فشن آیکون اصطلاحی در دنیای مد است که به افرادی اطلاق می‌شود که همیشه با طرز پوشش خود سعی در بیان نظرات و تفکراتشان هستند و امضای منحصر به فرد خود را در تمام استایل‌هایشان باقی می‌گذارند. در این پست با ما همراه باشید تا فشن آیکون‌های دنیای سلبریتی‌ها را با هم مرور کنیم.

زندایا

زندایا با وجود سن کم خود به دنیا ثابت کرد که برای فشن آیکون شدن آنقدرها هم زمان زیادی لازم نیست، او از یک دختر نوجوان با کتانی‌های همیشگی در کمپانی دیزنی به ستاره فرش قرمزها بدل شده است. انتخاب‌های خاص او چه در فرش قرمزها و چه در استایل خیابانی الهام بخش افراد زیادی بوده است.

ریانا

ریانا همیشه با استایل خود اعتماد به نفس زیادی را به نمایش می‌گذارد. این احساسی است که اکثر افراد با دیدن ریانا روی فرش قرمز از او دریافت می‌کنند. او علاقه زیادی به استفاده از المان‌های تاریخی در استایل خود دارد و همیشه باشکوه و پرقدرت به نظر می‌رسد.

هری استایلز

بی شک هری استایلز یک از ماندگارترین فشن آیکون‌های قرن اخیر خواهد بود. او ترندها را دنبال نمی‌کند و سعی هم نمی‌کند در متر و معیار استایل‌های مردانه و زنانه بگنجد، بلکه با ادغام ماهرانه استایل‌های زنانه و مردانه، قدیمی و جدید یک ترکیب منحصر به فرد را برای خود ایجاد می‌کند و در نهایت باعث می‌شود که استایلش بیشتر از هر فعالیت دیگری نظر مردم را به خود جلب کند.

لیدی گاگا

هیچکس نمی‌تواند منکر این واقعیت باشد که لیدی گاگا مرزهای زیادی را در استایل خود جابجا کرد. از پوشیدن لباس ساخته شده از گوشت تا در آمدن از داخل یک تخم مرغ غول آسا. لیدی گاگا یک فشن آیکون برای نشان دادن فشن بعنوان یک هنر مفهومی است.

آدری هپبورن

آدری هپبورن و استایلش در فیلم صبحانه در تیفانی یکی از ماندگارترین فشن آیکون‌های تاریخ سلبریتی‌هاست. او بعد از آشنایی با اوبرت دو ژیوانشی رابطه نزدیکی با لباس‌ها و دنیای مد برقرار کرد و همیشه در استایل‌هایی سرشار از وقار و زیبایی دیده می‌شد.

لیدی دایانا

استایل لیدی دایانا یک مثال کامل برای نشان دادن این است که چگونه می‌توان روحیات، نظرات و حتی اعتراضات خود را با لباسمان بیان کنیم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish