والنتینو گاراوانی:

والنتینو گاراوانی، در سال 1932 در خانواده ای از سطح متوسط جامعه و در یکی از شهر های شمالی ایتالیا به دنیا آمد. از سنین بسیار کم، علاقه زیادی نسبت به طراحی لباس داشت و این موضوع باعث شد تا خانواده اش، او را برای یادگیری بهتر علوم مربوط به طراحی لباس، به یکی از مهم ترین شهر های مد و فشن جهان یعنی، پاریس راهی کنند. سفر به پاریس، موقعیت بسیار خوبی را بای والنتینو ایجاد کرد تا با استفاده از امکانات بی نظیر این شهر به یادگیری فنون و تکنیک های طراحی لباس بپردازد. والنتینو به محض ورود به شهر پاریس در یکی از موسسات مد و فشن شروع به تحصیل کرد.  

اولین ورود حرفه ای او والنتینو به دنیای طراحی لباس:

حضور در خانه مد stints اولین ورود این طراح لباس، به دنیای حقیت آرفه ای مد بود. حضور والنتینو در این خانه مد با موفقیت های بسیار زیادی همراه بود. او طراحی های خیر کننده ای رو در این مدت ارائه داد که توانست باعث رشد مالی بسیار خوبی در ارزش خانه مد stints شود. پس از 5 سال فعالیت بی وقفه در این خانه مد، والنتینو تصمیم میگیرد تا مدتی را از محیط کارش دور بماند و به تفریحات تابستانی بپردازد.    

زندگینامه موسس برند والنتینو

زندگینامه موسس برند والنتینو

تاسیس برند شخصی والنتینو:

گویا والنتینو در طول تعطیلات تابستانی بر روی موضوع تاسیس برند شخصی اش فکر می کرد،زیرا پس از اتمام این تعطیلات فورا اقدام به تاسیس برند شخصی اش به نام خانوادگی اش یعنی “والنتینو” می کند. این کمپانی در سال ۱۹۵۹ در شهر رم تاسیس شد. به مدت سه سال به انجامید تا بتوانند موفقیتی در این زمینه کسب کنند و به دنیا قدمی گذاشتند. با اولین حضور در والنتینو در سال 1962 در شهر فلورانس، شهرت و درخشش نیز شروع شد. شهر فلورانس نیز پایتخت مد ایتالیا در آن زمان بود. او توانست در همان سال آغازین با سبک کلاسیک مد جدیدی را عرضه کند. که با رنگ قرمز طراحی های خود را شروع کرد. که بعدا نیز رنگ قرمز با نام او شناخته میشد.  

برند شخصی والنتینو چگونه تاسیس شد؟

ارسال هدیه به بانوی اول آمریکا:

برخی از کارشناسان دنیای مد، یکی از بزرگترین ریسک های دنیای حرفه ای والنتینو را مربوط به ارسال یک کالکش از منتخبین محصولات خود به ژاکلین کندی (بانوی اول وقت آمریکا) می دانند. در سال 1960 بود که ایت تصمیم حساس گرفته شد و در نتیجه صرف سلیقه و وقت بسیاری، یک کلکسیون از محصولات اش را آماده کرد. چنانچه ژاکلین کندی از این لباس ها را در یکی از مهمانی های رسمی به تن می کرد، تا حدود بسیار زیادی در محبوبیت و شهرت برند والنتینو تاثیر می گذاشت. در نهایت ژاکلین از کالکشن والنتینو در یک مراسم رسمی مربوط به ازدواج دومش استفاده کرد و به جهانی شدن این برند کمک کند.  

بازنشستگی والنتینو:

دوران سالمندی والنتینو با بسیاری از طراحان لباس دیگر، متفاوت بود. او ابتدا کمپانی اش را به قیمت 300 میلیون دلار فروخت، اما همچنان مدیریت طراحی کمپانی را به عهده داشت. او توانست جایزه ویژه فرانسه به نام لژیون دونور را از دست رئیس جمهور وقت آن کشور دریافت کند. پس از آن والنتینو در سال 2008 آخرین کالکش بهاری و تابستانی خود را در شهر پاریس رونمایی کرد و در آن مراسم به فعالیت خود در دنیای مد پایان داد. والنتینو دوران بازنشستگی اش را در مجموعه ویلاهای مجللی که داشت، سپری کرد. شاید جالب باشد بدانید که این استاد بزرگ، علاوه بر طراحی لباس از طراحی دکوراسیون داخلی نیز لذت می‌برد و برای دکور‌های پر زرق و برق خود مشهور است. همچنین، او علاقه زیادی به نگه‌داری از سگ‌های نژاد پاگ دارد و هم‌اکنون از تعداد زیادی از آن‌ها مراقبت می‌کند.  

بازنشستگی والنتینو

ساخت فیلم و مستند در خصوص والنتینو:

این طراح معروف قبل از بازنشستگی در یک اثر سینمایی پر فروش به نا “شیطان پرادا می‌پوشد” در نقشی که مربوط به واقعیت خودش بود بازی کرد و در سال ۲۰۰۸ نیز فیلم مستندی که از زندگی شخصی و حرفه اش ساخته شده بود، در پرده نقره جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد.  

زندگینامه :

والنتینو گاراوانی (Valentino Garavani) در ۱۱ می سال ۱۹۳۲ در ایتالیا چشم به جهان گشود. او در اوایل جوانی برای یادگیری طراحی لباس و اصول بنیادین مد به شهر پاریس رفت و پس از اتمام تحصیلات خود برای یادگیری عملی آنچه آموخته بود به کارآموزی در سالنی به نام Jean Dessès و Guy Laroche پرداخت.

او همچنین یکی از تاثیرگذارترین چهره‌های کشور ایتالیا است و موفق به دریافت نشان شایستگی از رئیس جمهور ایتالیا شده است. خانه مد والنتینو از همان نخستین روزهای افتتاح خود با استقبال بی نظیر هالیوود مواجه شد و تا به امروز نیز توانسته محبوبیت خود را در میان چهره‌های معروف جهان حفظ کند.

شکل گیری برند والنتینو

گاراوانی در سال ۱۹۵۹ به شهر رم بازگشت و خط تولید لباس‌های خود را به راه انداخت. او کار خود را بر اساس خانه‌های بزرگی که در پاریس دیده بود آغاز کرد. اولین مجموعه لباس‌های این برند بخاطر استفاده از نوع خاصی از رنگ قرمز در لباس‌های که بعدها به نام ” قرمز والنتینو ” شهرت یافت، به سرعت مورد توجه قرار گرفتند. این برند به سرعت وارد مسیر موفقیت شد. در اواسط سال ۱۹۶۰، والنتینو تبدیل به محبوبترین طراح لباس در میان زنان خوش پوش جهان، همچون ژاکلین کندی، شد. در سال ۱۹۶۴ ژاکلین کندی شش لباس سیاه و سفید به والنتینو سفارش داد که بسیار معروف شدند.

تصویر مرتبط

در سال ۱۹۶۰، والنتینو Giancarlo Giammetti را در رم ملاقات کرد. او یک دانش آموز رشته‌ی معماری بود و به سرعت شریک والنتینو شد. این دو به همراه یکدیگر، شرکت والنتینو را به یک برند معتبر در جهان تبدیل کردند. اولین نمایشگاه بین‌المللی او در سال ۱۹۶۲ در کاخ Pitti در فلورانس برگزار شد. این شوی عمومی توانست توجه زنان اشرافی و افراد اجتماعی بزرگ را به والنتینو معطوف کند.

در عرض چند سال، طرحهای والنتینو به عنوان بهترین طرحهای ایتالیایی در جهان شناخته شد  و در سال ۱۹۶۷، موفق به دریافت جایزه معتبر مد نیمان مارکوس (Neiman Marcus)، معادل جایزه اسکار در زمینه مد، شد.

از بزرگترین مشتریان این برند در این دوره باید به اینارا آغا خان، ملکه پائولا از بلژیک، الیزابت تیلور و آدری هپبورن اشاره کرد. در سال ۱۹۶۹ اولین فروشگاه این برند در شهر میلان افتتاح شد. سال بعد اقدام به افتتاح دو بوتیک در شهرهای مهم نیویورک و رم کرد.در سال ۱۹۷۶ و با آغاز بکار بوتیک این برند در شهر توکیو، فعالیت‌های این برند در آسیا قوت بیشتری گرفت. در سال ۱۹۷۸ اولین عطر این برند با نام والنتینو پرفیوم گالا در پاریس رونمایی شد.

نتیجه تصویری برای ‪valentino perfume gala‬‏

موفقیت در بازارهای بین المللی

گاراوانی برای گسترش هر چه بیشتر فعالیت های خود دهه ۱۹۷۰ را در نیویورک گذراند، با این حال همچنان مرکز والنتینو در رم باقی ماند. در سال ۱۹۷۱ و با آغاز بکار خط تولید لباس‌های مردانه این برند، سیر موفقیت‌های این برند سرعت بیشتری گرفت. خط‌های تولیدی این برند شامل والنتینو گاراوانی، وانتینو رما (Valentino Roma) و آر. ای. دی(R.E.D. Valentino) می‌باشند.

بازنشستگی:

در سال ۱۹۹۸ گاراوانی اقدام به فروش والنتینو به کمپانی عظیم ایتالیایی HDP، به ارزش تقریبی ۳۰۰ دلار، نمود. در سال ۲۰۰۲، HDP نیز این برند را به کمپانی تولید پوشاک مارزاتو آپارل (Marzotto)، غول نساجی ایتالیا در میلان، واگذار کرد. البته والنتینو در این سال‌ها ارتباط نزدیکی با شرکت داشت و بسیار فعال بود. در سال ۲۰۰۷، اعلام کرد که آخرین شوی خود را در ماه ژانویه‌ی سال جاری برگزار می‌کند. این شوی نهایی در موزه رودین در پاریس برگزار شد.

طراحی لباس زنانه:

در سال ۲۰۰۸ گاراوانی آخرین مجموعه از لباس‌های خود را با درخشش سوپر مدل‌هایی همچون نائومی کمپل، کلودیا شیفر و اوا هرزیگووا به روی صحنه برد. پس از بازنشستگی گاراوانی، الساندرو فاکینتی (Alessandra Facchinetti)جایگزین او شد. در سال‌های بعد این برند با افتتاح فروشگاه‌هایی در شهرهایی همچون بانکوک، بوئنوس آیرس، دالاس و هونولولو نشان داد که دوران موفقیت و محبوبیت این برند به پایان نرسیده است.

تصویر مرتبط

طراحان بعدی این برند ماریا گرازیا چِری و پیر پائولو پیکولو بودند که تا به امروز نیز در این سمت به فعالیت در مجموعه عظیم والنتینو از لباس، کیف، کفش و عطر از این برند ادامه می‌دهند.

تصویر مرتبط
تصویر مرتبط

نقل قول :” من خوب می دانم که زنان چه چیزی می خواهند، آنها می خواهند که زیبا باشند”.

رازهای منشور هویت برند ولنتینو

امروزه هویت برند نقش مهمی را در کسب اولویت مصرف کننده‌ها در بازار فشن دارد. هویت برند چیزی است که هر برند را از برند دیگر متمایز می‌کند. منشور هویت برند، مدلی شناخته شده درباره‌ی هویت سازی برند است، که با نام “Kapferer’s Brand identity Prism” نیز شناخته می‌شود. این مدل نمایانگر شِش اِلمان اصلی ساختن هویت برند است. از این رو هویت برند ولنتینو نمونه‌ای رمانیتک برای بررسی می‌باشد.

پیکر برند:

تمام المان‌های بصری که با اسم ولنتینو به ذهن می‌رسد جزو پیکره‌ی برند می‌باشد؛ مثل لوگو، طرح، شکل و اندازه. لباس های حجیم و پف دار با طیف رنگی بالا یادآور ولنتینو است؛ البته شهرت ولنتینو در استفاده از رنگ قرمز هست، برند با جسارت از رنگ استفاده و در عین حال ظرافت زنانه را حفظ می‌کند.از بارزترین مشخصات این برند لاکچری تزئینات Rock Stud در مجموعه‌های اکسسوری است که ولنتینو را معرفی می‌کند. از دیگر المان‌های بصری، لوگو می‌باشد که ولنتینو آرم V داخل یک بیضی را در اکسسوریی‌های مثل کفش، کمربند و… به کار می‌برد.
خط اوت کوتور که DNA برند هست بالاترین کیفیت استثنایی تولید شده را داراست و از باکیفیت‌ترین مواد و اقلام که توسط کوتوریرهای قهار و باتجربه رم تولید شده‌اند، بهره می‌گیرد.

Rock Stud

شخصیت:

اگر بخواهیم با انسان درون هویت برند ولنتینو آشنا شویم با شخصی آرام، زیرک، کنجکاو و دلپذیر روبرو خواهیم شد. ولنتینو مظهر زیبایی در وجوه مختلف است؛ محسور‌کننده و آسمانی و در عین حال دلربا و اسرار آمیز دیده می‌شود. ولنتینو به طرز اغواکننده‌ای مبهم، غیر قابل پیش‌بینی و به اندازه‌ی یک سراب دست نیافتنی است.
لباس‌های ولنتینو رویایی, بیشتر رمانتیک, جوان و بی‌نظیر ساخته می‌شوند و البته با دیدن کالکشن‌های برند ارتباط بین مدرنیته و سنت‌های قدیمی کاملا مشهود هست.

کری مالیگن_Carey Mulligan_

بازیگر بریتانیایی که همیشه ولنتینو را برای ظاهرش انتخاب می‌کند در مراسم مت گالا لباسی صورتی پوشید که با توجه به موضوع مراسم Revenge Barbie لقب گرفت. این لباس اولین با در فشن شو اوت کوتور ۲۰۲۱ ولنتینو دیده شد که حس دخترونه و زیبایی غنی دارد. آرامش در چهره و رمانتیک بودن در لباس به خوبی مشخص است.

کری مالیگن

زندایا_Zendaya_

بازیگر و خواننده آمریکایی تبدیل به چهره جدید ولنتینو شده است، زندایا در این سال های جدید جزو موفق‌ترین افراد زیر ۲۵ سال بود و به نظر پیر پائلو پیچیولی کارگردان هنری ولنتینو :«او کاملا مظهر و نمایانگر ولنتینو امروزی و ارزش‌هایش هست». «او یک زن جوان قدرتمند و قوی است که از استعداد و کار خود برای بیان ارزش های خود و نسل خود استفاده می‌کند.»

زندایا

رابطه:

ولنیتنو در ارتباط با مشتریان سعی دارد حس زیبایی، sophisticate اما مدرنیته و جوانی را انتقال دهد. در کنار چنین تجربه‌ای، ولنتینو از طریق تبلیغات و شبکه‌های مجازی محصولات خود را خارج از دسترس معرفی می‌کند که در نتیجه به مشتریانش حس مهم و خاص بودن می‌دهد. برند دانش و خدمات عالی کارکنان را در طول برنامه آکادامی خود تقویت می‌کند تا رضایت و انحصاری بودن مشتری را تضمین کند.

فرهنگ:

ارزش‌های ولنتینو برپایه فرهنگ رم  است  (در برخی منابع به سیسیل هم اشاره شده) و سعی دارد ریشه‌های کشور تولدش را حفظ کند و در کنار این اصالت همیشه مدرن، شیک و مستقل بودن را در تمام سازمان گسترش می‌دهد تا وجه مشترکی بین مصرف‌کنندگان، کارکنان و در کل مخاطبین برند پدید آورد. فرهنگ سلبریتی محور از اوایل کاری ولنتینو وجود داشت و گاراوانی با افراد مشهوری مانند جکی کندی، الیزابت تیلور و… همکاری داشته، این مورد در هویت برند ولنتینو، ماندگار شده است.

فرهنگ ولنتینو

تداعی و بازتاب مشتری:

کسانی که ولنتینو می‌پوشند:

۱٫ اشخاصی طراز اول در جامعه

۲٫ تحصیل کرده

۳٫ کالاهای لاکچری را به عنوان یک موقعیت درک می‌کنند

۴٫ قدردان زیبایی شناسی هنر، فشن و اوت کوتور هستند.

ولنتینو با حفظ بازار اصلی از افراد مقتدر و سلبریتی‌ها، همچنان جوانان امروزی و زنان شیک و سطح بالای جامعه که به دنبال زنانگی، ظرافت و مدرنیته هستند؛ به خود جذب می‌کند. مشتری معمولی ولنتینو یک زن کارآفرین قدرتمند است که به زندگی در یک شهر لاکچری عادت کرده. استایل خاص و نوآورانه از نیازهای اصلی اوست همانطور که به سفر، فرهنگ، هنر و رویدادهای اجتماعی علاقه دارد.

خودانگاره:

مدرن، اهل مد، مستقل، زیبا
خرید از ولنتینو در “نیازهای بالاتر” قرار می‌گیرد. به طور مثال “نیاز به احترام”. وقتی مردم می‌توانند محصولات این برند لاکچری را برای خود تهیه کنند مانند حس دستیابی به موفقیت هست. همچنین فکر می‌کنند با خرید این نوع محصولات در موقعیت اجتماعی بالاتری قرار بگیرند بنابراین احترام بیشتری دریافت می‌کنند.

نتیجه‌گیری

برندها برای ماندگاری در ذهن مخاطب باید هویت خود رابه صورت ۳۶۰درجه در تمام جنبه‌ها ارزیابی کنند و درک چنین مبحثی بدون بررسی نمونه‌ای امکان‌پذیر نیست.

مزون ولنتینو از طریق سنت و نوآوری نقش عمده‌ای در بخش لاکچری دارد که ترکیبی ضروری برای یک صنعت خلاق است و حسی از زیبایی را ایجاد می‌کند. به همین دلیل تاثیر بسزایی بر مشتریان نسل قدیم خود و نسل جدید می‌گذارد.

ستاره مسابقات اتومبیلرانی هم سرخابی مشهور خانه مد والنتینو را پوشید

پیرپائولو پیچیولی، مدیر خلاق والنتینو، درباره این کارزار و رنگ مشهورش گفت: «یک رنگ، جسور، قوی، روان، برون‌گرا، یک رنگ برای خلاصه کردن همه چیزهایی که در مد دوست دارم و هر چیزی که انتخاب می‌کنم نمایندگی کنم: رهایی از معمول، فضایی برای خویشتن خویش بودن، نمادی که برابری و عشق را فریاد می‌زند.»

خانه مد والنتینو از نظر تاریخی همواره با رنگ قرمز در ارتباط بوده است، اما برای پاییز ۲۰۲۲ رنگ منتخب این خانه یک سرخابی غلیظ و چشمگیر است: رنگ جدید پنتون که توسط پیچیولی طراحی شده است.

این رنگ به سرعت به نشانه‌ای قابل تشخیص از هویت والنتینو تبدیل شده و در نمایشگاه لباس والنتینو در رم در ماه گذشته، مهمانان از آن هاتاوی و آریانا دبوز گرفته تا فلورانس پیو و اشلی پارک همگی لباس‌هایی به رنگ سرخابی پیچیولی پوشیده بودند.

برند ولنتینو برند والنتینو

برند والنتینو یا ولنتینو (Valentino) در سال 1960 میلادی در رم تاسیس شد. موسس برند والنتینو، والنتینو گاراوانی نام دارد، پس از 2سال کارکردن مداوم در سال 1962، برند والنتینو به نماد مد ایتالیا تبدیل شد برند والنتینو هرساله فشن‌شوهایی برگزار می‌کند، در فشن شوهای برند والنتینو معمولا یک لباس قرمز حتما به نمایش گذاشته می‌شود که امروزه این لباس های قرمز نماد برند والنتینو است.

سبک کاری برند والنتینو بیشتر زنانه است و امروزه عطرهای برند والنتینو نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. این برند همانند برندهای مشهور دیگر یک داستان را پشت خود مخفی کرده است، ما در این مقاله سعی داریم شما را با تاریخچه‌ی برند والنتینو آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید!

معرفی برند والنتینو

اسم کامل موسس برند والنتینو، والنتینو کلمنته لودویک گاراوانی است که اکثر او را با نام ولنتینو گاراوانی می‌شناسند. او در سال 1932 در وگرا واقع در شمال ایتالیا متولد شد. گاراوانی از دوران کودکی به صنعت مد و فشن علاقه‌ی زیادی نشان داد و خیاطی را از همان کودکی آموزش دید و از کشور زادگاهش به علت تحصیل در رشته مورد علاقه‌اش به پاریس مهاجرت کرد.

والنتینو گاراوانی اوایل دوران تحصیلش را در مدرسه عالی هنرهای زیبا سپری کرد و سپس در انجمن سندیکای مد پاریس مشغول به تحصیل شد. او برای جذب رزومه و دیدن کار داخل محیط به صورت کاراموز در شرکت‌هایی مثل بالنسیاگا مشغول به کار شد.

گاراوانی بعد از سال‌ها کسب تجربه و کاراموزی‌های متفاوت در سال 1959 میلادی به کشور خودش یعنی ایتالیا بازگشت، بعد از بازگشت او به ایتالیا همه چیز برای او فرق کرد و او تبدیل شد به یکی از تاثیرگذارترین افراد در ایتالیا که توسط رئیس جمهور ایتالیا نشان برتری دریافت کرد.

والنتینو گاراوانی جمله‌ی معروفی دارد که می‌گوید: “من خوب می دانم که زنان چه چیزی می خواهند، آنها می خواهند که زیباتر باشند.”

امروزه این جمله خیلی مورد توجه قرار گرفته است.

والنتینو گاراوانی

طراحی های برند والنتینو

والنتینو گاراوانی قبل از تاسیس برند شخصی خود برای برندهای مطرحی مانند: بالنسیاگا، گی لاروش، ژاکت فت و .. فعالیت کرد، همچنین او برای افراد مشهوری مانند الیزابت تیلور لباس دوخت.

گاراوانی همیشه تلاش کرده است که سبک کلاسیک فرانسوی را در طراحی‌هایش رعایت کند، او پس از سال‌ها تلاش به کمک پدر و دوستانش توانست برند شخصی خودش را با نام والنتینو اس.پی.آ (Valentino A.P.A) راه اندازی کند. او در سال‌های اول تاسیس برندش 28 ساله بود اما کارها و طراحی‌های او به‌سرعت مورد توجه افرادی که علاقه‌مند به مد وفشن بودند قرار گرفت.

والنتینو در طراحی‌های خود تناژ قرمز خاصی را گزینش کرد که بعد از سال‌ها به‌خاطر شخص والنتینو آن طیف رنگی قرمز به نام قرمز والنتینو تغییر یافت. در طراحی‌های برند ولنتینو جزئیات بسیاری مانند: گلدوزی، جواهردوزی، مروارید دوزی و… دیده می‌شود، همچنین چاپ‌های برگرفته از حیوانات در لباس‌های والنتینو استفاده می‌شود که همین توجه به جزئیات امروزه امضای برند والنتینو به حساب می‌آید.

والنتینو گاراوانی در طول 50 سال فعالیت خود برای شخصیت‌های مطرح و مشهوری لباس طراحی کرده است و سلبیریتی‌های زیادی با لباس‌های والنتینو بر روی فرش قرمز راه رفته‌اند.

برند والنتینو
برند والنتینو
برند والنتینو چگونه تاسیس شد؟کمپانی والنتینو از سال 1959 میلادی در شهر رم فعالیت خود را شروع کرد، اما حدود 3 سال زمان برد تا به شهرت جهانی برسد. شهرت برند والنتینو زمانی اتفاق افتاد که این برند اولین نمایش مد خود را در کاخ پتزی برگزار کرد. در اواخر دهه 60 میلادی به ولنتینو جایزه Neiman Marcus تعلق گرفت که این جایزه حکم اسکار مد و فشن را دارد. همین مسئله سبب شد که او بیش از پیش مورد توجه افراد مشهور قرار بگیرد و بعد از این اتفاق سلبریتی‌های بیشتری برای سفارش لباس خود پیش ولنتینو آمدند.اولین فروشگاه برند والنتینو در سال 1969 میلادی در شهر میلان افتتاح شد. ولنتینو توانست با کمک حمایت‌های افراد مشهوری مانند دیانا وریلند سردبیر مجله ووگ در کشورهای بزرگ دیگری مانند: پاریس، اسپانیا و… راه پیدا کند و خانه‌های مد زیادی را راه اندازی کند.در سال 1971 میلادی برند ولنتینو لاین تولید لباس‌های مردانه را نیز آغاز کرد و این مسئله به پیشرفت برند کمک زیادی کرد. بعد از افزایش خط تولید برند ولنتینو دیگر به صورت تخصصی با نام های والنتینو روما (Valentino Roma) و آ.ای.دی والنتینو (R.E.D Valentino) جداسازی شدند. در سال 1998 شرکت والنتینو به ارزش 300 میلیون دلار به رئیس کمپانی فیات فروخته شد.برند ولنتینوخط تولید عطربرند ولنتینو از سال 1978 وارد دنیای عطر شد و اولین عطر خود را در پاریس با نام والنتینو پرفیوم گالا و یا ولنتینو کلاسیک رونمایی کرد. ولنتینو در زمینه عطر بسیار پیشرفت چشم‌گیری داشت و انواع ادکلن، پرفیوم، عطر و ادوتویلت‌های متفاوتی را با توجه به سلایق مردم به بازار عرضه کرد. عطرهای برند والنتینو امروزه یکی از لوکس‌ترین عطرهای دنیا محسوب می‌شوند.برند والنتینوموفقیت‌هابرند ولنتینو بعد از قرن 21 موفقیت‌های بسیاری را بدست آورد که در ادامه باهم به این موفقیت‌ها می‌پردازیم:حضور بازیگر معروف هالیوودی به نام جولیا رابرتز در مراسم اسکار سال 2001 با لباسی از برند ولنتینو.دریافت نشان لژیون دونور (Legion d’Honneur) از ریاست جمهوری فرانسه به نام ژاک شیراک به دلیل خدمات عالی برند ولنتینو به صنعت مد و فشن.دریافت جایزه بین المللی نایمن مارکوس (Neliman Marcus Fashion Award) در سال 1967.تاسیس آکادمی ولنتینو برای علاقه‌مندان به مد و فشن.برند ولنتینوبرند والنتینو


برند والنتینوبرند والنتینوسخن پایانیبرند والنتینو به یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین برندهای جهانی تبدیل شده است. اگر علاقه مند به موضوع تاریخچه برندهای معروف مد هستید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید تا از جدیدترین مقالات و مطالب در این زمینه باخبر شوید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish