چکیده: صنعت مد یکی از بزرگترین عوامل انتشار گازهای گلخانه ای است تغییرات آب و هوایی مد پایدار (SF) با طراحی، ایجاد و رفع این مشکل می‌خواهد بازاریابی محصولات با مسئولیت اجتماعی و محیطی را مورد بررسی قرار دهد و مضرات آن را رفع نماید .

 این مقاله یک نمای کلی ارائه می دهد از ادبیات موجود در بازاریابی SF برای درک روندها و جهت گیری های آینده. این بخش با بحث در مورد مصرف پایدار و بازاریابی در زمینه خاص مد شروع می شود.

و با شکاف های پژوهشی بالقوه، که زمینه ای برای کار بیشتر دارد را دربر میگیرد، به پایان می رسد. برای تجزیه و تحلیل، 97 تحقیق، مقالات بر اساس یک جستجوی ساختاریافته و منظم با مجموعه خاصی از کلمات کلیدی انتخاب شدند.

این بررسی نشان می‌دهد که بازاریابی SF از دیدگاه مشتری و از دیدگاه های موجود مورد تأکید قرار گرفته است.

ادبیات تحقیق .

موضوعات مورد مطالعه گسترده شامل رفتار مصرف کننده، رفتار خرید و نگرش- شکاف رفتاری تحقیقات بیشتری برای کشف اینکه چگونه SF می‌تواند از بازاریابی B2B سود ببرد، مورد نیاز است اقتصاد، نوآوری های مبتنی بر پایداری، و بازارهای معیشتی، به ویژه در بازارهای نوظهور اقتصادها این مقاله با ارائه پیشرفته ترین حالت پایدار به تئوری و عمل کمک می کند تحقیقات بازاریابی مد، شناسایی شکاف های تحقیقاتی، و ارائه مسیرهای تحقیقاتی آینده.

dainesatelier.com/2023-fashion-trends-sustainable/

1. معرفی

پایداری به یکی از موضوعات مورد بحث در دانشگاه و صنعت تبدیل شده است.

این اصطلاح در اواخر دهه 1980 با درک اهمیت کاهش منابع طبیعی و نیاز به توسعه پایدار به یک اصطلاح رایج تبدیل شد. گزارش بروندلند توسعه پایدار را این گونه تعریف می کند: «نوعی توسعه که نیازهای مردم را برآورده می کند

در حال حاضر بدون به خطر انداختن توانایی نسل های آینده برای ارضای نیازهایشان پایداری رابطه ای است بین خواسته های انسانی و ظرفیت تولید در سراسر زمان، و همچنین رابطه بین رفاه انسان در مراحل مختلف توسعه

با سرعت فزاینده صنعتی شدن و تغییرات آب و هوایی، تخریب محیط زیست به ابعاد نگران کننده ای رسیده است. سیاره ای در حال گرم شدن، طوفان های نابهنگام، مکرر كشش، ذوب يخچال‌ها و كاهش پوشش سبز از پيامدهاي عمده آن است تغییرات آب و هوایی صنعت مد با مصرف زیاد، ضایعات به این مسائل اضافه می کند.

تولید/دفع و شیوه های ناپایدار. مصرف آشکار منجر به رشد فوق العاده صنعت مد سریع بر پایداری اکولوژیکی، اجتماعی تأثیر می گذارد برابری و پایداری اقتصادی بازاریابی موثر SF یک پاسخ بالقوه است همه این مسائل این مقاله بر اساس دو سؤال اولیه تحقیق است: (1) ما چه کار می کنیم

در مورد بازاریابی SF می دانید؟

(2) چگونه بازاریابی می تواند محبوبیت را تسهیل کند

و جریان اصلی SF؟ مرور ادبیات سیستماتیک در این مقاله به این موارد می‌پردازد

سؤال می کند، شکاف های تحقیقاتی را شناسایی می کند و جهت تحقیقات آینده را ارائه می دهد.

این مقاله ابتدا پیشینه نظری پایداری، تغییرات آب و هوایی،

و بازاریابی سپس نقش و تأثیر بازاریابی مد و پایداری را مورد بحث قرار می دهد.

بخش 3

روش شناسی بررسی و تحلیل ادبیات را ارائه می دهد. هر دو توصیفی

و تحلیل موضوعی ادبیات در ادامه در بخش 4 ارائه شده است.

بخش4

 تجزیه و تحلیل، مضامین کلیدی و زیرمضامین را بر اساس ادبیات موجود خلاصه می کند.

در مرحله بعد، با تجزیه و تحلیل ادبیات موجود در بخش 5، به سؤالات تحقیق پرداخته می شود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish