ترندهای پاییز و زمستان 2023 / 1402

تابستان کم‌کم جای خود را به ترندهای پاییز و زمستان 2023 می‌دهد. با رونمایی از کالکشن‌های پاییز و زمستان، علاقمندان به مد در حال خریداری استایل پاییزی خود هستند.

1.رنگ فصل در ترند پاییز زمستان 2023

قبل از بررسی استایل‌های ترند این فصل، بهتر است با رنگ فصل آشنا شویم. در هر فصل، رنگ خاصی ترند می‌شود که صنعت مد را به کلی تغییر می دهد. به جرئت می‌توان گفت برای پاییز و زمستان این رنگ بزرگی خواهد بود و امسال شاهد رنگ پر جنب‌وجوش قرمز در خیابان هستیم. برندهای زیادی مانند بوتگا ونتا (Bottega Veneta)  و والنتیتو لباس شب قرمز را برای کالکشن خود رونمایی کردند.

رنگ فصل ترند پاییز زمستان 2023

2.کت بلند، نماد قدرت در صنعت مد

جداکردن استایل اداری و راحتی، تفاوت زیادی در سطح عملکرد و برخورد اطرافیان شما دارد. استفاده از لباس رسمی در سرکار علاوه بر شیک‌بودن، حس قدرت و اعتمادبه‌نفس بیشتری به شما می‌دهد. کت بلند و یا بلیزر بهترین گزینه هستند.

یکی از جذاب‌ترین و پوشیدنی‌ترین ترندهای فصل، کت مشکی بلند می‌تواند باشد. این ترند جذاب یک گزینه شیک و عالی برای پاییز خواهد بود. توجه کنید که مناسب با قدتان، اندازه کت را انتخاب کنید. بهتر است بلندی کت دقیقاً بالای مچ پای شما باشد. اگر قد بلندی دارید این ترند پاییز زمستان 1402 را از دست ندهید.

کت بلند ترند پاییز زمستان 1402

3.استایل مینیمال، ترند پاییز زمستان 1402

اگر جزو افراد مینیمال پسند هستید؛ این ترند مخصوص شماست. استایل مینیمال زنانه یکی از ساده و شیک‌ترین استایل‌های دنیای مد است که همیشه می‌توان از آن استفاده کرد.  در این سبک استایل تمرکز کاملاً بر روی برش، پارچه و کیفیت است. استفاده از پالت رنگی خنثی نیز ظاهری باظرافت بی‌نظیر را برای شما دارد.

4.سرتاپا چرم، جذاب‌ترین ترند فصل سرد

چرم یکی از جذاب‌ترین پارچه‌های زمستانی است که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد و هر سال در فصل پاییز و زمستان می‌توان از آن استفاده کرد. این استایل را می‌توانید بر اساس قد و فرم بدنتان به‌درستی انتخاب کنید. به‌عنوان‌مثال افراد با اضافه‌وزن  می‌توانند از کت چرم بلند برای خوش‌پوشی استفاده کنند. بلندی کت بر اساس قد نیز کاملاً سلیقه‌ای است. 

چرم ترندهای پاییز زمستان 1402

5.بوت ساق‌بلند

انواع بوت‌ها عضو ثابت پاییز و زمستان هستند و امسال ترندهای پاییز زمستان 1402 برای علاقه‌مندان بوت ساق بلند است. ترکیب کت چرم و بوت ساق بلند یک استایل شیک و به روز را برای شما می سازد. دامن جین چاک دار هم گزینه مناسبی برای پاییز زمستان امسال است. اگر طرفدار دامن نیستید، می‌توانید از شلوار جین اسکینی  و لباس زنانه با بافت درشت استفاده کنید که این استایل نیز از نظر بصری بسیار جذاب است.

بوت ساق بلند ترند پاییز زمستان 2023

6.هودی

هودی یکی از بزرگترین تم‌های مجموعه‌های پاییزی است که در عین سادگی در کالکشن بهار تابستان 2023، برندهای مختلف بر روی لباس‌های کلاه‌دار تمرکز داشتند. در ترندهای پاییز زمستان 2023 نیز برندها بر روی هودی تدی، خز مصنوعی و هودی کتان تمرکز داشتند.

ترندهای پاییز زمستان 2023

7.کت خز

می‌توان گفت که ترندهای پاییز زمستان 2023 به گونه ای است که همه را راضی نگه می‌دارد. همانطور که گفتیم کت بلند ترند امسال است و کت‎‌های بلند خز مصنوعی، تدی نیز جزو ترندهای امسال نیز هستند و مناسب فصل زمستان هستند. 

کت خز ترند پاییز زمستان 1402

8.پیراهن و کراوات

ترکیب پیراهن و کراوات برای ما ایرانیان به‌یادآورنده استایل رسمی است؛ اما این فرم مدرسه اروپاییان است که امسال جزو ترندهای پاییز زمستان 2023 است. پیراهن را با دامن کوتاه، شلوار و دامن بلند چرم یا جین می‌توان ست کرد که اضافه‌کردن اکسسوری مانند کراوات می‌تواند چاشنی جذابی به این استایل باشد.

ترندهای پاییز زمستان 2023

9.شال‌گردن، ترند جدید پاییز زمستان 2023

شال‌گردن کاملاً سلیقه‌ای است و به نسبت ترندهای قبل طرفدار نداشتند. اما امسال با تفاوت زیادی دوباره به ترندها بازگشتند. شال‌گردن‌های بزرگ ترند جذاب امسال هستند. این ترند در نگاه اول شبیه به پیچیدن پتو به دور خود است، اما در طرح های مختلفی امسال طراحی شدند که می‌توان گفت به نسبت شال گردن های ساده بسیار جذاب هستند.

به نظر شما کدام یک از موارد بالا امسال به‌شدت ترند می‌شوند؟ نظر خود را در بخش دیدگاه برای ما بنویسید.

شال‌گردن، ترند جدید پاییز زمستان 2023

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish