28-31 مارس

طراحان جامعه Decentraland با برندهای برتر مد مانند Dolce & Gabbana، Tommy Hilfiger، COACH، adidas، DKNY، Vogue Singapore، Monnier Paris، DUNDAS، و Phygicode Dress با Rubin Singer همکاری می کنند تا جدیدترین مد دیجیتال را در Metaverse ارائه دهند. هفته مد 2023. رویداد امسال آخرین پیشرفت‌های مد دیجیتال را با تمرکز بر Web3، فناوری بلاک چین و NFT به نمایش می‌گذارد.

در حالی که تنها دو هفته تا شروع دومین رویداد سالانه هفته مد متاورس (MVFW) Decentraland باقی مانده است، که از 28 تا 31 مارس برگزار می شود، فهرست و برنامه رویداد مورد انتظار منتشر شده است که نمایی از آنچه شرکت کنندگان می توانند انتظار داشته باشند ارائه می دهد. MVFW امسال پتانسیل همکاری بین متاورهای باز را به نمایش می گذارد و مرزهای مد دیجیتال را پیش می برد. MVFW23 با میزبانی مشترک Decentraland و UNXD، یک پلتفرم فراگیر هنر و فرهنگ پیشرو، با همکاری Spatial و OVER metaverses، قرار است علاقه مندان به مد را از سراسر جهان گرد هم آورد تا آخرین نوآوری ها را در مد دیجیتال تجربه کنند.

visiblemagic.com/blog/article/metaverse-fashion-week-2023

MVFW23: پل زدن شکاف بین سنت و نوآوری

دکتر Giovanna Graziosi Casimiro، رئیس هفته مد Metaverse در بنیاد Decentraland، هیجان خود را برای رویداد آینده ابراز کرد و اظهار داشت: «امسال ما فوق‌العاده مفتخریم که میراث هفته مد Metaverse را ادامه دهیم. ما شاهد بازگشت بسیاری از خانه های مد لوکس و همچنین ظهور و ارتقای مد بومی دیجیتال هستیم. ما هیجان‌زده‌ایم که بزرگ‌ترین ذهن‌های مد جهان را درگیر مد دیجیتال می‌دانیم و می‌فهمیم که چه معنایی برای برندها و جوامعشان می‌تواند داشته باشد.» با نزدیک شدن به هفته مد Metaverse 2023، واضح است که صنعت مد در حال استقبال از پتانسیل مد دیجیتال است.

هفته مد Metaverse 2023 (MVFW23) با موضوع “میراث آینده” با هدف پر کردن شکاف بین طراحان دیجیتالی نوظهور و مؤسسات مد سنتی تأسیس شده، نشان می دهد که چگونه آینده مد معاصر در قلمرو دیجیتال نهفته است. این رویداد با تمرکز بر Web3، فناوری‌های غیرمتمرکز و NFT، نشان می‌دهد که چگونه این فناوری‌های نوظهور می‌توانند صنعت مد را متحول کنند.

نگاهی کوتاه به برندهای مد جهانی که ویترین فروشگاه های مجازی خود را به نمایش می گذارند

MVFW23 قرار است در سراسر متاورژن‌های متعدد گسترده شود و منطقه لوکس Decentraland که توسط Metaverse Group توسعه یافته است، به عنوان مرکز مد دیجیتال عمل می‌کند. امسال، برندهای مد جهانی ویترین فروشگاه های مجازی خود را در منطقه مد به نمایش می گذارند و نگاهی اجمالی به آینده مد دارند. در اینجا نگاهی اجمالی به آنچه باید انتظار داشت آمده است:

فضای متاورس Dolce & Gabbana نمایشگاهی از طرح‌های برنده مسابقه Future Reward را به نمایش می‌گذارد که استعدادهای نوظهور را برجسته می‌کند و از آنها با ایجاد مجموعه پوشیدنی دیجیتالی با نام تجاری جدید حمایت می‌کند.

تجربه MVFW تامی هیلفیگر شامل عرضه روزانه محصولات، مد تولید شده توسط هوش مصنوعی، همکاری‌های منحصربه‌فرد، و رقابت اجتماعی خواهد بود که برنده توسط خود آقای تامی هیلفیگر انتخاب می‌شود.

هفته مد میامی (MIAFW) به عنوان اولین هفته مد شناخته شده جهانی برای شرکت در یک هفته مد دیجیتال، میزبان رویدادها، پانل ها و نمایش های باند در L’Atelier MIAFW در Decentraland تاریخ ساز خواهد شد.

DUNDAS با DressX برای ساخت ابزارهای پوشیدنی و UME برای طراحی آواتار شریک است و جدیدترین ظاهرها را از هفته مد پاریس به نمایش می گذارد و طیف جدیدی از پوشیدنی ها را ارائه می دهد.

Amorepacific “سرزمین زیبایی جدید” را با الهام از دفتر مرکزی خود در سئول معرفی خواهد کرد.

بن بریج، جواهرساز محبوب ایالات متحده، اولین فروشگاه خود را در متاورس افتتاح خواهد کرد که شامل تلاشی با ابزارهای پوشیدنی انحصاری است که دارای مزایای درون فروشگاهی است.

DKNY یک مکان اختصاصی به نام DKNY.3 خواهد داشت که دارای یک گالری هنری، یک پیتزا فروشی و یک سالن استراحت در پشت بام است. DKNY همچنین دیوار برجسته SoHo خود را با ایجاد Web3 ویژه از یک نئودیزاینر MVFW وارد دنیای متاورس خواهد کرد.

نگاهی به فعالیت ها و همکاری های نوآورانه

برندهای مد، پیشگامان فناوری، و فعال‌سازی‌های طراحی‌شده توسط جامعه در مکان‌های مختلف در طول هفته در MVFW23 به نمایش گذاشته می‌شوند. در اینجا پیش نمایشی از برخی از نکات برجسته است:

“Dear Vivienne” – انجمن طراحی دیجیتال به ملکه مد پانک ادای احترام می کند: Vuelta به افتخار نماد فقید مد ویوین وست وود، اینستالیشن همه جانبه ایجاد کرده است.

آدیداس قرار است یک تجربه انحصاری و متمرکز بر جامعه را ارائه دهد که مجموعه خود را از “تجهیزات مجازی آدیداس”، اولین مجموعه پوشاک دیجیتالی از سه راه راه، به نمایش می گذارد.

COACH با چندین هنرمند Web3 همکاری می کند تا یک تجربه خاص ایجاد کند، در حالی که Alo جلسات یوگا و مدیتیشن را به متاورس می آورد.

دیزل و HAPE یک مهمانی مجازی تعاملی با چندین ایردراپ پوشیدنی NFT برگزار خواهند کرد.

کراکن با یک گالری بی نهایت NFT با مضمون مد بازخواهد گشت که طراحی های هویت دیجیتال و آواتار پیشرو را به نمایش می گذارد.

وگاس سیتی با پری الیس برای مجموعه ای انحصاری از پوشیدنی ها که در یک نمایشگاه مجازی به نمایش گذاشته می شود، شریک شده است.

کلارکز «کلارکس آرکید» را به نمایش خواهد گذاشت، یک نمایشگاه سرگرمی تعاملی و کلوپ شبانه روی پشت بام.

OVER و Decentraland برای اجرای یک مسابقه طراحی پوشیدنی متقابل متایورس با یک راهپیمایی ترکیبی AR/IRL در میلان همکاری کرده‌اند.

شهر اژدها میزبان آهنگساز آلستر وایت و آخرین اپرای مد او در خانه اپرای متاورس خواهد بود.

منطقه موزه همتای مجازی تئاتر کولون در بوئنوس آیرس را ارائه خواهد کرد.

متاتوکیو از طراحان مد دیجیتال متاثر از فرهنگ ژاپن استقبال خواهد کرد.

گالری Cash Labs نمایشگاه‌هایی از Nick Knight/SHOWStudio و The Wall Group و همچنین تجربیات تعاملی Vogue Singapore و Artisant را به نمایش خواهد گذاشت.

خانه های مد دیجیتال و متصدیان

MVFW23 قرار است با همکاری با خانه‌های مد دیجیتال و متصدیان مشهور، خلاقیت‌های جامعه Decentraland را جشن بگیرد. در اینجا نگاهی اجمالی به برخی از همکاری ها داریم:

DRESSX، شرکت پیشرو در مد دیجیتال و وب 3، برندهای مد سه بعدی Blade Runway و Injury را به فروشگاه پرچمدار DRESSX در Decentraland می آورد و همچنین دو پوشیدنی منحصر به فرد را توزیع می کند.

Phygicode در حال راه اندازی “Phygicode Dress” است، همکاری با سازندگان جامعه Decentraland که یک لباس نمادین توسط طراح مشهور مد و عضو Phygicode، Rubin Singer را دوباره تجسم می کند.

فابریکانت دو سازنده انجمن را به MVFW می آورد و اولین Emote سفارشی این برند را برای جشن گرفتن مجموعه WHOLELAND راه اندازی می کند.

FASHION FUTURE AWARDS بر نیروهای پیشگام در صنعت مد و خلاقانه چین تمرکز خواهد کرد.

Altr، یک پلتفرم مد دیجیتال، 10 فرهنگ مختلف را از طریق ابتکار برند “Digital Meets Culture” برجسته می کند.

موسسه مد دیجیتال اولین پوشیدنی “نماد تغییر IoDF” را برای افزایش آگاهی در مورد مصرف ناپایدار مد فیزیکی معرفی خواهد کرد.

House of Web3 از Metagolden یک خانه مد فیزیکی/دیجیتال است که مجموعه‌های آن از جامعه سازندگان آن می‌آیند.

خانه مد متا دارای 3DMetaDress است، یک لباس مجلسی با چاپ سه بعدی فیزیکی که از 300 نام پرینت سه بعدی زنان در web3 و STEM ساخته شده است.

Vogue Singapore برندگان مسابقه مد دیجیتال خود را اعلام خواهد کرد.

Winston Bartholomew Holder III، برنده فصل دوم The Hype HBO، House of Barth، مجموعه‌ای را ارائه می‌کند که نشان‌دهنده چند ماسک است که هر روز می‌زنید.

مسابقات Emote و نمایش مد

با نزدیک شدن به MVFW23، هیجان برای همه فعالیت‌های نوآورانه، همکاری‌ها و نمایش‌های مد در حال افزایش است. با مشارکت خانه‌های مد دیجیتال پیشرو و متصدیان، و همچنین خلاقیت خود جامعه Decentraland، رویداد امسال وعده می‌دهد که مرزهای امکان‌پذیر در قلمرو مد دیجیتال را تغییر دهد. و برای کسانی که به دنبال ایجاد سر و صدا در باند فرودگاه هستند، مسابقات Emote و نمایش مد اجتماعی فرصتی عالی برای به نمایش گذاشتن وسایل خود و نشان دادن جدیدترین پوشیدنی های خود ارائه می دهد. واضح است که MVFW23 مکانی برای هر کسی است که علاقه مند به آینده مد در متاورس است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish