گرایش فناوری برتر (در خصوص خرده فروشی، تولید، بازاریابی و پتکنولوژیهای پوشیدنی ) را برای شما به ارمغان می آورد که تأثیرات زیادی بر صنعت مد در سال 2023 و پس از آن خواهد گذاشت.

صنعت مد در آستانه یک تحول بزرگ است و در 10 سال آینده به این روند ادامه خواهد داد. در حالی که در تمام طول سال 2022، خرده فروشان در مورد متاورس و NFT صحبت می کردند و حتی برندها برای آزمایش این ایده ظاهر شدند، سال 2023 مطمئناً از نظر استراتژی های استقرار، مفاهیم جدید و نوآوری در استراتژی های قدیمی امیدوارکننده به نظر می رسد. تغییر فناوری شامل کاربردهای جدید در سراسر زنجیره ارزش، از طراحی و ساخت تا بازاریابی و فروش خواهد بود.

تیم FTJ 10 روند برتر فناوری را آماده کرده است که تأثیرات زیادی بر صنعت مد در سال 2023 و پس از آن خواهد گذاشت.

شرکت های مد بین 1.6 تا 1.8 درصد از درآمد خود را در فناوری سرمایه گذاری کردند. پیش بینی می شود تا سال 2030 این رقم بین 3.0 تا 3.5 درصد افزایش یابد.

1 . متاورس – جهان فرصت های گسترده ای برای مد خواهد بود
Metaverse یک قلمرو دیجیتالی است که بر روی یک اکوسیستم به هم پیوسته ساخته شده است و فرصت‌های مد دیجیتال را در این صنعت فراهم می‌کند. تا سال آینده، به احتمال زیاد پلتفرم‌های متاورس زیادی با اقتصاد خاص خود و ظرفیت انتقال دارایی‌ها و اشیاء بین متاورس و دنیای خود وجود خواهند داشت. علاوه بر این، شرکت‌ها واقعیت را با فراتر از نمایشگاه‌های مجازی ترکیب می‌کنند. پیش بینی می شود که مفهوم متاورس به طور چشمگیری گسترش یابد و بر تمام فعالیت های شرکتی، صنعت بازی و همچنین دنیای املاک و مستغلات تأثیر بگذارد

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish