ست کردن کفش با استایل

تا بحال برای شما هم پیش آمده که یک کفش یا شلوار گران قیمت تهیه کرده اید اما ندانید که چطور آنها را با یکدیگر ست کنید؟ برای بوجود آوردن هماهنگی کفش و شلوار، لازم است نحوه ست کردن این دو آیتم را بدانید. در این مطلب از سبک و استایل به شما نحوه ست کردن کفش با استایل را می‌آموزیم. با ما همراه باشید!

با هر شلواری چه کفشی بپوشیم؟

شاید در کمد کفش‌های شما تعداد بسیاری کفش وجود داشته باشد اما ندانید که کدام یک با کدام شلوارتان ست می‌شود، برای جواب به این سوال اول از همه برای ایجاد هماهنگی بین این دو آیتم باید حواستان به هماهنگی هارمونی رنگی بین آن‌ها باشد. رعایت کردن این موضوع باعث می‌شود که آنها در کنار همدیگر زیباتر به نظر برسند.

ست کردن کفش با استایل شلوار بگ:

اگر شما فردی هستید که شلوار بگ بسیاری می‌پوشید اما کفش مناسب آن را هنوز پیدا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنم به سراغ کتانی‌های رانینگ، کتانی‌های آل استار و کتانی‌های سبک ونس بروید.

ست کردن کفش با استایل

اگر در فصل گرما شلوار بگ می‌پوشید سراغ صندل های جلوباز بروید.

ست کردن کفش با استایل

این یکی از اصول ست کردن کفش با استایل است.

ست کردن شلوار مام استایل:

ست کردن شلوار مام استایل شباهت زیادی به ست کردن شلوار بگ دارد و شما می‌توانید از همان کفش هایی که برای استایل با شلوار بگ استفاده می‌کنید، در استایل با شلوار مام استایل هم استفاده کنید.

استفاده از کتانی‌های رانینگ، کتانی آل استار و کتانی سبک ونس زیبایی استایل شما را از همیشه بیشتر خواهد کرد.

ست کردن کفش با استایل
ست کردن کفش با استایل

دقت داشته باشید برای استفاده از صندل در استایل با شلوار بگ و مام استایل سراغ صندل‌های اسپرتی بروید که دور از سبک شلوارتان نباشد.

ست کردن شلوار بوتکات:

شلوار بوتکات استایل شما را دخترانه و کلاسیک می‌کند پس برای ست کردن شلوار بوتکات سراغ کفش‌های عروسکی و دخترانه بروید، البته اگر شما فردی اسپرت پوش هستید می‌توانید شلوار بوتکات خود را با کتانی‌های سبک ونس و کتانی‌های سفید نیز ست کنید.

ست کفش با استایل

از شلوار بوتکات می‌توانید در دورهمی‌ها و قرارهای دوستانه نیز استفاده کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد دارید با شلوار بوتکات خود به مهمانی بروید از کفش‌های پاشنه بلند استفاده کنید، تا جذابیت استایل شما را چندین برابر کند.

ست کردن کفش با استایل
ست کردن کفش با استایل

ست کردن شلوار واید لگ:

برای ست کردن شلوار واید لگ پیشنهاد ما به شما استفاده از کفش‌های لوفر(کالج) است.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که کفش لوفر چیست؟

کفش لوفر (Loafer) یک کفش بسیار راحت است که برای پوشیدن آن نیاز به باز و بسته کردن هیچ بند و یا چسبی نیست. شلوار واید لگ با کفش لوفر استایل شما را بسیار کلاسیک و جذاب می‌کند. یکی دیگر از کفش‌هایی که می‌توانید با شلوار واید لگ خود بپوشید، کفش‌های پاشنه بلند است.

ست کردن کفش با استایل

در کل بخواهم بگویم با شلوار واید لگ شما استایلی کلاسیک و کژوالی را تجربه خواهید کرد.

برای استایل‌های اسپرت با شلوار واید لگ بهتر است سراغ کتانی‌های سفید و غیر رانینگ بروید.

ست کردن کفش با استایل

ست کردن شلوار مناسب با بوت:

برای ست کردن بوت‌ها با شلوار مناسب اول به این نکته دقت داشته باشید که اندازه‌ی ساق بوت شما چقدر است؟

اگر می‌خواهید بوت ساق بلند را با شلوار مناسب ست کنید سراغ شلوارهای لوله تفنگی بروید که دمپای شلوار خود را داخل ساق بوت خود قرار دهید.

ست کردن کفش با استایل

اما اگر ساق بوت شما کوتاه است بهتر است از شلوارهای واید لگ استفاده کنید.

ست کردن کفش با استایل

ست شلوار اسلش (دمپاکش یا جاگر):

استفاده از این شلوار استایل شما را اسپرت می‌کند، پس برای انتخاب کتانی سراغ کتانی‌های رانینگ و کتانی‌های سبک ایر جردن بروید.

ست کردن کفش با استایل
ست کردن کفش با استایل

ست شلوار اسکینی:

با شلوارهای اسکینی شما می‌توانید استایل‌های متفاوتی را تجربه کنید، به فرض مثال شما در ست کردن شلوار اسکینی هم می‌توانید از کفش‌های پاشنه بلند خود و هم از کفش‌های فانتزی و عروسکی خود و هم از کتانی‌های اسپرت استفاده کنید. استفاده از کفش‌های لوفر و یا کالج با شلوار اسکینی برای قرارهای رسمی شما پیشنهاد می‌شود.

ست کردن کفش با استایل
ست کردن کفش با استایل
ست کردن کفش با استایل

سخن پایانی

در انتخاب آیتم‌های استایل خود کافی است کمی به سبک هرکدام از آیتم‌های استفاده شده در استایل دقته داشته باشید. به فرض مثال اگر کل استایلتان اسپرت هست سراغ کفش‌های کلاسیک و کژوال نروید و بالعکس اگر کل استایلتان کلاسیک و کژوال هست سراغ کفش‌های اسپرت نروید. همیشه به هماهنگی بین آیتم‌های استایل خود دقت داشته باشید و سعی کنید در انتخاب رنگ‌ها نیز یک هارمونی مشخص و هدف داری را دنبال کنید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish