هوفستر، اولین کفش طراح با منبع جمعی، رسماً در باند فرودگاه امسال در نمایشگاه مد میلان AVAVAV بهار/تابستان 2024 ظاهر شد و هفته مد میلان را به پایان رساند. بر اساس بیانیه منتشر شده، این کفش اولین کفش طراح با منبع جمعی است که دارای ابزاری مبتنی بر Web3 است که به صحنه جهانی مد گام نهاده است.

در یک انحراف جسورانه از کفش‌های طراحان سنتی، «Hoofster» محصول برند مد مستقل AVAVAV و استودیوی طراحی Web3 OnlyEver است که طرحی جدید برای امکان ایجاد مشترک بین مدیران خلاق و جامعه ارائه می‌کند.

OnlyEver جدیدترین بازوی طراحی لوکس و شرکت تولید RubensLuciano، یک استودیوی خلاق ایتالیایی مشهور است که بیش از 35 سال است که طراحی پیشرفته را در اولویت قرار داده است. سوابق آن در صنعت طراحی کفش مشتریان دیرینه ای مانند Versace، Birkenstock، Ivy Park و Calvin Klein را به خود جذب کرده است.

این استودیو مفاهیم طراحی معاصر را با طراحی لوکس کلاسیک ترکیب می کند. این رویکرد، تبدیل کارآمد طرح‌های اولیه را به نمونه‌های اولیه ملموس از طریق تولید ماهر امکان‌پذیر می‌سازد.

AVAVAV، به رهبری مدیر خلاق Beate Karlsson، از زمان آغاز به کار خود در سال 2020 نیز به سرعت نام خود را برای خود دست و پا کرد و خود را با نمادهای مد و استعدادهای فهرست A از سراسر جهان، از جمله، اما نه محدود به Doja Cat، Lil Nas، همسو کرد. X، Bjork، Playboi Carti، و بیشتر

این دو از مشارکت جامعه حمایت کردند و میزبان آرای عمومی بودند که هر جنبه از طراحی کفش را تعیین می کرد.

روکو برسانین، بنیانگذار OnlyEver، گفت: “ما قویاً معتقدیم که مرز بعدی مد در خود جامعه نهفته است، و استقبال از خلق مشترک به عنوان یک روش اصلی در ایجاد این مسیر است.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish