مسابقه عکس Kids-Tokei نامزدهای 2023 قسمت 2. لوازم جانبی تیفانی، خرس عروسکی پر شده، قاشق نقره ای در تیراندازی استفاده شد. مفهوم خلاقانه: RUNWAY MAGAZINE.

جلد قسمت 2 Kids Tokei در مجله Runway World Kids Audition 2023 Tiffany
در دنیای مد پر سرعت و همیشه در حال تحول، یک نام وجود دارد که به عنوان یک پیشگام برجسته است و زمینه را برای جذابیت و استعداد مدل های جوان فراهم می کند – Kids-Tokei. این آژانس عکاسی مشهور، که از ژاپن می‌آید، نه تنها به جایگاه بزرگترین آزمون مدل کودک آسیا دست یافته است، بلکه برای خود شهرت جهانی نیز به‌دست آورده است. Kids-Tokei با 1.2 میلیون عضو ثبت شده در سرتاسر جهان، ماموریت دارد تا با ارائه فرصتی مطلوب برای تبدیل شدن به مدل های تبلیغاتی برای برندهای معروف پوشاک و اسباب بازی، رویاهای استعدادهای جوان مشتاق را به واقعیت تبدیل کند.

www.tiffany.com

World Kids Audition 2023، رقابتی معتبر که توجه خود را به استعدادهای جوان از گوشه و کنار جهان معطوف می کند. Kids-Tokei در تعهد تزلزل ناپذیر خود به پرورش استعدادهای جوان و پرورش خلاقیت، پروژه ویژه ای را آغاز کرد که به نامزدهایی که در مسابقه معتبر عکس تیفانی شرکت کرده بودند، اختصاص یافت.

RUNWAY MAGAZINE، یک نشریه مد پیشرو، با Kids-Tokei دست به دست هم داد تا فرصتی خارق‌العاده به شرکت‌کنندگان جوان ارائه دهد. این پروژه به عنوان دروازه ای به دنیای آرزوها برای این نامزدهای با استعداد عمل می کند زیرا به آنها فرصت می دهد تا در مجله مد معتبر برجسته شوند – واقعاً یک رویا برای هر مدل مشتاقی که به حقیقت می پیوندد.

در طول مدت این پروژه قابل توجه، Kids-Tokei با این استعدادهای جوان کار کرد و از شور و پتانسیل آنها برای ایجاد عکس های نفس گیر استفاده کرد که جوهر سبک و ظرافت را به تصویر می کشد. این آژانس برای هر نامزد یک پلت فرم برای بیان واقعی خود فراهم کرد، که در نتیجه یک نمونه کار متنوع و جذاب ایجاد شد که به زیبایی غنای شخصیت آنها را به نمایش می گذارد.

تعهد Kids-Tokei به ایجاد پروژه‌های نوآورانه و پرورش پتانسیل مدل‌های جوان، آنها را به عنوان چراغی از الهام برای نسل بعدی علاقه‌مندان به مد قرار داده است.

تأثیر Kids-Tokei فراتر از مرزها و فرهنگ ها است و ثابت کرده است که سن هیچ محدودیتی برای استعداد و اشتیاق نمی شناسد. این آژانس با دادن صحنه ای جهانی به مدل های جوان برای درخشش، استانداردهای جدیدی را در دنیای مد تعیین کرده است، موانع را شکسته و تنوع را پذیرفته است.

تعهد Kids-Tokei به پرورش خلاقیت و فراهم کردن فرصت‌هایی برای استعدادهای جوان مشتاق، نیروی ثابتی است. اشتیاق آژانس برای شکل دادن به آینده صنعت نه تنها ستودنی است، بلکه برای اطمینان از اینکه دنیای مد با دیدگاه های تازه و ایده های نوآورانه به شکوفایی خود ادامه می دهد، بسیار مهم است.

همانطور که به سوی آینده‌ای هیجان‌انگیز و غیرقابل پیش‌بینی پیش می‌رویم، یک چیز مسلم است – Kids-Tokei همچنان چراغ راهنما برای مدل‌های جوان خواهد بود و به آنها نشان می‌دهد که با اراده و استعداد، رویاها واقعاً می‌توانند در قلمرو فریبنده محقق شوند. از مد

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish