نمایش نمونه کارها برای تضمین شغل در صنعت مد مفهوم جدیدی نیست. طراحان مد سال هاست که نمونه کارها را برای رسیدن به شغل رویایی خود به اشتراک می گذارند. با این حال، به نظر می رسد هنوز سوالاتی در مورد آنچه که در ساخت یک نمونه کار طراحی مد انجام می شود وجود دارد. بیشترین سوالاتی که پرسیده می شود عبارتند از:

طول یک نمونه کار چقدر باید باشد؟
آیا نمونه کارها باید به صورت دیجیتالی نمایش داده شود یا به عنوان یک شی ملموس که می توانید در آن نگهداری کنید؟
چند مجموعه را باید به اشتراک بگذارید؟
ما در Beyond Talent در مورد نمونه کارها تجربه زیادی داریم. به عنوان متخصص در طراحی مد، ما می دانیم که چه چیزی یک نمونه کار را متمایز می کند، حرفه ای به نظر می رسد و اثری ماندگار برای شما به جای می گذارد تا شغل شما را تضمین کند. برای کمک به شما در تحقق جاه‌طلبی‌های شغلی‌تان، ما اینجا هستیم تا نکاتی را برای ایجاد یک نمونه کار طراح مد برای شغل بعدی شما ارائه دهیم. اینجاست تا بهترین های خود را بسازید!

نمونه کار طراح مد چیست؟
دو نوع پورتفولیو وجود دارد و مهم است که این دو با هم قاطی نشوند. نمونه کارها شخصی شما وجود دارد که تجربه کامل شما را به عنوان یک طراح مد نشان می دهد و شامل تمام مجموعه هایی است که به آنها افتخار می کنید. سپس یک نمونه کار خاص وجود دارد که وقتی برای یک نقش درخواست می کنید آماده می کنید. این نمونه کارها متناسب با نقشی که می‌خواهید طراحی شده است و با استخدام‌کننده به اشتراک گذاشته می‌شود تا ببیند آیا شما کاندید مناسبی برای معرفی برای مصاحبه هستید یا خیر.

در اینجا جزئیات بیشتری در مورد دو نوع پورتفولیو آورده شده است:

نمونه کار طراحان نوع 1: نمونه کار شخصی

نمونه کارهای شخصی شما همان چیزی است که به مصاحبه می برید. این شامل مجموعه‌هایی است که در طول مدتی که به عنوان طراح ایجاد کرده‌اید و مهارت‌هایی را که به کمال رسانده‌اید را نشان می‌دهد. شما ممکن است در یک دسته تخصص داشته باشید، به عنوان مثال لباس بافتنی، به این معنی که نمونه کارهای شخصی شما این را بیان می کند. یا اگر تجربه ای در زمینه های مختلف طراحی و روند دارید، باید در سراسر آن به نمایش گذاشته شود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish