متوسط مد ایتالیا باشد که علی رغم تأثیر شدید در همه گیر‌ی COVID-19‌ به‌عنوان نمادی از تخصص مد این کشور شناخته می شوند،این نمایشگاه دیجیتال همزمان با هفته مد میلان از ۲۵ تا ۲۸ فوریه برگزار گردید و ‌میزبان گفتگوها‌،‌وبینارهایی بود که همراه با یک پلت فرم تجارت به تجارت و ابتکارات مصرف کننده به امید حمایت و حفظ کوچکترین شرکت های مد کشور ایتالیا بود.

ماسیمیلیانو بیزی ، بنیانگذار White Milano ، خاطرنشان کرد که این شرکت ها اغلب از نظر مالی و عملیاتی برای فعالیت های بازاریابی و ارتباطی فاقد آن هستند که هدف این نمایشگاه جبران آن است.

ویلت میلانو همیشه برندهای در حال ظهور را نشان می دهد ،این رویداد از میان بیش از ۲۰۰ مارک تجاری و چندین کسب و کار کوچک و محلی را که با صنعتگران ایتالیایی و تأمین کنندگان خانوادگی ایتالیایی کار می کنند،انتخاب کرد. برخی از مارک ها حتی سال گذشته در اواسط همه گیری بیماری کورید تازه تاسیس شدند و این موضوع انعطاف پذیری این بخش را در سال پرفراز و نشیب اثبات می کند.

ویلت میلانو

در نمایشگاه  WWD‌روند اصلی و مارکت‌های برجسته در نمایشگاه دیجیتال را برجسته نمود TUITWEAR TOUCHیک روند قوی که در پیمایش‌های دیجیتالی میلان مشاهده می شود ، لباسهای بافتنی نیز در نمایشگاه کاملاً به نمایش درآمد. به نظر می رسید برجسته سازی تکنیک های تولید و پارچه های لوکس برای شرکت هایی که در White Milano  شرکت می کنند ، به سمت قطعات روزمره و مناسب برای لایه بندی تولید این سبک از پوشاک سوق داده شود.

یکی از برجسته ترین مارک های لباس بافتنی ، سیمونا گوآینی ، طراح دست ساز ، که در حال ساخت یک نوع از ژاکت های بزرگ دستی است ، مجموعه ای از قطعات هنری و لمسی را که با نقش و نگارهای گل و ماکرام تزئین شده است، مانند یک یقه لاک پشتی در کوک پارچه ای با تزئینات سفید و سیاه متضاد. گوآینی در حالی که به تولیدکنندگان ایتالیایی اعتماد کرده است ، نگران از دست دادن تأمین کنندگان خود به دلیل همه گیری  بیماری کرونا است و در صورت افزایش تقاضا‌، قصد دارد بخشی از تولید را به پرو صادر نماید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish