موضوع بزرگترین پدیده مد ایالات متحده، مت گالا، یکی از قابل توجه ترین منابع مالی برای موسسه لباس موزه هنر متروپولیتن قبلا اعلام شده است.

آنا وینتور، سردبیر مجله ووگ، جمعی از افراد برتر هفته مد پاریس را جمعه گرد هم آورد تا اعلام کند که تم مت گالا سال آینده اثر کارل لاگرفلد فقید خواهد بود.

در اولین دوشنبه ماه مه 2023، شیک ترین گردآوری کمک مالی جهان، کار این هنرمند آلمانی الاصل را که در Chanel، Fendi و Chloe کار می کرد و در سال 2019 در 85 سالگی درگذشت، جشن می گیرد.

مثل همیشه، تم مت گالا از نمایشگاه همراه در موسسه لباس Met به عاریت گرفته شده است. این عنوان “کارل لاگرفلد: خط زیبایی” خواهد بود و حدود 150 اثر او را برای بررسی “زبان سبکی” خود گردآوری می کند. طرح های اصلی لاگرفلد نیز به نمایش گذاشته خواهد شد

اندرو بولتون، متصدی ستاره مؤسسه لباس، در بیانیه ای گفت: «نمایشگاه روش کار پیچیده لاگرفلد را بررسی می کند و سیر تحول مدهای او را از دو بعدی به سه بعدی ردیابی می کند. خطوط سیال طرح‌های او در مضامین زیبایی‌شناختی مکرر در مدهایش تجلی پیدا کرد و طرح‌های او را برای Balmain، Patou، Chloé، Fendi، Chanel، و برچسب همنامش، Karl Lagerfeld، متحد کرد و مجموعه‌ای متنوع و پربار از آثار بی‌نظیر خلق کرد. تاریخ مد

«کارل لاگرفلد: خط زیبایی» که در گالری Tisch موزه ارائه شده است از 5 می تا 16 ژوئیه 2023 در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish