آکادمی مد (سینگر) آموزش طراحی مد را به سطح بالاتری می برد
آکادمی مد سینگر که بیش از 60 سال است که وجود دارد، با توجه به اهمیت آموزش این آکادمی  فرصتی به دانش آموزان برای تحقق بخشیدن به پتانسیل خود، نشان دادن استعدادهای خود و در نهایت تحقق آرزوهای آیندهخو را را ارائه میدهد. 

مدرسه کسب و کار سینگر که یکی از نهادهای تابعه Singer (سری‌لانکا) PLC است، در افزایش سطح استعداد و تخصص دانشجویان آینده‌دار طراحی مد با در دسترس قرار دادن برنامه‌های آنها در 62 مکان استراتژیک در سراسر جزیره ( هند) مؤثر بوده و آن را برای دانشجویان راحت‌تر می‌کند. تا دوره مورد نظر خود را دنبال کنند.

در حال حاضر، بیش از 20 برنامه درسی در مدرسه ارائه می شود که شامل دو برنامه دیپلم، هشت برنامه گواهینامه و 11 دوره کوتاه است.

مدرسه کسب و کار سینگر با ورود به یک برنامه جدید طراحی مد با یک مسیر تحصیلی با هزینه ای باورنکردنی مقرون به صرفه، پیشرفت چشمگیری داشت. تجربه گذشته مهم نیست و محدودیت سنی وجود ندارد، بنابراین تا زمانی که شرکت کننده حداقل شرایط O/L را داشته باشد، می تواند به راحتی ثبت نام کرده و دوره مورد نظر خود را دنبال کند.

دانش‌آموزانی که دارای دو مدرک برای ریاضیات و زبان انگلیسی در O/L خود هستند، می‌توانند در ابتدا در دوره طراحی مد که یک برنامه شش ماهه است، ثبت نام کنند و مدرسه کسب و کار سینگر را به تنها مؤسسه‌ای تبدیل می‌کند که این نوع دوره گواهی را دارد. در جریاناین حرکت و دوره آموزشی تازه در  کشور پس از اتمام، آنها می توانند برای یک سال برنامه دیپلم در طراحی مد و به دنبال آن دیپلم پیشرفته در طراحی مد برای یک سال دیگر ادامه دهند. نکته مهم در مورد این دوره ها این است که، دانش آموزان هنوز هم می توانند این مراحل فردی را تکمیل کنند و در صورت تمایل، شغل رویایی یا کارآفرینی خود را دنبال کنند.

یکی دیگر از ویژگی های این برنامه این است که برنامه دیپلم طراحی مد با هزینه رقابتی در مقایسه با سایر دوره های مشابه در همان رشته ها و با تمرکز مدرسه بر کمک به دانش آموزان برای ایجاد یک مسیر شغلی محکم در صنعت مد ارائه می شود. بسیار مقرون به صرفه با سهولت پرداخت از طریق اقساط ماهانه آسان.

نقطه عطفی دیگری که مدرسه کسب و کار سینگر در به دست آوردن آن موفق بود، نامگذاری اولین و تنها موسسه در سریلانکا بود که وضعیت اعتبار سنجی دوره را از انجمن طراحان خبره (CSD) در بریتانیا دریافت کرد.

این نشان می دهد که دوره های زیر؛ گواهی طراحی مد، گواهی خیاطی علمی، گواهی در ماشین دوزی، گواهی کت سره، دیپلم خیاطی علمی و دیپلم در خیاطی ( چرخ کاری  در سطح جهانی شناخته می شود و این از طریق اعتبار سنجی CSD منعکس می شود. دانش‌آموزانی که هر یک از این دوره‌ها را دنبال می‌کنند، به غیر از گواهینامه‌ای که قبلاً از آکادمی مد سینگر دریافت کرده‌اند، گواهینامه‌ای از انجمن طراحان خبره (بریتانیا) نیز دریافت خواهند کرد.

رئیس مدرسه کسب و کار سینگر، کوشیتا پرامونوگامیج، با به اشتراک گذاشتن بینش خود در رابطه با فرآیند پذیرش، گفت: «مدرسه کسب و کار سینگر همچنان به دانشجویان بالقوه ای که مایلند مسیر شغلی خود را به عنوان کارآفرین دنبال کنند، فرصتی برای کسب دانش خلاق و فنی ارائه می دهد. در صنعت مد و به آنها توانایی و اعتماد به نفس برای ایجاد یک آینده رضایت بخش. پذیرش بعدی این مؤسسه در ماه سپتامبر است و بین دوره 1 سپتامبر تا 30 سپتامبر، ما دانشجویان را تشویق می کنیم که از این فرصت و اهرم در مقرون به صرفه بودن استفاده کنند.

آدرس سایت سینگر . www.singerfashionacademy.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish