این یک واقعیت انکار ناپذیر است که همه ما میخواهیم در مراسم ها و مهمانی ها، زیبا و آراسته به نظر برسیم. قطعا ترکیبی از تمام آیتم هایی که انتخاب میکنیم وبا روحیات ما همخوانی دارد، یک نقش کلیدی در بالا بردن اعتماد به نفس ما خواهد داشت. این ترکیب از تمامی زیور آلات روی سر از سنجاق و تل و کلاه شروع میشود و به کفش ها ختم میشود. بنابراین کفش مهمانی از جمله آیتم های بسیار مهم است که باید دقیق انتخاب شود تا ظاهر ما همان چیزی شود که باید باشد. دنیای کفش ها، دنیای گسترده ایست که انتها نخواهد داشت، در این دنیای گسترده به جز ظاهر زیبا، راحتی کفش ها هم بسیار حائز اهمیت هستند چرا که پاها مثل قلب دوم ما عمل میکنند و باید مواظب سلامتی آن ها هم باشیم. ما در این مقاله ۵ مورد از محبوب ترین کفش های مهمانی که حتما دوستش خواهید داشت به شما معرفی کنیم و آن ها را مورد تحلیل و بررسی قرار میدهیم.  

نوع اول: کفش های متالیک 

در سال های اخیرکفش های متالیک دوباره مانند گذشته مد روز شده اند و نمی توان زمان بهتری برای پوشیدن آنها نسبت به یک مهمانی تجملی، پیدا کرد. این کفش های جذاب و براق، به طور درستی همان مقیاس و میزانی را میسازند که می تواند هر لباس ساده ای را به یک لباس مهمانی شیک و پر زرق و برق تبدیل کند. نکته ای که در پوشیدن این کفش ها وجو دارد این است که با جلوه گری خاصی، نظرات همگان را روی خود متمرکز میکند و لباسی که پوشیدیم کمتر مورد توجه قرار میگیرد و دیده میشود. هم میتوانیم از آن ها در ترکیب با پیراهن های کوتاه پولک دار و زرق و برق دار استفاده کنیم و هم میتوانیم با لباس های بسیار ساده آنها را بپوشیم تا استایل ما از سادگی و یکدستی خارج شود. سایه هایی مانند طلایی و نقره ای انتخاب های آشکاری هستند و حداکثر جذابیت را برای پاهای شما به وجود می آورد. در حالی که نقره ای به خوبی با رنگ های سرد مانند سفید و آبی جفت می شود، طلایی هم در کنار رنگ های گرم مثل قرمز و نارنجی، بسیار درخشان به نظر می رسد. اگر یک جفت کفش متفاوت و جذاب میخواهید حتما کفش های براق و متالیک در تناژ رنگ های طلایی، نقره ای، دودی و رزگلد را امتحان کنید. ممکن این دسته از کفش ها در ناحیه امن شما نباشند ولی امتحان کردن آن ها به شما کمک میکند آیتم های جذاب و جدیدتری را انتخاب کنید و مرز های این ناحیه را برای خود بشکنید.  

نوع دوم: کفش های مخمل 

در حالی که کفش های متالیک ممکن است با خود نمایی زیادی جلوه ی لباس شما را از بین ببرد، کفش های مخملی جلوه ی انعطاف پذیر فوق العاده ای به لباس شما می بخشند و ترکیب سبک لباس شما را تکمیل میکنند. مخمل نوعی پارچه ی درباری و سلطنتی به حساب میاید و جلوه ی غنی و لوکس این کفش های مجلل برای مهمانی ها و جشن ها برای مواقعی که پاشنه های کلاسیک ما را راضی نمیکنند بسیار ایده آل هستند، چون در انواع پاشنه های پهن و ضخیمی که به راحتی بیشتر کفش و جلوگیری از آسیب رسیدن به انگشتان پا کمک میکند، قابل پوشیدن هستند.  کفش های پاشنه بلند و کفش های صندل با پاشنه های پهن، بهترین گزینه ها برای ایجاد ظاهری شیک هستند و رنگ های یاقوتی، مرجانی، پاقوت کبود، و یا رنگ های شبه جواهرآلات دیگر یک پالت رنگی ایده آل برای این سبک کفش ها را تشکیل می دهند. این کفش های منحصر به فرد به طور طبیعی یه حس گرما و راحتی به خصوصی منتقل میکنند و از این جنس کفش ها در انواع کفش های تابستانی و زمستانی استفاده میشود هم در کفش های جلو بسته هم صندل های جلو باز و هم در بوت ها برای فصول سرد. اگر تا به حال به پوشیدن این سبک کفش ها فکر نکرده اید حتما یک بار آن را برای مهمانی امتحان کنید و ببینید چه قدر اعتماد به نفس شما را افزایش میدهد.  

نوع سوم: کفش های نوک تیز و رو کوتاه  

این نوع کفش ها به راحتی، در صدر جدول بهترین سبک های کفش برای مهمانی مجلل و مراسم های رسمی هستند. انتخاب کلاسیک انتخابی است که هر خانمی در صورت نیاز به ظاهر ایده آل برای مهمانی مجلل به سراغ آن می رود. تنها ترفندی که باعث می شود به این ظاهر ایده آل برسید، انتخاب یک جفت کفش کلاسیک نوک تیز، رو کوتاه با پاشنه های بلند و باریک است. مطمئنا این سبک کفش ها به راحتی کفش های سرگرد، رو بلند و با پاشنه های پهن نخواهند بود اما به هر حال، حضور در یک مهمانی مجلل با حضور در دفتر کارتان متفاوت است پس باید کفش و لباس شما هم متفاوت باشد. این مدل کفش ها در انواع و اقسام رنگ ها وجو دارند و در پای بسیاری از افراد مشهور، بازیگران، سیاستمداران و ستارگان دنیای مد دیده میشوند. برخی از طراحی هایی که توسط افراد مختلف برای این کفش ها ارائه شده اند، استفاده از پارچه های طرح دار با طرح های برجسته و نقش و نگاره های متفاوت در این سبک کفش ها هستند. حتی در برخی برند ها سبک های طرح پوست حیوانات مثل پوست ماری یا گورخری هم دیده میشود. این سبک کفش انقدر همه فن حریف است که به نظر من برای هر خانمی ضروری است که حداقل رنگ مشکی و کرم این کفش را در کمد کفش های خود داشته باشد و هر زمانی در دوراهی انتخاب کفش گیر افتاد حتما همین گزینه را انتخاب کند.  

نوع چهارم: صندل های جلو باز که روی مچ پا بسته میشوند 

صندل هایی که روی مچ پا بسته میشوند، تمام تأکید را روی مچ پا قرار می دهند و چشم ها را به سمت پایین پاها می کشند. با این کار، این کفش ها یکی از ویژگی های اصلی لباس شما می شوند، دقیقاً همان چیزی که شما می خواهید. این صندل ها از نوارهای ظریفی که روی مچ پا بسته میشوند تا نوارهای پهن و بلندی که گاهی تا نزدیکی زانو میرسند و میتوانیم آن را ضربدری روی هم ببندیم، وجود دارند. در حالی که می توانید صندل های تخت که روی مچ پا بسته میشوند را به تعداد زیادی پیدا کنید، برای یک ظاهر شیک و مناسب مهمانی، نسخه پاشنه دار آن را به شما پیشنهاد می کنیم. این صندل ها هم میتوانند پاشنه های باریک داشته باشند که سبب میشوند پاهای شما از حالت عادی کشیده تر به نظر برسند و هم پاشنه ها و لژ های پهن داشته باشند که به جلوگیری از سنگینی مچ پا روی انگشتان کمک میکنند. در هر سبک و سلیقه ای که هستید پیشنهاد میکنم حداقل یک جفت از این سبک کفش ها را داشته باشید تا هرجا احساس کردید باید پاها خودنمایی کنند، از آن ها استفاده کنید.  مثل زمانهایی که پیراهن های چاک دار بلند و ساده میپوشیم و یا زمانی که از یک شلوار تنگ و کوتاه استفاد میکنیم و یا حتی زمانی که پیراهن و شلوارک های کوتاه میپوشیم و پاها بیشتر در معرض دید هستند.   

نوع پنجم: بوت های پاشنه دار 

خیلی مواقع پیش میاید که درهمه مهمانی ها خواستار لباس شب و کفش های خیلی پر زرق و برق نباشیم مخصوص اگر سرمایی هستیم و نمیتوانیم در برف و بوران از کفش های رو باز استفاده کنیم. در این مواقع، یک جفت بوت ساده  و مخصوص مهمانی، یک کفش ایده آل برا ما خواهد بود که در عین سادگی شیک و آراسته به نظر برسیم. ممکن است پاشنه های استاندارد کفش ها برای ما یک شرایط نامناسب مثل ایجاد احساس درد در انگشتان و یا خستگی مچ پا را ایجاد کنند، اما یک جفت چکمه کوتاه تا روی مچ پا با پاشنه پهن و یا لژ مناسب می تواند یک لبه مساعد برای مچ و قوزک پا و یک بستر مناسب برای انگشتان پا را فراهم کند. چکمه های طرح های راک اند رول که اغلب مشکی هستند با پاشنه های پهن و یک جزء زینتی مثل سگک یا کمربند های با دکمه های نقره ای و شبی اینها، بهترین گزینه برای یک مهمانی مدرن جوانانه است. در حالی که چرم مشکی ساده با یک زیپ کناری یک انتخاب معمول و کلاسیک است و همیشه مورد استفاده قرار میگیرد. انواع بوت ها در تمامی ۵ نوع قبلی هم میتوانند ظاهر شوند، میتوانند در سبک متالیک  و به رنگ های نقره ای طلایی و رزگلد باشند، میتوانند مخمل باشند، میتوانند نوک تیز با پاشنه های باریک باشند و یا حتی جلو باز به صورتی که چند انگشت معلوم باشد و لی روی پا تا مچ بسته باشد. بنابراین با سبک و سلیقه ی خودتان بوت مناسب لباس های مهمانی خودتان را بردارید بپوشید و لذت ببرید.  

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish