برند ice breaker ( یخ شکن ) در یک دوره دو ماهه در Printemps Hausmann فروشگاه راه اندازی کرد

برند Icebreaker، مستقر در نیوزیلند یک فروشگاه پاپ آپ در داخل Printemps Haussmann، واقع در منطقه نهم پاریس، در 15 سپتامبر افتتاح کرده است. در مدت دو ماه، Icebreaker مجموعه ای از محصولات فنی ساخته شده از مواد طبیعی را ارائه خواهد کرد. مواد در طبقه سوم Printemps de l’Homme.

در فضایی به مساحت 13 متر مربع با روکش چوبی که در آن مواد اولیه طبیعی که از زمان ایجاد این برند در 27 سال پیش در قلب آن قرار داشته است، به طور قابل توجهی به نمایش گذاشته شده است، این برند متعلق به گروه VF Corp 39 کالکشنی  از پاییز خود را ارائه خواهد کرد. / مجموعه پاییز و زمستان 2022. این پاپ آپ ماموریت دارد تا برند را به مخاطبان هدف جدید معرفی کند.

ناتالی پینلو، مدیر فروش این برند در جنوب اروپا (فرانسه، اسپانیا، پرتغال، ایتالیا و سوئیس) توضیح داد: “هدف این برند ارائه بهترین محصولات از موادی که از طبیعت است به مشتری ارائه کند .” “قلب مشتریان ما از علاقه مندان به فضای باز بین 35 تا 45 سال تشکیل شده است. با این حال، ما شاهد ورود لباس های بیرونی بیشتر و بیشتر به بازار پوشاک آماده هستیم. بنابراین امروز ما در تلاش هستیم تا بهترین فضای باز را به بازار عرضه کنیم. مشتریان جدید، به خصوص افراد 25 تا 35 ساله، به اصطلاح “ماجراجویان شهری”. افرادی که دوچرخه سواری را ترجیح می دهند، از وسایل نقلیه موتوری اجتناب می کنند، عصرها برای دویدن می روند… کووید-19 واقعاً این نوع رفتار را هدایت کرده است. تقاضا برای مواد طبیعی از جانبه بسیار زیاد است.

پشم مرینو، Tencel که از خمیر چوب، کتانی بلژیکی و پنبه ارگانیک ساخته می‌شود، اکثر مجموعه‌های این برند را تشکیل می‌دهند. با گذشت زمان، این برند پارچه های ثبت شده خود را مانند ZoneKnit، MerinoLoft، Cool-Lite و RealFleece توسعه داد. این برند برای تجسم هویت برند خود، مایک هورن ماجراجو را به عنوان سفیر خود انتخاب کرده است. مردی که 27 بار کره زمین را دور زده است، از جمله سفر به دو قطب در سال 2016، مدت زیادی است که این برند را از طریق همسر نیوزلندی خود می شناسد. با این حال، او همچنین بر عشق خاص خود به پشم که در اصل آفریقای جنوبی او به وجود آمده بود، تأکید کرد.

مسافر توضیح داد: «من در مواد مصنوعی چیزی که در مواد طبیعی پیدا می کنم، پیدا نکرده ام. “چون با پشم می توانم 138 روز همان لباس ها را بپوشم که با پلی استر یا سایر لباس های زیر نمی توانم انجام دهم. مردم اکنون متوجه شده اند که ما باید جایگزین هایی برای روغن پیدا کنیم. اما این جایگزین ها همیشه زیر بینی ما بوده اند. گوسفندان در شرایط سخت زندگی می کنند. بنابراین در شرایط سخت، من باید مانند آنها لباس بپوشم.” گرینلند، جنگل های آمازون، صحرای پاتاگونیا و قطب جنوب.

Icebreaker دارای حدود 200 نقطه فروش در فرانسه است، از جمله دو فروشگاه خود در Chamonix و Annecy. این برند در حال گسترش شبکه خرده‌فروشی خود است و به دنبال مکان‌های خرده‌فروشی است که در آن توسط سایر مارک‌های فضای باز احاطه شود. پینلو تاکید کرد: “ما می خواهیم سازگار باشیم، زیرا فضای باز در قلب هویت ما قرار دارد.” بنابراین فروشگاه های یخ شکن به طور بالقوه می توانند با برندهای خواهر خود همسایه باشند. گروه VF Corp، مالک The North Face، Timberland، Eastpak، Napapijri، و همچنین Vans and Supreme، در سال 2018 با هدف استفاده از تخصص خود در مواد طبیعی، Icebreaker را به مجموعه برند خود اضافه کرد.

از مجموع فروش 11.8 میلیارد دلاری VF Corp در سال مالی گذشته، Icebreaker 170 میلیون دلار درآمد داشته است. این برند در حال حاضر حدود 3000 نقطه فروش شامل 40 فروشگاه متعلق به شرکت در 38 کشور جهان دارد. در ماه می سال جاری، جاش وان، مدیر سابق فروش اروپا، آفریقا و خاورمیانه، به عنوان مدیر کل Icebreaker در همین منطقه انتخاب شد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish