MM6 Maison Margiela اولین نسخه از همکاری کفش‌های ورزشی را با Salomon راه‌اندازی کرد.
مارک مفهومی جالب MM6 Maison Margiela و متخصص ساخت کفش های ورزشی  Salomon آماده هستند تا در خرده‌فروشی ( فروش در بوتیک )  اولین مجموعه کفش‌های کتانی مشترک، که اولین بار در فشن شو پاییز و زمستان 2022 این برچسب دیده شد را عرضه کنند ، و به جمع ستاره‌دار ها بپیونند .

این دو برند کفش ورزشی به طور قابل توجهی متضاد با هم هستند – از یک کفش ورزشی انحنادار به شکل ذوزنقه تا یک  کفش‌های کوهنوردی برای استفاده در ارتفاع بالا. اولی MM6 Maison Margiela x Salomon Cross Low، دومی MM6 Maison Margiela x Salomon Cross High نام داشت.
 
خانه مد مستقر در پاریس در بیانیه ای توضیح داد: «فصل اول یک همکاری که به اخلاق مشترک برندها در طراحی انتقالی صحبت می کند.

هدف آنها: ادغام “بی احترامی به امضای خانه مد با رویکرد طراحی عملکرد محور لیبل پوشاک ورزشی در فضای باز”نیست و برای فرم تازه ای از راحتی و جذابیت و کاربردی بودن بیشتر تلاش دارند . نتیجه: ترکیبی از غیر متعارف بودن بی‌نظیر و در عین حال مستحکم با ذوق و سلیقه کالیبر با تکنولوژی بالا است . به نظر می رسد که آنها به اقلام کلکسیونی برای علاقه مندان به کفش تبدیل شوند.
 
سالومون که در سال 1947 در شهر کوهستانی انسی فرانسه به عنوان تولید کننده لبه های اسکی تأسیس شد، به یک برند جهانی ورزش در فضای باز تبدیل شد. خانه مارگیلا توسط طراح بلژیکی به همین نام در سال 1988 تأسیس شد و به طور مسلم به معروف‌ترین برند مد مفهومی تبدیل شد. پس از خرید آن توسط OTB، ابزار سرمایه گذاری کلیدی میلیاردر مد ایتالیایی رنزو روسو، این خانه جان گالیانو را به عنوان طراح آن نام برد و بعداً مدیر خلاق جهانی شد.
 
مارجیلا افزود: “انگیزه ما ایجاد کفشی بود که بتواند به راحتی بین مناظر شهری و فضای باز عالی جابه‌جا شود – محصولی واحد که هم مشخصات عملکرد بالای Salomon را حفظ کند و هم با زیبایی‌شناسی معاصر MM6 Maison Margiela طنین‌انداز شود.”
 
با این حال، ایده اصلی همان چیزی بود که همیشه برای ما وجود دارد. هدف ما این بود که طراحی‌های عملکرد محور Salomon را به حدی برسانیم که به طور یکپارچه در کمد لباس MM6 Maison Margiela ادغام شوند.
 
کپسول MM6 Maison Margiela x Salomon از جمعه 11 نوامبر در بوتیک های MM6، به صورت آنلاین در MaisonMargiela.com و همچنین در فروشگاه های چند برند منتخب در دسترس خواهد بود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish