Fabric Start مونیخ از نتیجه مثبت نسخه جولای خود خوشحال است. پس از سه روز، پنجاه و دومین دوره نمایشگاه پارچه مونیخ در روز پنجشنبه 20 ژوئیه به پایان رسید. نسخه سالگرد نمایشگاه تجاری جین Bluezone که در تابستان امسال تولد 20 سالگی خود را جشن گرفت و پلتفرم منبع یابی تک مرحله ای The Surce as و همچنین Keyhouse است، درهای خود را برای فصل در عصر چهارشنبه طبق برنامه بسته است.
بازدیدکنندگان توانستند حدود 1100 مجموعه را برای پاییز/زمستان 2024/25 مشاهده کنند. با این حال، نمایشگاه میزان بازدیدکنندگان را فاش نکرد. به گفته مدیر خلاق، فرانک یونکر، روزهای انبوه بازدیدکنندگانی که از سالن های نمایشگاه عبور می کردند به پایان رسیده است. امروزه موفقیت و کیفیت به گونه ای متفاوت بیان می شود.
مدیر عامل سباستین کلیندر می گوید: این نمایشگاه یک بار دیگر خود را به عنوان پلت فرم قدرتمندی که برای آن شناخته شده است ثابت کرده است.
«این واقعیت که ما به عنوان یک نمایشگاه تجاری میتوانیم این تداوم کیفی را در زمانهای متحول ارائه دهیم، که در آن بسیاری از مشاغل مد در حال تنظیم مجدد و آزمایش هستند، توسط بازدیدکنندگان، غرفهداران و شرکای ما تجلیل میشود و اعتقاد ما به پارچه مونیخ را تأیید میکند. کلیندر میگوید Start افراد مناسب را در مکان مناسب و موضوعات مناسب گرد هم میآورد.
طبق معمول، طراحان و مدیران محصولات متعددی از برندهای مد آلمانی، از جمله Hugo Boss، Lanius، S.Oliver و Bonprix، در میان بازدیدکنندگان تجاری بودند.
شروع پارچه مونیخ
فرانک یونکر، مدیر خلاقیت، میافزاید: «پس از بحثهای فشرده با تعداد زیادی از شرکتکنندگان مرتبط در بازار، تصمیم گرفتیم گامی مترقی برداریم و مونیخ Fabric Start را از نظر تاریخ تغییر دهیم. پس از گذشت سه روز از نمایش، میتوانیم تأیید کنیم که همه کسانی که تاریخ قبلی را برای آنها انتخاب کردهایم، میتوانند به مونیخ بیایند و تجارت موفقی انجام دهند.»
یونکر بیان می کند که نیاز به اطلاعات و جهت گیری به طور فزاینده ای مهم می شود. سخنرانیهای روند با حضور کامل و تعداد زیادی پنل، که در آن موضوعات مرتبط با آینده به طور بحثانگیز مورد بحث قرار میگرفت، نشان داد که تبادل شخصی چقدر برای صنعت مهم است.
«حتی تا آنجا پیش میروم که بگویم لذت ملاقات و تبادل ایدهها، کار با هم در مجموعهها و الهام بخشیدن به یکدیگر یا جشن گرفتن با هم برای رها کردن خلاقیت ضروری برای بقای مد ضروری است – و ما قطعاً این را احساس کردیم. شادی در سه روز گذشته،” یونکر ادامه می دهد.
Bluezone بیستمین سالگرد خود را جشن گرفت – MUNICH FABRIC START
آنها اکنون “با چشم انتظار” به نمایشگاه های تجاری آتی هستند – قبل از هر چیز “بازنگری پاییز. زمستان 24/25″، که قرار است در تاریخ 13 و 14 سپتامبر اولین نمایش خود را در موتورورلد مونیخ جشن بگیرند. Junker و Klinder هستند. متقاعد شده است که مکان جدید طبق معمول تاریخ سفارش دیرهنگام را به صنعت ارائه می دهد که برای پیگیری و تحقیق در مورد آخرین تحولات بازار عالی است.
به عنوان یک مفهوم جدید، “reVIEW” جایگزین View Premium Selection قبلی می شود و در آینده به طور “هماهنگ و یکپارچه” در مجموعه نمایشگاه های تجاری مونیخ Fabric Start Exhibitions GmbH قرار خواهد گرفت. بنابراین تاریخ هنوز مهم سپتامبر را به عنوان یک زمان ضروری برای سفارش سریع، نوآوری ها و پیشرفت ها در صنعت مد فعال می کند.