اکسسوری‌ها قدرت زیادی دارند و می‌توانند یک استایل معمولی را به اوج برسانند یا همه چیز را خراب کنند. در بین تمام اکسسوری‌ها کفش جایگاه ویژه‌ای دارد چون یک عضو دائمی برای تمام استایل‌ها است. ترندهای کفش سال 2022 تاثیر زیادی بر استایل‌های رانوی‌ها داشته‌اند. پوشیدن صندل و جوراب، بوت‌های زیر زانو با تزیینات خاص و کفش‌های کلاسیک مثل لوفر از جمله ترندهای رایج در رانوی‌های امسال بوده‌اند. بیایید نگاهی به بعضی از این کفش‌ها بر روی رانوی‌ها داشته باشیم.

برند شنل از بوت‌های زیر زانو و صندل‌های کلاسیک در رانوی 2022 استفاده کرده است و این کفش‌ها را با جوراب‌های زمستانی همراه کرده است.

البته شنل تنها برندی نیست که از جوراب و صندل استفاده کرده است. می‌توانید این ترکیب را در رانوی‌های برندهای دیگر مانند Ulla Johnson هم ببینید.

برای طراحی برخی از کفش‌های این برند از پارچه نرم استفاده شده است که با بند و مهره احساس کفش‌های ساده دست ساز را منتقل می‌کند. همچنین بوت‌هایی با استایل چانکی و جنس چرم از کفش‌هایی بودند که مورد توجه قرار گرفته‌اند.

برند فندی مانند همیشه از کفش‌های کلاسیک و لوکس استفاده کرده است. در این نمایش مد هم بوت زیر زانو یکی از کفش‌های رایج بوده است.

آف وایت با طراحی متفاوت و جذابش کفش‌های خاصی را در ران‌وی 2022 ارائه کرده است.

کفش‌های کلاسیک در بسیاری از رانوی‌ها حضور دارند. این کفش‌های بدون زمان امسال طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. کفش بروگ سبک ویکتوریایی با روبانی، رانوی برند پائول و جو را برای پاییز تزئین کرده است.

برند coach از کفش مدل مری جین با چرم براق و پاشنه بلوک در رانوی 2022 خود استفاده کرده و به این کفش کلاسیک شکلی مدرن داده است.

برند telfar هم از کفش کلاسیک لوفر در نمایش مد امسال خود استفاده کرده است. این مدل کفش، کلاسیک و بدون زمان است که همیشه ظاهری شیک و ساده ایجاد می‌کند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish