Dior’s Book Tote :

به سرعت به یکی از شناخته شده ترین کیف های دستی طراحی شده دیور تبدیل شده است. اکسسوری ها (لوازم جانبی) هم اکنون به یکی از کالاهای اصلی مجموعه دیور تبدیل شده است. این کیف اندازه مناسبی برای حمل و نقل همه چیزهایی که نیاز دارید, دارد. اگر به دنبال یک گزینه تابستانی هستید ، ما نسخه گلدوزی شده و رنگارنگ این کیف را به شما پیشنهاد می دهیم.

Dior

Tweed Chanel :

کیف دستی و پشمی شانل یکی از شاخص ترین اکسسوری های شناخته شده در تاریخ مد است و پیدا کردن دلیل آن کار سختی نیست. اگر به دنبال سرمایه گذاری بر روی کار خاصی هستید این کیف برای شما بهترین گزینه است چرا که هرگز از مد نمی افتد.

Chanel

The Devotion:

کیف Devotion یک پیشنهاد عالی از برند Dolce & Gabanna است که ترکیبی از ظرافت، عملکرد و یک داستان دلچسب است. این مارک ایتالیایی به عنوان ادامه کار با دانشگاه Humanitas و برای حمایت از اقدامات علمی پنج درصد از درآمد حاصل از فروش این کیف را صرف تحقیقات علمی می کند.

Dolce & Gabanna

 NéoNoé:

کیف NéoNoé از لوئی ویتون یک نماد واقعی از این خانه مد است که برای اولین بار در سال ۱۹۳۲ طراحی شد تا به مشتریان امکان حمل شامپاینشان را به شکلی شیک بدهد. از آن زمان به بعد با چاپ تک رنگ امضای این برند و زینت های چرمی رنگارنگ  در ظاهر کلاسیک و قدیمی آن پیچ و تاب و تغییر شکل داده شده است.

Louis Vuitton

The Kelly:

کیف Kelly یکی از مشهورترین سبک های کیف دستی برند هرمس و از لوکس ترین و گران قیمت ترین کیف ها در دنیای مد است. نام این کیف برگرفته از نام بازیگر برجسته هالیوود و پرنسس موناکو Grace Kelly است. 

Hermès

The Baguette:

Baguette یکی از شناخته شده ترین کیف های دستی برند Fendi است. این کیف به نام نان فرانسوی باگت نامگذاری شده است. اکسسوری کوچک و ساده ایست که می توان آن را با ظرافت زیر بازو قرار داد. این کیف در طول سال ها چندین بار به روز شده و تغییر شکل داده است، از جمله در تابستان امسال  که در آن یک روکش با الیاف حصیری و الگوی قابل تشخیص Vichy Pequin کار شد.

Fendi

Puzzle Nano:

برند Loewe به تازگی کیف محبوب Puzzle Nano را در پنج رنگ جدید (از جمله زرد ، سبز ، آبی ، قرمز و قهوه ای) عرضه کرده است و هیچ کس انکار نمی کند که باعث امروزی شدن کاملی در اکسسوری های بهار امسال می شود.

Loewe

The Sidonie:

Sidonie با خطوط  چرخشی اش به سرعت به نماد جدید ظرافت پرادا تبدیل شده است. این کیف که از بهترین چرم سافیانو ساخته شده ، یک کیف لوکس خالص است.

Prada

The Pouch:

این کیف از برند Bottega Veneta دلیل برگشت دوباره سبک کلاچ است. این کیف با چرم نرم و چین های ظریف خود اکسسوری عالی ای برای طول روز است چرا که می توانید با آن هر ظاهری را شیک و متناسب ، کنید. پس تعجبی ندارد که این مدل کیف در جایگاه بالای بسیار از لیست ها قرار داشته باشد.

Bottega Veneta

La Prima:

La Prima سبک جدیدی از جورجیو آرمانی است. با شکلی صاف و ساده ، احساس مینیمالیستی و خطوطی تمیز، این کیف برای داشتن ظرافت در استایل روزانه عالی است.

Giorgio Armani

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish