پلتفرم اشتراک‌گذاری تصویر پینترست در 1 آگوست اهداف وال استریت را برای نتایج سه ماهه دوم شکست داد و با حمایت از بهبود بازار تبلیغات و اقدامات کاهش هزینه، حاشیه سود بالاتری را برای سال پیش‌بینی کرد.

غول‌های فناوری متا پلتفرم و آلفابت مادر گوگل نیز فروش تبلیغاتی قوی را به ثبت رسانده‌اند که با کاهش تورم و بهبود اعتماد مصرف‌کننده، نشان‌دهنده افزایش هزینه‌های بازاریابی توسط کسب‌وکارها است.

جولیا دانلی، مدیر مالی Pinterest گفت که حاشیه سود اصلی تعدیل شده آن در سال مالی جاری «تقریباً 400 واحد پایه» بالاتر خواهد بود. در سال 2022 16 درصد بود.

طبق داده‌های Refinitiv، این شرکت همچنین پیش‌بینی کرده است که درآمد سه‌ماهه جاری در محدوده درصدی تک رقمی بالا در مقایسه با انتظارات تحلیلگران 7.7 درصد رشد کند.

تحلیلگران می گویند که تلاش های مدیر عامل بیل ریدی برای افزایش خرید از طریق محتوای پلت فرم به درآمد کاربران و تبلیغات کمک می کند.

Ready گفت: “مانند سه ماهه گذشته، در سه ماهه دوم، ما به افزایش بیش از 30 درصدی در تعداد تبلیغات جهانی خود ادامه دادیم.”

او افزود: «ما همچنین از هوش مصنوعی (هوش مصنوعی) نسل بعدی در محصولات تبلیغاتی خود استفاده می‌کنیم و تأثیر عمیقی در قابلیت‌های تبلیغاتی خود می‌بینیم.

کاربران فعال ماهانه (MAU) در این پلتفرم نسبت به سال گذشته 8 درصد افزایش یافته و به 465 میلیون نفر رسیده است که بالاتر از برآوردهای 462.8 میلیونی است.

Pinterest همچنین ردپای املاک و مستغلات خود را کاهش داده و در ماه فوریه حدود 150 کارمند خود را در تلاش برای کاهش هزینه ها اخراج کرده است. در ماه آوریل، شراکت تبلیغاتی با غول تجارت الکترونیک Amazon.com را برای ایجاد تقاضای تبلیغات شخص ثالث اعلام کرد.

در سه ماهه منتهی به 30 ژوئن، درآمد با رشد 6 درصدی به 708 میلیون دلار رسید که از برآوردهای 696.1 میلیون دلاری پیشی گرفت. 21 سنت به ازای هر سهم بر اساس تعدیل درآمد در مقایسه با انتظار 12 سنت.

سهام پینترست در معاملات پرنوسان پس از زنگ خطر، پس از رشد بیش از 30 درصدی در سه ماه گذشته، 2.6 درصد کاهش یافت.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish