آکسسوری ها در هفته های مد همیشه موضوع بحث بر انگیزی برای همه برندها و افراد و طرفداران مد است که همیشه بودن و تنوع این بخش هم باعث جذابیت این هفته های مد میشود و هم باعث ارزش گذاری بیشتر در کالکشن ها می گردد. 

هر فصل از هفته های مد با تنوع بالایی از آکسسوری ها همیشه برگذار می شود و طرفداران و بلاگر ها و اینفلوئنسرها همگی با توجه و نکته سنجی بالایی بر رووی این بخش تمرکز بسیاری دارند. 

در فصل 2022 و 2023 هم آکسسوری ها از ویژگی های بسیار برای همه برند ها برخوردار است. یکی از موضوعات امسال ترندهای چکمه ها و کفش های ساق دار در بین افراد و برندها در این هفته های مد و فصل 2022 و 2023 است . تنوع این نوع از آکسسوری برای همه طرفداران مد از جذابیت بسیار بالایی برخوردار شده است و برندهای مطرح با طراحسی این نوع از آکسسوری ها به خواسته های مردم جواب مثبت داده اند .

چکمه های چرمی و لاکی که در مدل های متنوعی طراحی و ارائه شده وکفش های ساق دار و کفش های که به ساق طراحی شده اند نیز از مدلهایی است که طرفداران مد بسیار منتظر و خواهان آنها هستند در دستور کار طراحان کفش و لباس در برندهای بزرگ قرار دارد. 

برندهایی همچون لویی ویتون ، ووین وست وود و جورجیو آرمانی و شنل برند ،  برندهای کفش مشهور دنیا در این فصل با بیشترین تمرکز بر این طراحی ها در کالکشن های خود به این بخش توجه بالایی داشته اند. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish