اگر می‌خواهید عکاسی مد خود را به سطح بالاتری برسانید یا صرفاً به تکنیک‌ها و طرز فکر عکاسان چیره دست مد علاقه‌مند هستید، این مطلب برای شما مناسب است.

در زیر بیش از 100 مورد از بهترین نقل قول های عکاسی مد را پیدا خواهید کرد که تضمینی برای الهام بخشیدن و ارائه ایده های جدید برای عکاسی بعدی شما هستند.

یادداشت ویرایشگر: این مقاله دائماً در حال به‌روزرسانی است، بنابراین به یاد داشته باشید که صفحه را نشانه‌گذاری کنید و برای الهام گرفتن بیشتر از عکاسی مد از استادان رسانه، به بررسی مجدد ادامه دهید.

نقل قول های عکاسی مد

مد بیان زمان است. ظرافت دوباره چیز دیگری است.

شیک پوشان واقعاً فراتر از مد هستند.

سیسیل بیتون

بهترین شوی مد قطعا در خیابان است. همیشه بوده و خواهد بود.

بیل کانینگهام

من هرگز خودم را یک عکاس مد نمی دانستم. من هرگز واقعاً به مد علاقه مند نبودم. دلیل اینکه من مد لباس را انجام دادم این بود که آنچه را که در لباس پوشان استایل مردم بود را دوست داشتم.

دیوید بیلی

مد این تفکر است که است که چه کسی می خواهید باشید، نه آنچه که هستید، بنابراین مصنوعی است… خنده دار و غم انگیز است و کمی دیوانه کننده است. اما من دوست دارم این عناصر در هر عکسی که گرفتم وجود داشته باشد.

ریچارد اودون

عکاسی مد چیست؟

عکاسی مد در درجه اول داستان است. فانتزی همه چیز است زیرا از زمانی که [تصاویر] در ذهن شما رشد می کند، چیزی را با هم می سازید. سپس شما فرد مناسب را برای آن انتخاب می کنید، افراد مناسب. شما به مکان مناسبی می روید، و سپس افکار کوچکی که تا به حال داشتید به تصویر تبدیل می شوند – این همان چیزی است که شما آن را فانتزی می نامید.

پیتر لیندبرگ

از کودکی عاشق کتاب های مصور بودم و در مدرسه به مجلات مد زیاد نگاه می کردم – آنها برای من کمیک های عکاسی بودند. عکاسی مد تنها عکاسی به نظر می رسید که به شما امکان می دهد فانتزی، عاشقانه، رویاها و فرار را بیان کنید. شما عکاسی را ابزاری برای گفتن حقیقت می‌دانید، اما در عکاسی مد نوع دیگری از صداقت وجود دارد.

تیم واکر

بیشتر عکاسان می‌روند و از چیزی که می‌بینند، وجود دارد، و شخص دیگری خلق کرده، عکس می‌گیرند – آن را مستند می‌کنند. اما عکاسان مد باید چیزی را که قرار است عکاسی کنند خلق کنند. ما باید به فکر فرو برویم و آن را بسازیم، دختری بگیریم، پسری بگیریم، موقعیتی پیدا کنیم، خانه را بگیریم، دکور بگیریم. این معنای کلمه عکاسی است: “نوشتن با نور.”

ماریو تستینو

قبل از سال 1960، یک عکاس مد قد بلند، لاغر و کمپ بود. اما ما سه نفر متفاوت هستیم: کوتاه قد، چاق و خلاق در زمینه ترکیب کردن موضوعات

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish