Ralph Lauren Corp تخمین‌های سود را شکست داد و در روز پنج‌شنبه افزایش غافلگیرکننده درآمد سه‌ماهه چهارم را گزارش داد، زیرا مجموعه‌های فصلی جدید آن در زمانی که هزینه‌های لوکس در ایالات متحده کاهش یافته است مورد توجه خریداران مرفه قرار گرفت.

سهام این شرکت پس از جهش بیش از 30 درصدی در فروش در چین، با افزایش شدید تقاضا در بازار کلیدی لوکس، نزدیک به 8 درصد افزایش یافت.

در حالی که کل هزینه های لوکس ایالات متحده ضربه خورده است، اقدامات رالف لورن برای دو برابر کردن لباس های بیرونی و مجموعه لباس های زنانه، خریداران بیشتری را به خود جلب کرده است.

www.ralphlauren.com/sale

تقاضای زیاد برای ژاکت‌های کابلی و پولوها نیز به این شرکت کمک کرده تا تبلیغات را به حداقل برساند، با درآمد سه ماهه در آمریکای شمالی، بزرگترین بازار آن، که کمتر از حد انتظار 3 درصد کاهش یافته است.

پاتریس لووت، مدیر اجرایی، گفت که پایگاه اصلی مشتریان پردرآمد رالف لورن حتی در آمریکای شمالی انعطاف پذیر بوده است.

(() مصرف کنندگان ارزش گرا بخش کوچک تری از پایگاه مشتری ما هستند و کوچکتر و کوچکتر می شوند، زیرا ما مصرف کنندگان با ارزش بیشتری را وارد می کنیم.

در همین حال، شرکت‌های لوکس از LVMH و مالک گوچی، Kering گرفته تا Coach Tapestry، تقاضای کمتری را در ایالات متحده نشان داده‌اند.

جسیکا رامیرز، تحلیلگر ارشد در Jane Hali and Associates می گوید: «رالف لورن در همه زمینه ها کسب و کار بسیار خوبی را اداره می کند، بنابراین حتی در یک زمان بی ثبات، آنها توانسته اند عملکرد مناسبی داشته باشند.

درآمد بخش آسیایی این شرکت با 13 درصد افزایش به 390 میلیون دلار رسید

بر اساس داده های Refinitiv IBES، درآمد خالص سه ماهه چهارم با 1 درصد افزایش به 1.54 میلیارد دلار در مقایسه با برآوردهای تحلیلگران از کاهش به 1.47 میلیارد دلار رسید.

رالف لورن بدون احتساب اقلام، 90 سنت به ازای هر سهم درآمد کسب کرد که بیش از برآوردهای 61 سنت بود.

این شرکت پیش بینی کرد که درآمد سال مالی 2024 در محدوده تک رقمی پایین و بر اساس ارز ثابت افزایش یابد. تحلیلگران انتظار دارند که رشد 5.6 درصدی به 6.73 میلیارد دلار برسد

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish