علاقه مندان به مد دیجیتال از زمانی که The Fabricant دنیای VR جدیدی را برای نمایش پوشیدنی های برتر معرفی می کند، خوشحال می شوند. خانه مد web3 با متاورس فوق واقع گرایانه Cornerstone برای این پروژه همکاری کرد. این دو با هم امیدوارند که تجربه کاربری صنعت مد دیجیتال را متحول کنند – و این فقط شروع است!

واقعیت مجازی مد دیجیتال The Fabricant چگونه به نظر می رسد؟

برترین خانه مد دیجیتال The Fabricant با راه اندازی کاملاً جدید از طریق متاورس Cornerstone به صحنه وب3 بازمی گردد. اساسا، The Fabricant از جدیدترین فناوری رندر ابری Cornerstone برای ایجاد تجربیات فراواقع گرایانه همهجانبه برای کاربران خود استفاده خواهد کرد.

nftevening.com/digital-fashion-powerhouses-join-forces-to-create-a-next-level-virtual-fashion-universe/

برای شروع، Cornerstone میزبان رویداد مد «Wholeland, Primal Rave» خواهد بود. شرکت‌کنندگان می‌توانند پوشیدنی‌های پوشیدنی مجموعه نمادین The Fabricant را ببینند. بر این اساس، خانه مد از سیستم ابری منحصربه‌فرد Cornerstone مبتنی بر Unreal Engine برای ارائه یک سفر مجازی فوتورئالیستی استفاده کرد.

این رویداد منحصر به فرد در ماه سپتامبر برای 60 شرکت کننده از قبل تایید شده از انجمن های Cornerstone و The Fabricant’s web3 آغاز خواهد شد.

Cornerstone.land: آنچه باید در مورد متاورس بدانید

سفر تیم Cornerstone بیش از 12 سال پیش آغاز شد. این شرکت با شروع به عنوان یک استودیوی مجازی، تاکنون بیش از 650 دنیای مجازی فراواقعی ایجاد کرده است.

اکنون، Cornerstone در حال برنامه ریزی برای ارتقای تجربه کاربری خود با یک متاورس فوتورئالیستی است. بنابراین، همکاری آن با The Fabricant یک گام طبیعی در سفر هر دو طرف برای گسترش تجارت خود بود.

میکا روزندال، مدیرعامل Cornerstone گفت: «صنعت مد دیجیتال که به سرعت در حال ظهور است، یکی از ستون‌های کلیدی متاورس است که کاربران را قادر می‌سازد تا هویت دیجیتالی خود را بسازند. “نمایش مجازی مد با The Fabricant برای غوطه ور کردن مخاطب در طراحی با شکل جدیدی از تعامل ارائه شده توسط Cornerstone.land metaverse طراحی شده است.”

فابریکانت چیست؟

فابریکانت یکی از پیشروترین خانه مد مد وب 3 است. این برند که قبل از رونق NFT در سال 2018 تأسیس شد، یکی از موفق‌ترین برندهای مد فقط دیجیتال تا به امروز است.

تنها در سال گذشته، فابریکانت با برندهای برتر فیزیکی و دیجیتالی: Dolce & Gabanna، World of Women و Sevdaliza همکاری کرد. علاوه بر این، در طول سال 2023، این برند امیدوار است که تجربه کاربری خود را در یک محیط مجازی که اولین مد است، بهبود بخشد.

کری مورفی، مدیر عامل فابریکانت، گفت: «همکاری فابریکانت با کرنرستون، سطح صنعت را بالا می‌برد و نیازها و انتظارات آن را با یک محیط مجازی برآورده می‌کند که زیبایی‌شناسی پارک را از بین می‌برد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish