بیانسه با Tiffany & Co برای یک مجموعه جواهرات الهام گرفته از رنسانس همکاری می کند.

کوئین بی از زمان انتشار آن در 29 ژوئیه 2022 تا کنون بر موفقیت هفتمین آلبوم استودیویی خود رنسانس سوار شده است. تیفانی و شرکت در جشن اولین سالگرد انتشار آن و به افتخار تور جهانی رنسانس رکوردشکن خواننده، اقدام به راه اندازی کرده است. بازگشت جدید به مجموعه Tiffany® & Beyonce.

بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی ژوئیه 2023 توسط این برند آمریکایی، این مجموعه با نسخه محدود، موتیف کلاسیک بازگشت به تیفانی® خانه مد را با «آمیختن آن با نماد و روح تور» دوباره به تصویر می‌کشد.

این مجموعه در 29 ژوئیه 2023، مصادف با اولین اجرای بیانسه از دو اجرای تور جهانی رنسانس در استادیوم MetLife در شرق رادرفورد، نیوجرسی، عرضه شد.

درباره مجموعه جدید Return to Tiffany® x Beyonce
برخی از اولین نگاه‌ها از مجموعه کپسولی، شبح اسب دیسکو را بر روی جلد آلبوم رنسانس، که توسط طرفداران لقب Reneigh نامیده می‌شود، نشان می‌دهد که روی یکی از آویزها حک شده است. برخی دیگر دارای حکاکی «به رنسانس خوش آمدید» هستند.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی، 100 درصد سود حاصل از فروش این مجموعه به نفع برنامه «درباره عشق» است – مشارکتی بین Tiffany & Co.، BeyGOOD و بنیاد Shawn Carter که در سال 2021 راه اندازی شد.

درآمد حاصله بیشتر بر اساس 2 میلیون دلار تعهد شده در سال 2021 برای کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان در زمینه های هنر و خلاقیت در پنج کالج و دانشگاه تاریخی سیاه پوستان (HBCU) خواهد بود. اینها عبارتند از دانشگاه لینکلن در پنسیلوانیا، دانشگاه ایالتی نورفولک در ویرجینیا، کالج بنت در کارولینای شمالی، دانشگاه آرکانزاس در پاین بلوف، و دانشگاه ایالتی مرکزی در اوهایو.

محدوده قیمت و سایر جزئیات


مجموعه Return to Tiffany® x Beyoncé در 29 ژوئیه 2023 در Tiffany.com راه اندازی شد و اقلام آن از 275 تا 700 دلار آمریکا (367 SGD تا 934 SGD) تقریباً متغیر هستند.

مجموعه جدید ادامه رابطه طولانی مدت بیانسه و تیفانی و شرکت است که در سال 2021 با کمپین درباره عشق این برند با حضور خواننده آمریکایی آغاز شد. با این حال، این اولین بار است که این خواننده مجموعه جواهرات خود را منتشر می کند.

این مطلب برای معرفی و گستره فعالیت های برند تیفانی می باشد. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish