همیشه تنوع در موضوعات مختلف در همه هنرها بسیار مهم و ارزشمند است و دلیل آن به این منظور است که هر ایده و المانی در هنر با توجه به افکار و ذهنیت هنرمندی که آن ایده را در حال اجرا است. می توان زیبایی ها و جذابیت و تاثیر گذاری بالایی را ایجاد نماید. 

شکل و فرم هر ایده برای اجرا برای هر هنرمندی یک ساختار و فرم خاصی دارد و هر ذهنی می تواند با توجه به افکاری برای هر موضوعی که در ذهن خود ایجاد می کند المانهای متنوع را برای این کار بکار گیرد. 

تنوع موضوعات برای استعداد های هنری همیشه بی نهایت زیاد و گسترده است و همیشه هر موضوعی در ذهن هنرمند با استعداد یک ساختار و شکل زیبا را ایجاد می کند. 

یکی از ایده هایی که همیشه در بین هنرمندان برای طراحی و ساخت ایده های خود وجود دارد ایده برداری و ذهنیت سازی از حجم ها و اشکالی است که در ساختمان ها و معماری های مدرن است. یکی از هنرهایی که بیشتر از همه از این ایده الهام گرفته و میگیرد ایده برداری از هنر معماری است که بیشترین جذابیت را به ایده های آوانگارد و کانسپت در طراحی لباس میدهد. هنر طراحی لباس است که با الهام گرفتن هنرمندان این هنر از معماری های مدرن بیشترین خلاقیت را در طراحی لباس ایجاد می کنند . 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish