صنعت مد می‌تواند یک صنعت بسیار پولساز باشد اما تنها در صورتی که مدیریت آن بر عهده‌ی بهترین‌ها باشد. در پشت بسیاری از بزرگترین کسب و کارهای مد مدیران موفقی قرار دارند که شاید کمتر درباره آنها بدانیم. در این مطلب از مدولادن قصد داریم برخی از مشهورترین و مهم‌ترین این افراد را معرفی کنیم.

آنا وینتور(Anna Wintour)

سردبیر مجله ووگ

کمتر شخصیتی به قدرت و هوش آنا وینتور در صنعت مد پیدا می‌شود. او چهره‌ای شناخته شده بین طرفداران مد است که می‌تواند تنها با یک تلفن یک شغل ایجاد کند و فردی بسیار تاثیرگذار است. اهمیت حضور وینتور را می‌توانی در زندگی شغلی تعداد زیادی از طراحان مد مانند جان گالیانو بینید. او قطعا یک مدیر قابل برای مجله ووگ و موسسه لباس Met است.

آنا وینتور(Anna Wintour)سردبیر مجله ووگ

برنارد آرنو (Bernard Arnault)

مدیر اجرایی شرکت LVMH

شرکت LVMH یکی از بزرگترین هلدینگ‌ها در صنعت مد و فشن است که مدیریت بیش از 70 برند خاص در جهان را بر عهده دارد. کریستین دیور، فندی، ژیوانشی و مارک جیکوبز از جمله برندهای مهمی هستند که در حقیقت زیر مجموعه این هلدینگ قرار دارند.

برنارد آرنو (Bernard Arnault)مدیر اجرایی شرکت LVMH

ناتالی ماسنت (Natalie Massenet)

بنیانگذار Net-a-porter

در لیست زنان تاثیرگذار در صنعت مد همیشه نام ناتالی ماسنت دیده می‌شود. او بنیانگذار یکی از مشهورترین سایت‌های فروش اینترنتی لباس Net-a-poeter است. ناتالی کارآفرینی موفق در صنعت فشن محسوب می‌شود و کسب و کار او یکی از بزرگترین و بهترین‌ها در نوع خود است.

ناتالی ماسنت (Natalie Massenet)بنیانگذار Net-a-porter

جولی گیلهارت (Julie Gilhart)

مدیر فشن فروشگاه زنجیره‌ای Barneys New York

گیلهارت فروشگاه‌های زنجیره‌ای خود را با محصولات لوکس و زیبا تزیین می‌کند. او شخصا در استودیوهای فشن به دنبال طراحان قابل می‌گردد. او طراحان زیادی را به دنیای مد معرفی کرده است که از این بین می‌توان به آلبر الباز اشاره کرد.

جولی گیلهارت (Julie Gilhart)مدیر فشن فروشگاه زنجیره‌ای Barneys New York

تاداشی یانای(Tadashi Yanai)

موسس کمپانی Fast retailing

تاداشی یانای کار خود را از یک خیاطی کنار جاده‌ای آغاز کرد که به پدرش تعلق داشت. اما در حال حاضر یکی صاحب یکی از بزرگترین کسب و کارها در جهان است. به غیر از یک مدیر عالی یانای یک فرد نیکوکار هم است. او قبلا کمک زیادی به افراد زلزله زده‌ی ژاپن در سال 2011 کرده است.

تاداشی یانای(Tadashi Yanai)موسس کمپانی Fast retailing

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish