رالف لورن با آخرین مجموعه خود که با سایه ظریف صورتی بالرین تزئین شده است، جهشی برازنده به دنیای مد تفریحی می کند. در حالی که صورتی رنگ غالب در مجموعه‌های این فصل بوده است، تفسیر لورن از صورتی پررنگ باربی دور می‌شود و در عوض رنگی ملایم‌تر و ظریف‌تر را در بر می‌گیرد.

۲ مجله Ralph Lauren Resort 2024 Runway Magazine

رالف لورن با الهام از دنیای باله، زیبایی شناسی جاودانه آمریکایی خود را با ظرافت لباس رقصندگان ترکیب می کند. این مجموعه با یک کت شلوار دو سینه به رنگ صورتی بالرین مشخص، همراه با ژاکت یقه‌ای هماهنگ آغاز می‌شود. کنار هم قرار دادن خیاطی مردانه با رنگی ظریف ممکن است غیرمنتظره به نظر برسد، اما بدون زحمت کار می کند. لورن این ترکیب هماهنگ را با ترکیب یک کت بزرگ با یقه های اوج اغراق آمیز ادامه می دهد و یک شبح منحصر به فرد و از نظر بصری چشمگیر ایجاد می کند.

رالف لورن در سراسر مجموعه، تسلط خود را در ساخت و توجه به جزئیات به نمایش می گذارد. تأثیر کار هنری در قطعاتی مانند کت عتیقه‌ای که استادانه ساخته شده است، مشهود است که حس جذابیت وینتیج را تراوش می‌کند. یک مجموعه برجسته دیگر دارای یک کت و شلوار جین سه تکه نقاشی شده با دست، با گل‌های محو شده که دوباره روی لباس‌های نیمه شفاف شناور ظاهر می‌شوند. این لمس‌های بدیع به مجموعه عمق و بافت می‌بخشد و آن را فراتر از لباس‌های معمولی استراحتگاه ارتقا می‌دهد.

3 Ralph Lauren Resort 2024 Runway Magazine

در مد واقعی رالف لورن، تاکید بر خیاطی کلاسیک همچنان قوی است. بلیزر تویید، که با پرها تزئین شده است، با دامن کوتاه ست می شود و ظاهری بازیگوش و در عین حال پیچیده ایجاد می کند. استعداد طراح برای پارچه‌کشی در یک ژاکت کلاسیک و مشابه آن، و همچنین یک لباس بافتنی با دامن چین‌دار و یقه بنددار ترومپ لوئیل با طراحی هوشمندانه به نمایش گذاشته شده است. استفاده از توری رنگ آمیزی شده با رنگ آمیزی که یادآور توتوس است، به یک لباس مهمانی خیره کننده می افزاید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish